Ga naar inhoud

Goldie : 18 mei 2010 : Dr Decoopman : Privékliniek Brugge


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Dit is al de 3de keer dat ik probeer mijn verhaal te plaatsen, hopelijk lukt het deze keer wel.

Ik ben getrouwd en heb een zoon van 7j.

Ben al 5j aan het twijfelen over een borstvergroting en denk dat ik nu eindelijk de knoop heb doogehakt.

Ik heb mijn eerste consult volgende week di 6 april bij dr Decoopman in Brugge.

Hopelijk valt dit allemaal een beetje mee en neemt deze dr toch een beetje tijd voor me.

Ik ben eigenlijk al een tijdje aan het meelezen op dit forum met de hoop een aantal mensen te vinden die

ook geopereert zijn geweest door deze dokter en of zij tevreden waren of niet.

Tot hiertoe heb ik nog niemand gevonden.Hopelijk is dit geen slecht teken!!!

Dus als jullie iemand kennen,laat het mij dan eventjes weten aub.

Bedankt alvast,grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Welkom hier! Blij dat 't deze keer gelukt is je topicje te starten.

Hier heb je alvast een topic van iemand die door dr. Decoopman is geholpen. Misschien vind je via de zoekfunctie nog meer.

Heb je zelf een idee wat je graag zou willen, grootte, cc, prothesesoort. Denk dat dr. Decoopman voorstander is van zoutwaterprothesen. Is dit wat je graag zou willen of ben je toch voorstander van siliconenprothesen? Weet niet in hoeverre je je daar al hebt in verdiept, maar tegenwoordig worden die zoutwaterprothesen niet vaak meer gebruikt. De siliconenprothesen hebben al een hele evolutie doorgemaakt en zijn heel veilig, kunnen niet meer lekken en dergelijke, voelen ook natuurlijker aan enz.

Wens je alvast een goed consult, maar als je niet helemaal zeker bent kun je misschien best nog andere consulten ook plannen zodat je een weloverwogen keuze kunt maken. Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je erover gekeken :unsure:

Neske is pas bij hem onder het mes geweest .

Je zal nog wel reactie krijgen hoor , 't is een weekdag en al 'laat' voor velen :38:

Hallo,

Inderdaad heb erover gekeken.

Maar Neske heeft precies niet meer gereageert sinds ze de operatie heeft laten uitvoeren.

Heb haar ook een berichtje gestuurd, dus zalik misschien nog wel iets horen van haar.

grtjs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kim,

welkom hier! de andere dames hebben je al geholpen zie ik. veel succes met je consult,ben benieuwd,

liefs Patries

Hallo Patries,

Bedankt voor je reactie.

Heb gezien dat jij in Gent bent geopereert.

Hoe ben je op deze dr gekomen?Ben je nog steeds tevreden?

Ken je nog andere mensen die door deze dr zijn geopereert.

Heb je nog voor en na fotos van jou BV ?

Als je het ni erg vindt mag ik ze dan even bekijken.

Veel groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ja jammer dat Neske niet verder heeft laten weten hoe 't met haar gaat, maar misschien reageert ze wel op je berichtje.

Zou zeggen lees hier nog maar veel rond zodat je een beetje weet hoe alles in mekaar zit, kunt hier echt veel leren.

Kan je heel goed begrijpen wat betreft het niet aan de grote klok hangen van je bv, heb het ook aan niemand verteld, alleen m'n man weet er natuurlijk van. Ik ben van een hele kleine A/AA naar een B/C afhankelijk van de ondermaat gegaan en had op voorhand wel al goed gevulde bh's aan, en niemand heeft er al iets over gezegd, behalve dat ik er goed uit zie.

Ik ben bij dezelfde pc geweest als Patries, ben er heel tevreden over! Hij levert prachtwerk. Als je m'n foto's wil zien, stuur me dan even een berichtje.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ja jammer dat Neske niet verder heeft laten weten hoe 't met haar gaat, maar misschien reageert ze wel op je berichtje.

Zou zeggen lees hier nog maar veel rond zodat je een beetje weet hoe alles in mekaar zit, kunt hier echt veel leren.

Kan je heel goed begrijpen wat betreft het niet aan de grote klok hangen van je bv, heb het ook aan niemand verteld, alleen m'n man weet er natuurlijk van. Ik ben van een hele kleine A/AA naar een B/C afhankelijk van de ondermaat gegaan en had op voorhand wel al goed gevulde bh's aan, en niemand heeft er al iets over gezegd, behalve dat ik er goed uit zie.

Ik ben bij dezelfde pc geweest als Patries, ben er heel tevreden over! Hij levert prachtwerk. Als je m'n foto's wil zien, stuur me dan even een berichtje.

Liefs, :54:

Hallo alweer,

Mijn man vindt me een beetje verslaafd worden aan de pc.??!!!!

Moet toch wat info zoeken hé.

Als je het ni erg vindt zou ik je foto's graag een keer zien.

Deze dr.zit toch ergens in Gent he?

Want dat zou eventueel nog haalbaar zijn.Nederland lijkt me wat ver.

Als je dan een aantal keer terug moet op co en je moet telkens 2u rijden.

Nee liever iets dichter bij huis.

Hoe ben je op deze dr gekomen?

grtjs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patries,

Bedankt voor je reactie.

Heb gezien dat jij in Gent bent geopereert.

Hoe ben je op deze dr gekomen?Ben je nog steeds tevreden?

Ken je nog andere mensen die door deze dr zijn geopereert.

Heb je nog voor en na fotos van jou BV ?

Als je het ni erg vindt mag ik ze dan even bekijken.

Veel groetjes Kim

Ja Kim,ik ben nog steeds heel tevreden! en ben ook via via bij hem terecht gekomen.

Er zijn hier toch al verschillende dames door Bruno geopereerd. (Eefje,Daantje77,Pat71 en nog een aantal maar kan ff niet op hun namen komen)

Ik zal je per pb mijn link sturen

liefs Patries

en ps; we zijn allemaal verslaafd aan deze site of andere borsten-info-sites,is heeeeeeeeeel normaal. zeg dat maar tegen je mannetje haha :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ja jammer dat Neske niet verder heeft laten weten hoe 't met haar gaat, maar misschien reageert ze wel op je berichtje.

Zou zeggen lees hier nog maar veel rond zodat je een beetje weet hoe alles in mekaar zit, kunt hier echt veel leren.

Kan je heel goed begrijpen wat betreft het niet aan de grote klok hangen van je bv, heb het ook aan niemand verteld, alleen m'n man weet er natuurlijk van. Ik ben van een hele kleine A/AA naar een B/C afhankelijk van de ondermaat gegaan en had op voorhand wel al goed gevulde bh's aan, en niemand heeft er al iets over gezegd, behalve dat ik er goed uit zie.

Ik ben bij dezelfde pc geweest als Patries, ben er heel tevreden over! Hij levert prachtwerk. Als je m'n foto's wil zien, stuur me dan even een berichtje.

Liefs, :54:

Hallo,

Heb toch nog maar even een afspraak gemaakt bij Dr De meyere.

De meesten zijn er precies zeer tevreden over.

Dan kan ik toch al even vergelijken tussen de 2 dr.

2 de consult dus woe 14/04.

Ben zeer benieuwt.

Tot mails

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo alweer,

Mijn man vindt me een beetje verslaafd worden aan de pc.??!!!!

Moet toch wat info zoeken hé.

Als je het ni erg vindt zou ik je foto's graag een keer zien.

Deze dr.zit toch ergens in Gent he?

Want dat zou eventueel nog haalbaar zijn.Nederland lijkt me wat ver.

Als je dan een aantal keer terug moet op co en je moet telkens 2u rijden.

Nee liever iets dichter bij huis.

Hoe ben je op deze dr gekomen?

grtjs kim

Ja, je mannetje zal er wel moeten aan wennen vrees ik, want vanaf nu ben je hier niet meer weg te branden haha :3:

Stuur je zo meteen m'n ww door, ben bij dr. De Meyere gekomen door heel veel ervaringen te lezen hier en op het .nl forum, en die waren stuk voor stuk heel positief, vandaar dat ik er een consult heb gepland. Was me ook heel goed bevallen en dus daar operatie laten doen, was bovendien ook dicht bij huis, vond ik ook wel belangrijk. Je hebt dus zelf nu ook een consult bij Bruno gepland, ben benieuwd wat je er van zult vinden, kun je dan ook vergelijken met je andere consult, SPANNEND.

Als je nog vragen hebt, dan horen we 't wel.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames ,

Ben even niet meer op het forum geweest

Ben uiteindelijk woe 6 april bij dr decoopman op consult geweest in Brugge.

En eigenlijk viel dit allemaal goed mee.Eerst bij zijn assistente(denk dat dat zijn echtgenote is)zij heeft alles haarfijn uitgelegd.

Gelukkig werken ze toch niet meer met die zoutoplossingen.Al een aantal jaar niet meer.Ruwe gelprotheses zag ik daar liggen,zij verzekerde me dat dat toch wel bij de betere zijn.Wat betreft de cupmaat gingen ze inderdaad bekijken tijdens de operatie.Ze steken eerst een proefprothese om te bekijken welke cup het best bij mijn lichaam zou passen en onmiddellijk daarna de juiste prothese.Zij houden niet zo van grote borsten waarvan je ziet dat het prothesen zijn.Dus voor mij is dit ideaal.Ik wil ze toch niet overdreven groot.Litteken zou in een de okselplooi komen en zou niet meer dan 2 cm groot zijn.Dat hoop ik toch.!!! De operatie zou ook niet liggend worden uitgevoerd(eerder rechtop.Zou mooier zijn achteraf.Heb ineens een datum vastgelegd.We kregen een duidelijke uitleg en dr zelf was zeer vriendelijk.

@ EEFJE heb je foto's bekeken, en ook supermooi gedaan !!

bedankt alvast om ze te mogen bekijken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Graag gedaan!

Goed dat je consult je goed is bevallen en al gelijk een operatiedatum vastgelegd, PROFICIAT! Gelukkig dan toch niet meer met zoutwaterprothesen, neem aan dat je ronde krijgt, als het door een opening van 2 cm kan? Heb je geen idee gekregen van het aantal cc? Je gaat dan waarschijnlijk ook niet meer op consult bij Dr. De Meyere volgende week? Ja sorry, beetje veel vragen hé.

Misschien kan een moderator je verslag samenvoegen met je voorsteltopic, is wat overzichtelijker.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Graag gedaan!

Goed dat je consult je goed is bevallen en al gelijk een operatiedatum vastgelegd, PROFICIAT! Gelukkig dan toch niet meer met zoutwaterprothesen, neem aan dat je ronde krijgt, als het door een opening van 2 cm kan? Heb je geen idee gekregen van het aantal cc? Je gaat dan waarschijnlijk ook niet meer op consult bij Dr. De Meyere volgende week? Ja sorry, beetje veel vragen hé.

Misschien kan een moderator je verslag samenvoegen met je voorsteltopic, is wat overzichtelijker.

Liefs, :54:

Hey Eefje,

Ja het zijn inderdaad ronde prothesen.Aantal cc kon hij nog niet op voorhand bepalen omdat dat bij iedereen anders is.

Hij ging de moment van de operatie afwachten en dan kijken wat het mooist bij mijn lichaam past.

Zij zijn zelf niet zo voor heel grote borsten(moet er natuurlijk blijven uitzien)en ik heb ook dat idee.

Ja ik denk inderdaad dat ik mijn afspraak ga afbellen bij De meyere.

Als ik daar ook een goede uitleg krijg weet ik het helemaal niet meer.

Ben aleen een beetje bang voor die "kapselvorming".Weet jij hier iets meer van ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Ja het zijn inderdaad ronde prothesen.Aantal cc kon hij nog niet op voorhand bepalen omdat dat bij iedereen anders is.

Hij ging de moment van de operatie afwachten en dan kijken wat het mooist bij mijn lichaam past.

Zij zijn zelf niet zo voor heel grote borsten(moet er natuurlijk blijven uitzien)en ik heb ook dat idee.

Ja ik denk inderdaad dat ik mijn afspraak ga afbellen bij De meyere.

Als ik daar ook een goede uitleg krijg weet ik het helemaal niet meer.

Ben aleen een beetje bang voor die "kapselvorming".Weet jij hier iets meer van ?

Groetjes Kim

Hey Kim,

Ja, als je helemaal zeker bent van je stuk kun je het consult bij Dr. De Meyere altijd wel afbellen, alleen als je nog twijfels hebt, zou ik ook daar nog eens langs gaan, wie weet bevalt het je daar ook supergoed, maar dat moet je zelf beslissen. Hebben ze je borsten dan niet gemeten bij dr. Decoopman, dan weten ze nl. wel hoeveel cc je ongeveer zult krijgen? Krijg je ruwe prothesen? En boven of onder de spier?

"Kapselvorming" is normaal, gebeurt bij ieder vreemd voorwerp dat in je lichaam wordt ingebracht, het lichaam maakt daar gewoon een laagje weefsel rond. "Kapselcontractie" is waarschijnlijk waar je bang voor bent, maar dit is iets wat maar zelden voorkomt en daarom werken ze tegenwoordig ook vooral met ruwe prothesen omdat die dat tegengaan.

Veel succes,

liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen waarom je Dr Demeyere af gaat bellen??

Hallo,

Ik en mijn man hebben een duidelijke uitleg gekregen bij dr. Decoopman.

En we denken dat we de juiste beslissing hebben genomen.

Hoe meer dokters,hoe meer uitleg en daardoor ga ik nog meer beginnen twijfelen denk ik.

Ik hoop de juiste beslissing te hebben genomen.Want als ik hier begin te lezen zoeken de meeste dames een aantal dokters op.

Maar ik heb bij deze dr een goed gevoel.Nu nog hopen dat ik vakantie krijg en dan kan alles volgens plan doorgaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook maar bij één dokter geweest hoor, als je maar een goed gevoel erbij hebt, das het belangrijkste! Succes bij het verlof krijgen, hoop dat het lukt, anders moet je misschien nog met je datum gaan schuiven. Duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ja, als je helemaal zeker bent van je stuk kun je het consult bij Dr. De Meyere altijd wel afbellen, alleen als je nog twijfels hebt, zou ik ook daar nog eens langs gaan, wie weet bevalt het je daar ook supergoed, maar dat moet je zelf beslissen. Hebben ze je borsten dan niet gemeten bij dr. Decoopman, dan weten ze nl. wel hoeveel cc je ongeveer zult krijgen? Krijg je ruwe prothesen? En boven of onder de spier?

"Kapselvorming" is normaal, gebeurt bij ieder vreemd voorwerp dat in je lichaam wordt ingebracht, het lichaam maakt daar gewoon een laagje weefsel rond. "Kapselcontractie" is waarschijnlijk waar je bang voor bent, maar dit is iets wat maar zelden voorkomt en daarom werken ze tegenwoordig ook vooral met ruwe prothesen omdat die dat tegengaan.

Veel succes,

liefs, :54:

Hey Eefje,

Het gaan inderdaad ruwe en ronde prothesen worden.

Nee echt gemeten heeft hij niet gedaan,hij vertelde me wel dat mijn ene borst iets kleiner is dan de andere(maar dat had ik zelf een tijdje geleden opgemerkt)Is precies na een aantal jaar verergert!Hij zal in de ene borst een grotere prothese moeten steken dan in de andere borst.

Maar het aantal cc heeft hij niet echt gezegd,maak me daar eigenlijk niet al teveel zorgen over.Juist het litteken onder de oksel.

Daar ga ik toch op moeten letten dat ik in een topje niet al teveel met mijn armen nr omhoog moet lopen.Want dan denk ik dat het wel gaat opvallen.Hoe is het trouwens bij jou gegaan op het werk?

Kon je snel weer aan het werk?

Ik heb eigenlijk maar een dikke week verlof gevraagd.Hopelijk is dat voldoende.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.