Jump to content

Wie van cup A/AA naar D?

Missy86

Recommended Posts

Posted

:48:Ik vroeg me af hoeveel meiden er van cup A/AA naar een D zijn gegaan en wat je lengte en gewicht daarbij is, of het er mooi en natuurlijk uit ziet en of je voor rond of anatomisch heb gekozen...

Zelf heb ik ook A/AA en wil graag naar een D, ben 1,70 en 54/56kg.

Zou graag wat ervaring van andere meiden horen :), heb as zaterdag een gesprek bij Diana Gabriels dus wil van te voren al een beetje weten of het haalbaar is.

Alvast bedankt. :48:

Posted

Ons postuur is totaal niet vergelijkbaar! maar ik ben van een A80 naar een tot nu toe D80 gegaan!

Ik weeg namelijk 73 kilo en ik ben 1,82...

Stuur me maar een vriendschapsverzoek en dan kan je mijn foto's zien!

Kus

Posted

Hey ik ben 1,63 en weeg 54/55. Mijn voor was 75aa. Ik heb 2,5 week geleden 375 cc gekregen dual plane moderate plus profile. Kom uiteindelijk uit op n grote c kleine d.. Zoals t er nu naar uit ziet.. X

Posted

Hoi hoi ..

Ik moet nog op consult !!

Weet niet wat mijn bh maat precies is vroeger B 75 maar denk nu wel een kleine A

Ik ben 1.70 en weeg 55/56 kilo !!

Ik hoop op een mooie volle D uit te komen !!

Liefs x

Posted

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd. Voor mijn operatie had ik Aa-a. Bij de operatie zouden ze 2 maten meenemen. 450 & 485 cc high profile op de dual plane manier. Uiteindelijk is er 450cc (volle D) ingegaan omdat de 485 er bij mij te overdreven uit zou zien omdat ik daarvoor gewoon te weinig borstweefsel heb en je dan de randen te zien zou krijgen. Nu 3 dagen later is het bij mij eigenlijk heel erg meegevallen. Toen ik de 1e keer mocht kijken schrok ik een beetje. Het was allemaal nog zo plat en naar mijn idee klein. Toen is mij uitgelegd dat mijn huid natuurlijk ook nog heel erg moet meerekken, omdat dat er eigenlijk nog niet was en alles moet natuurlijk ook nog zakken. Ondanks dat ziet het er al super uit. Ik ben geopereerd door dr Koopman bij de Bergmankliniek. Ik ben 178cm lang en weeg 61kg

• 2 weeks later...
Posted

:48:Ik vroeg me af hoeveel meiden er van cup A/AA naar een D zijn gegaan en wat je lengte en gewicht daarbij is, of het er mooi en natuurlijk uit ziet en of je voor rond of anatomisch heb gekozen...

Zelf heb ik ook A/AA en wil graag naar een D, ben 1,70 en 54/56kg.

Zou graag wat ervaring van andere meiden horen :), heb as zaterdag een gesprek bij Diana Gabriels dus wil van te voren al een beetje weten of het haalbaar is.

Alvast bedankt. :48:

Ikke dus :48::1: ik ben 1.69 gewicht hetzelfde.

Ik heb ronde protheses. Geen anatomische, juist omdat ik van boven al niks had en beneden wel.

Ik Eurosiliconen, 85% 400 cc. Ik heb nu maat 75D

Posted

hey !

ik heb a/b cup (eerder a ) (kijk maar bij men fotos ) en wil ook graag c/d cup :D

ik ga op 2 april operatie hebben .

ik ben 1m72 en weeg 50kg :) ben een hele smalle eigenlijk meer een plankje :D

Posted

Ik kan je pas na maandag meer vertellen hoe het voelt, hehe. Maar ik ben 1.57, 43kg, 70"b" in een H&M maximizer. (Een A dus.) Ik krijg 450cc, dus ik reken op z'n minst op een D. :7:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.