kiekske21 Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Hallo iedereen Sinds enkele maanden aan het denken aan een borstvergroting.Ik heb 2 zoontjes (6 en 2 jaar) en na de geboorte van mijn 2 prachtzonen zijn mijn borsten niet meer wat ze geweest zijn...Heb altijd een goei B'ke gehad, mooi rond gevormde borst, maar na 2 borstvoedingen, af te vallen is die ronde B verdwenen en lijkt het me meer een A geworden (ookal zijn mijn BH maten B70)Dus na veel babbelen en zwanzen over grotere borsten ben ik nu toch wel tot een punt gekomen dat ik echt wel nieuwe borsten wil.Draag constant een maximaliser van BH's om toch wat vorm te hebben en om vooral ook mijn kleding mooi te laten uitkomen. Maar nu.......Welke stappen moet ik ondergaan? Kunnen jullie me helpen? Want ik zie de borsten door euhm, ja juist, zoiets.... niet meer met al dat gegoogle... Heb via collega reeds Wellness Kliniek aangeraden gekregen.. Wie daar al geweest?Alvast bedankt voor alle hulp!Grts x
loveut Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Je kunt altijd bij verschillende klinieken op consult gaan, zorg dan wel dat je vragen opschrijft en goed weet wat je wilt/mooi vind. Ik ben 2x op consult geweest in de wellnesskliniek bij 2 verschillende pc's dr damen en dr verdonck. Bij dr verdonck had ik een veel fijner gevoel en minder het idee dat ik maar een 'nummertje' was, hij heeft mijn vragen goed beantwoord, me gerust gesteld en ik ben tevreden met zijn advies, dus heb ik na dat consult meteen een operatiedatum vast gezet. Veel mensen raden wel aan om bij verschillende artsen te gaan omdat je je zelf natuurlijk prettig moet voelen bij die persoon, en je dat niet altijd meteen met de 1e arts die je ziet hebt. Ik word de 30e geopereerd (425cc extra high profile rond achter de spier) en ik vind het enorm spannend. Er zijn best veel meiden die ook bij de wk zijn geweest dus daar kun je denk ik zat over vinden hier op het forum je mag trouwens als je een vraag hebt me ook wel een berichtje sturen xx
MeMo Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Hoi,Succes met je keuze ik heb 300cc gekregen, voor de spier door De Meyere in Gent.Ik ben nu 5 weken PO en super tevreden Als je mn foto's wil zien, kan je me even toevoegen
Its me Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Hoi, Succes met je keuze ik heb 300cc gekregen, voor de spier door De Meyere in Gent. Ik ben nu 5 weken PO en super tevreden Als je mn foto's wil zien, kan je me even toevoegen Hallo Memo, Ik ben nog op zoek naar welke PC ik wil gaan. Meyere is mee ook aangeraden. Mag ik weten van welke cup naar welke cup jij bent gegaan? En eventueel foto mogen zien? Gr Mo
Its me Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 hoi mo je kunt ook bij kliniek amstelveen kijken Hoi Shorty, Thanks maar ik kijk eerst of ik toch iets dichter in de buurt kan vinden. Woon helemaal in zuid limburg... Belgie eerder een optie voor mij. Maar wel spannend ja, zie dat jij bijna je eerste consult hebt
liesje-jayden Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Hallo ik ben van sint-truiden en ben vorige maand op gesprek geweest met dr verdonck van de wellness kliniek en voelde me echt wel op mijn gemak Enzo bij die man hij gaf goed zijn uitleg en gaf antwoord op alles wat ik wou weten. Dus ik ga mijn operatie ook met hem laten doen hopelijk is dat binnen een maand of 3 wand moet nog wat centjes bijeen sparen en dan terug bellen voor een afspraak. Voor hem ben ik nog bij een chirurg int circa Jesse en int Salvatore in Hasselt geweest maar daar ware de prijzen dan ook wel hoog 5000e maar toen ik las over de wellness kliniek benk naar daar geweest en viel goed mee de kliniek op en eigen is ook mooi en modern.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.