Jump to content

projectT : 27 januari 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden! :)

Ik ben ProjectT, en geholpen worden aan mijn borsten is iets wat ik al jaren wil. Nu wordt ik op de valreep volgende week dinsdag al geopereerd door Schiettecatte te Amstelveen en in ene bekruipt een heel naar gevoel van onzekerheid mij. Ik ben zeker niet bang voor pijn, maar wel of ik de juiste keuzes maak en daarbij het beste resultaat behaal voor mij. Ook was ik heel angstig voor zwetende implantaten en de mogelijke bijkomende vage klachten, maar na dit uitvoerig te hebben besproken met Schiettecatte ben ik gerustgesteld. Ik weet zeker dat de issues die de onzekerheden van mijn huidige borsten met zich meebrengen niet op kunnen tegen zwetende implantaten.

Ik geloofde voor zeker 10 jaar er heilig in dat ik tubulaire borsten had, maar na 3 consults, 1 met dr Visser en 2 met Schiettecatte is dat de wereld uitgeholpen, er gaat een wereld aan mogelijkheden voor me open! Al heb ik al moeite met het kiezen tussen twee mogelijkheden.
Zelf ben ik 1.65m lang, schommel ik rond de 65kg (atletisch). Ik heb een kleine B, een brede borst en schouders. Ik ben een groot fan van vol en natuurlijk ogend, en totaal geen fan van nepperts die er geen twijfel over mogelijk maken. Als mogelijkheden heb 325cc Medium profile of 375cc High profile. Iets er tussen is niet mogelijk zoals 325 HP of 375 MP door de grote ruimte tussen mijn borsten die opgevuld moet worden.

Ik ben bang dat 325cc Medium net iets te klein is voor een curvy vrouw als mezelf, hoewel in High profile vind ik deze maat weer prachtig, maar die is mij dus te smal. Daarintegen vind ik 375cc HP bij veel vrouwen prachtig maar lijken ze net iets Té voor mezelf. Er zijn zelfs vrouwen die F realiseren met dit aantal cc's! Heel mooi maar ik ben er bang voor, mijn omgeving hoeft namelijk niets te weten te komen van mijn bvg. Ze kennen mijn verhaal en redenen niet ;)

Zal er echt een groot verschil tussen zitten? of..? of..? of..? haha. Wie wilt mij adviseren?

reacties worden ruimschoots gewaardeerd, 6 nachtjes slapen te gaan :)

Posted

Spannend hoor!!

Ik moet ook nog, sta voor 13 febr gepland in Amstelveen dus kan je nog geen tips geven.

Ik vind het ook erg spannend en ben ook erg benieuwd hoe ze zullen worden maar vertrouw compleet op Dr Koeijers, dus laat het allemaal op me af komen!

Succes met aftellen iig;)

Posted

Dankjewel! Zeker spannend Livje, ik was er eerst heel stoer over maar nu ik minder dan een week te gaan heb...

Ik zag je al in eerdere topics voorbijkomen, je bent in iedergeval niet bang voor groot, dat scheelt een boel!

Wat staat er voor jou in de planning bij Koeijers?

Posted

hoi hoi veel succes met bv. ik ben nog bij consuult periode en ik ben nu al erg nerveus over alles.

ik ben 2 keer bij pc geweest en nog niet zeker over.

Posted

Heel veel succes Nega! 1 troost, al deze vrouwen op deze forum zijn ons voorgegaan. Ik geloof graag dat ieder van hun wel iets van zenuwachtigheid hadden haha

Posted

Hi ProjectT,

Je twijfels zijn heel natuurlijk. Waar je rekening mee moet houden, is dat een F met nepborsten er kleiner uitziet als een F met echte borsten. De dimensies van je borsten zijn iets anders verdeeld (nepborsten zijn mooi rond natuurlijk), waardoor je sneller een F-cup BH opvult, maar er misschien niet helemaal zo uitziet. Ik denk dat je rekening moet houden dat het er als een grote D uit komt te zien, maar je wel een F-cup nodig hebt. Denk niet dat dit er onnatuurlijk nep bij je uit komt te zien!

Posted

Bij twijfel altijd voor de grootste gaan, bij passen lijkt het altijd groter dan als ze erin zitten en je went er zo snel aan! Komt goed :)

Posted

Dankjulliewel meiden! doet me veel goed. Ik moet denk een afstandje bewaren van alle borstenfoto's met zus en zo cc's en cups en vertrouwen hebben in de arts en in mijn lichaam dat mijn toekomstige borsten uiteindelijk perfect bij me gaan passen, en deze gedachten vast proberen te houden natuurlijk :56:

spannend...

Posted

Ik zou ook voor de grootste gaan waar je tussen twijfelt. Achteraf valt het toch net wat kleiner uit dan met het passen. Ik ben 2,5 week geleden geopereerd en ben super super tevreden alleen had er best 50cc meer in gemogen ;)

Posted

hihi sorry meiden, ik heb toch weer mijn keuze herzien naar de als eerste geplande 325mp na een goed gesprek.

Ik begon me in ene toch wel heel ongemakkelijk te voelen bij het idee dat ik 375 HP zou gaan krijgen. Ik denk dat ik het eerst heb moeten ervaren hoe ik me erbij voelde als ik dan toch echt 375 zou krijgen. Niet comfortabel, ik begon in ene nog meer te stressen en al te bedenken met wat voor kleding en bikini's ik die 375 ging bedekken. Ben er achter gekomen dat ik toch wel een hele erge fan ben van de naturel look voor mezelf.

Daarom heb ik besloten om toch echt mijn gevoel achteraan te gaan en niet mijn twijfels.

Bedank voor jullie berichtjes :116:

Posted

Ik ben wat kleiner dan jij en iets zwaarder ... en ik ben zo blij dat ik 500 cc HP heb genomen , ze lijken niet nep hoor , en kleiner had me niet bekoord .

groetjes

Posted

Hey Pommecaramelle :)

Ik begrijp jouw punt heel goed. Volle, grote borsten zijn dan ook ontzettend mooi. Maar als ik naar de foto's van dit forum kijk, pik ik toch elke keer de borsten eruit met 300 tot 350 cc die ik het als allermooist vind. Onbewust heb ik me ontzettend laten beïnvloeden door dit forum omdat ik telkens heb gelezen: bij twijfel, de grootste pakken...zo gezegd zo gedaan. Ik ben naar Schiettecatte gegaan voor een tweede consult voor een maat groter, en die zei herhaaldelijk, 325cc had ook mooi geweest, 325cc had ook mooi geweest. Ik heb besloten dat ik hem hierop ga vertrouwen en heb de kliniek opgebeld dat ik van mening ben verandert. Daarnaast vind ik de wat meer cc's echt heel mooi naakt gezien, maar in kleding en bikini vind ik het niet meer aantrekkelijk voor mezelf om te hebben. Dan moet ik ook denken aan een paar vriendinnen die een BV ondergaan hebben en waarvan ik heel snel in kleding en bikini denk.. jeutje mina..terwijl hun ook aan hebben gegeven de volgende x meer cc te gaan pakken. Kwestie van persoonlijke smaak en hoe je naar jezelf kijkt denk ik

Tenslotte ben ik ook veeeel zwaarder dan dat ik eruit zie met mn 65 kg, maar dat komt omdat ik heel veel aan krachtsport doe en op een klein buikje na gespierd ben. Alsdus mijn redenen dat ik denk/hoop dat het wel goed gaat komen met 325 MP+

Hopelijk hoeven jullie niet achteraf te zeggen: zie je nou wel :118:

Ik ga het meemaken dinsdag!

Posted

Project T, ga voor wat voor jou het beste voelt!

Ik kon zelf kiezen tussen 345 en 390, heb ook lang gedacht dat ik voor de grootste moest gaan maar die voelde niet het beste.. dus ben ik voor de 345 gegaan en ik ben tot nu toe super tevreden (maandag pas geopereerd, dus het resultaat zal nog veel veranderen)

succes met de laatste voorbereidingen!

liefs

Posted

Dankjewel Lotte, dat stelt me meer gerust :106:

325 MP+ zegt inderdaad mijn gevoel, 375 HP zegt mijn verstand

Goed om te lezen dat je super tevreden bent, daar doe je het voor :7:

Heel veeel succes met herstellen :6:

Posted

Dankjewel! Zeker spannend Livje, ik was er eerst heel stoer over maar nu ik minder dan een week te gaan heb...

Ik zag je al in eerdere topics voorbijkomen, je bent in iedergeval niet bang voor groot, dat scheelt een boel!

Wat staat er voor jou in de planning bij Koeijers?

Ja snap ik hoor!

Dat zal ik ook best hebben over 2 weekjes, heb nu nog 3 weken te gaan en ben nog aardig nuchter en relaxt maar die zenuwen, die komen vast nog wel;)

Ik krijg 350/400 cc, groter of kleiner ook eigenlijk niet gepast, vond het gelijk goed.

(Kijk maar bij mijn passessie foto's, heel netjes, past prima bij m'n lichaam.

Heb nu ook altijd maximizers aan en verbloem alles met hooggesloten kleding en shawls dus niemand die het straks gaat zien, dat wilde ik ook.

Iedereen die ik nu de passessie foto's laat zien vraagt, is dit het of word dit het haha

Dus ik vind het helemaal prima zo, en ga ook niet meer van gedachte veranderen.

De pc zal t wel weten;)

Posted

Hoi,

Ik ben 16 januari geopereerd door van Selms in het andreas ziekenhuis.

Ik ben ook groot voorstander van zo natuurlijk mogelijk ik heb denk ik een vergelijkbare lichaamsbouw als ik het goed heb gelezen.

1.67 lang 63 kilo. Uiteindelijk heb ik de 320 cc monobloc hydrogel gekregen je kan de foto's bekijken als je wilt moet we even vriendjes worden. Het resultaat met monobloc is geloof ik wel wat anders dan met silicone. Ze hebben wat minder projectie geloof ik minder bol dus.

Ik had de keus 320 cc of 340 cc ik werd uiteindelijk ook bang dat het te groot zou worden vandaar de keuze 320cc.

Achteraf had ik 340 cc ook wel kunnen hebben denk ik. Maar ik ben blij met mijn keuze. Kleiner had ik ze in ieder geval niet gewild.

Succes met je keuze

Posted

Ik ben ProjectT, en geholpen worden aan mijn borsten is iets wat ik al jaren wil. Nu wordt ik op de valreep volgende week dinsdag al geopereerd door Schiettecatte te Amstelveen en in ene bekruipt een heel naar gevoel van onzekerheid mij. Ik ben zeker niet bang voor pijn, maar wel of ik de juiste keuzes maak en daarbij het beste resultaat behaal voor mij. Ook was ik heel angstig voor zwetende implantaten en de mogelijke bijkomende vage klachten, maar na dit uitvoerig te hebben besproken met Schiettecatte ben ik gerustgesteld. Ik weet zeker dat de issues die de onzekerheden van mijn huidige borsten met zich meebrengen niet op kunnen tegen zwetende implantaten.

Ik geloofde voor zeker 10 jaar er heilig in dat ik tubulaire borsten had, maar na 3 consults, 1 met dr Visser en 2 met Schiettecatte is dat de wereld uitgeholpen, er gaat een wereld aan mogelijkheden voor me open! Al heb ik al moeite met het kiezen tussen twee mogelijkheden.

Zelf ben ik 1.65m lang, schommel ik rond de 65kg (atletisch). Ik heb een kleine B, een brede borst en schouders. Ik ben een groot fan van vol en natuurlijk ogend, en totaal geen fan van nepperts die er geen twijfel over mogelijk maken. Als mogelijkheden heb 325cc Medium profile of 375cc High profile. Iets er tussen is niet mogelijk zoals 325 HP of 375 MP door de grote ruimte tussen mijn borsten die opgevuld moet worden.

Ik ben bang dat 325cc Medium net iets te klein is voor een curvy vrouw als mezelf, hoewel in High profile vind ik deze maat weer prachtig, maar die is mij dus te smal. Daarintegen vind ik 375cc HP bij veel vrouwen prachtig maar lijken ze net iets Té voor mezelf. Er zijn zelfs vrouwen die F realiseren met dit aantal cc's! Heel mooi maar ik ben er bang voor, mijn omgeving hoeft namelijk niets te weten te komen van mijn bvg. Ze kennen mijn verhaal en redenen niet ;)

Zal er echt een groot verschil tussen zitten? of..? of..? of..? haha. Wie wilt mij adviseren?

Hoi hoi project T, wat is het toch allemaal spannend he....

Ik ben vorige week op consult bij een andere kliniek geweest en daar werd mij Dual plane 400 cc high profile geadviseerd, nu heb ik 5 feb ook mijn eerste consult bij Schiettecatte in de kliniek in Veldhoven,

Heb heel veel positieve reacties over hem gelezen, dus we wachten gewoon af

Ik heb zelf ook een atletisch lichaam omdat ik ook veel aan kracht training doe, zit een beetje hetzelfde als jou met gewicht

Posted

Hallo meiden :)

bedankt voor jullie berichtjes...

nou gister was het zover hoor. Was al als eerste aan de beurt en was gelukkig niet zo nerveus, maar heel lacherig erover. Dat nam ik met me mee naar de ok. Ik had schiettecatte gezegd dat mijn voorkeur toch uitging naar de 325 mp. Hij zei we checken zo wel even wat het best bij je staat. Vlug had ik nog mn voorbeeldfoto in mijn dossier gestopt. Haha

Toen ik wakker werd ontwaakte ik uit een heerlijke droom over een tropische vakantie, ik was heel praterig en zei dat ik het gevoel had in een kroeg te staan. Lekker lallen. Dit nam geloof ik mijn buurvrouw die na mij aan de beurt was met zich mee want die had ook gedroomd over een heerlijke tropische vakantie :)

En de verpleegkundige was zo leuk, een heel aandoenlijke man die het alleen maar meer gezellig maakte. Hij gaf mij een spiegel zodat ik een goed kijkje kon nemen en moest er een traantje om laten. Zo blij! Het is uiteindelijk toch een 375 HP geworden hoorde ik later van schiettecatte... kwam meer overeen met mijn wens. Funny. Fris en fruitig ging ik naar huis. Alsof er niks gebeurt was. De hele dag series gekeken en heel veel meegelachen erom.. alleen s' avonds kwam er in ene een hele hevige pijn opzetten... mijn borsten zwelde op tot 2x hun grootte leek wel.

Toen ik in bed ging liggen en na een uurtje slapen erachter kwam met hele hevige pijn dat ik nog de hele nacht moest brak het zweet me uit. In ene wist ik ook niet meer hoe ik me moest bewegen, laat staan uit bed komen.

Toen ik op het bedrand eindelijk zat overviel de hevige pijn me zo erg dat ik er licht van werd in mijn hoofd en misselijk. In ene was mijn vriend me aan het roepen in mijn gezicht en trof ik mezelf luid roepend en schreeuwend aan

Ik bleek twee keer helemaal buiten bewustzijn te zijn geweest en van de pijn allerlei oergeluiden aan het maken was. Heel angstaanjagend voor mij en mijn vriend.

Maargoed, nu ik het bed vermijd en rechtop op de bank blijf tukken gaat het me stukken beter af. Verder ben ik dit forum erg dankbaar voor haar tips. De zakken met ingevroren natgemaakt maandverband, kikkererwten en appelstroop wordt dankbaar gebruik van gemaakt.

Ken niet wachten tot ik wat langer PO ben. Maar ondanks fiksezwellingen en dat ze momenteel lijken op blokken beton op mijn chest.. ben ik helemaal tevreden :)

Posted

Wat een verhaal! Hopelijk ben je niet op je hoofd terecht gekomen? Goed je pijnstilling nemen he. Lijkt erop dat je op de pijnstilling van de kliniek in ieder geval heel goed reageerde.... want je hebt zolang niets gevoeld. Dus goed een spiegeltje paracetamol opbouwen nu, niet overslaan!

Succes :)

Posted

Hihi thanks for the reminder. Nee die vergeet ik zeker niet. Al vraag ik me af of de paracetamol en de diclofinac wel goed bij me aanslaan en niet voor iets sterkers moet vragen.

Ben gelukkig achterover op bed neergevallen. Kwam gewoon echt kronkelend en miauwend weer bij bewustzijn. me vriend vergeleek het met een shock toestand. Nog nooit meegemaakt. Vandaag belt de kliniek. Ben benieuwd wat ze erover zeggen!

Posted

Jeetje wat een verhaal idd!!

Wat Mij verteld werd is dat ze bij kliniek Amstelveen een verdoving geven onder je ribbenboog (daar ergens) zodat je geen pijn voelt de eerste uren, zodra dat gaat uitwerken wel, dan moet je het doen op je pijnstillers.

Maar misschien heb je wel een hele snelle daling of stijging van je temperatuur gehad dat je in een soort van shock raakte.

Kan je met koorts ook hebben, en ga je ijlen.

Weet je vaak later niets meer van.

Ik zou wel je temperatuur even in de gaten houden, je weet nooit.

Succes met je herstel iig!! Xx

• 1 month later...
Posted

Beste meiden,

Over 5 dagen ben ben ik dan de magische 6 weken gepasseerd. Hoewel ik erg blij ben dat ik dan weer sporten op mag gaan pakken en mijn armen in de rondte mag zwaaien ben ik ergens ook wel onzeker dat dit het is waarmee ik het moet doen.

De eerste 3 weken kon ik mijn geluk niet op, nu heb ik dat nog steeds wel eens, maar dan vind ik het op sommige momenten weer een flop. Ze waren de eerste 3 weken zeker mooier. Nu heb ik wel vaker gelezen dat de emotionele rollercoaster normaal is na een bv, toch wil ik graag weten wat ik nog kan verwachten na 6 weken. Ze ogen nogal hoekig, hebben nog geen natuurlijke 'hang', zitten nogal hoog en ver uit elkaar waardoor ik ze niet mooi in verhouding vind met mijn lijf. Van de zijkant vind ik ze het meest ongelijk en afentoe zelfs 'raar' eruit zien. Ik hoop dat het wat langer op zich laat wachten omdat ik geen borstband hoef te dragen van mijn PC.

Wat ik wel kan meegeven aan de meiden die nog moeten en twijfelen over het aantal cc's, wat ben ik blij dat ik voor het grootste ben gegaan... ookal ben ik normaal gesproken van de ''less is more''

Wat gebeurde er met jullie borsten na 6 weken? En oja, mijn vriend wil weten of hij ze dan eindelijk mag masseren na 6 weken po :P

Groetjes!

Posted

Ik zou me niet teveel zorgen maken, mijn borsten zijn na 3 maanden het meest veranderd. Meer natuurlijke hang gekregen enzo. Dat kan nog wel even duren, tot een jaar is alles nog aan het vormen.

En je vriend mag je borsten masseren wanneer jij dat fijn vindt ;) Als het goed is zijn je borsten na 6 weken genoeg ingekapseld dat kneden e.d. weer mag

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.