Ga naar inhoud

330 of 350cc... ???!!!


Gast Curly_87

Aanbevolen berichten

Dan ga je met die 330 (die 5,0 cm projectie heeft) uitkomen op een 75 D/E. Gaat eruit zien als een volle C, kleine D

Met de 350 (die een projectie heeft van 4,4 cm) ga je uitkomen op een 75D. Gaat er dan uitzien als een C/volle C

Vergis je echter niet in wat je wilt.. Veel meiden zeggen: ik wil een volle C, maar als het dan een D wordt, dan vinden ze dat helemaal niet erg ;)

Heb je al eens bh's gepast, en gevuld met sokken (dus bijvoorbeeld een 75C bh, en een 75D bh) Gewoon een voorgevormde bh nemen in een warenhuis. Pashokje in, aantrekken, opvullen met sokken of zakdoeken, of watten (niet proppen uiteraard) en dan een truitje erover.. Kijk dan hoe het eruit ziet.. Dan kun je beter beoordelen wat je mooi vindt bij jezelf :)

Succes...

Hoop dat je de juiste keuze weet te maken.. Al is dat altijd heeeeeeel erg lastig hihi

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga je met die 330 (die 5,0 cm projectie heeft) uitkomen op een 75 D/E. Gaat eruit zien als een volle C, kleine D

Met de 350 (die een projectie heeft van 4,4 cm) ga je uitkomen op een 75D. Gaat er dan uitzien als een C/volle C

Vergis je echter niet in wat je wilt.. Veel meiden zeggen: ik wil een volle C, maar als het dan een D wordt, dan vinden ze dat helemaal niet erg ;)

Heb je al eens bh's gepast, en gevuld met sokken (dus bijvoorbeeld een 75C bh, en een 75D bh) Gewoon een voorgevormde bh nemen in een warenhuis. Pashokje in, aantrekken, opvullen met sokken of zakdoeken, of watten (niet proppen uiteraard) en dan een truitje erover.. Kijk dan hoe het eruit ziet.. Dan kun je beter beoordelen wat je mooi vindt bij jezelf :)

Succes...

Hoop dat je de juiste keuze weet te maken.. Al is dat altijd heeeeeeel erg lastig hihi

xx BB

Hmm hoe je dat verteld is wel erg handig, zou je misschien ook weten waar je op uitkomt met 425 extra high, als je van jezelf een A/ lege B hebt (totaal geen hang dus meer puntvorm)

& @curly als je dan natuurlijker wilt klinkt die high profile inderdaad wel beter.. Ben benieuwd hoe je 2e consult gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm hoe je dat verteld is wel erg handig, zou je misschien ook weten waar je op uitkomt met 425 extra high, als je van jezelf een A/ lege B hebt (totaal geen hang dus meer puntvorm)

& @curly als je dan natuurlijker wilt klinkt die high profile inderdaad wel beter.. Ben benieuwd hoe je 2e consult gaat!

70 of 75 omtrek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

best boobie nou ik met zelfde vraag aangezien jij overkomt als iemand die er veel vanaf weet.

ik ben 1.63 51kg en aa70of a65 heb een erg smal boven lijf ong. 63 max 66cm. ik wil graag op een D uikomen en dacht rond de 350cc ik dat wel zou moeten redden. of heb ik dat mis

Link naar reactie
Delen op andere sites

best boobie nou ik met zelfde vraag aangezien jij overkomt als iemand die er veel vanaf weet.

:45: Klinkt echt grappig als ik dat zo lees

Nou... het ligt er bij jou maar net aan of die 350 cc gaat passen... Met een 65 omtrek zal Verdonck misschien niet gauw kiezen voor een high profile.. Ik denk dat hij je eerder een extra high profile gaat aanraden, omdat deze smaller zijn, en dus minder kans geven op het zien van randen :)

Ik kan echter niet bepalen voor jou, wat er in zou kunnen passen.. Een voorspelling kan ik dus ook niet doen helaas.. Je moet echt weten wat je pc geadviseerd heeft, dan kan ik de projectie nakijken en idd met je voorsituatie (cupmaat) een beetje proberen in te schatten wat dat voor cupmaat zal geven..

IK heb geen glazen bol, doe dit puur op wat ik de afgelopen jaren gezien heb, en op basis van wat projectie bij mezelf gedaan heeft hihi

Spits je niet te veel op een bepaald aantal cc.. Laat dat aan de arts over..

Zoals je hierboven al ziet, zal de 330 extra high profile een grotere borst geven, dan een 350 high profile, ondanks dat 350 cc toch echt 20 cc meer is ;)

Succes met je consult de 27ste!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ok jammer ik heb wel ruimte had d met borstvoeding. had beetje gehoopt wat jij zou denken dan kon ik het meenemen in het gesprek maar dan wacht ik de 27 ste wel af haha.

haha :P

Ik ben geen pc, ik weet jouw borstbreedte niet, dus kan er helaas niks over zeggen :)

Soms proberen mensen het haha, maar sorry, is echt onmogelijk :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat best boobie zegt is helemaal waar... Het is bijna lachwekkend hoe mensen hier via internet aangeven wat jij zou moeten nemen... Nooit op af gaan... Wij zijn geen chirurgen... Wij kunnen enkel vertellen wat wij hebben... Een chirurg kijkt naar veel meer mogelijkheden dan alleen de breedte van je borst en je lengte en gewicht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.