Ga naar inhoud

330 of 350cc... ???!!!


Gast Curly_87

Aanbevolen berichten

Ik sta 30 januari ingepland. Gisteren ben ik gaan passen en vond 350 mooi. Maar toen ikeen foto van 1van zijn operaties liet zien, van een resultaat wat ik heel mooi vond, zei hij dat 350 toch nog groter zou uitvallen dan op foto. Dus twijfel nu om 330 te nemen mss zelfs minder?

ik weeg 56kg en ben 1m68. wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik ook. Maar in dit geval liet ik een foto zien van een resultaat en dr verdonck zei dat ze bij mij lichtjes groter zouden zijn. En vond het resultaat op foto net groot genoeg wil echt niet groter.... nu misschien is hij heel voorzichtig mar wil echt geen ballonnen voor mijwas 350ook de max om het natuurlijk te hebben nog.

330 Zou nog iets natuurlijker zijn zij hei maar in het passen vond ik 330 niet zo groot.

Vind het echt moeilijk x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij het passen 330 te klein vond moet je daar zeker niet voor gaan.

Het valt altijd in het echt iets kleiner uit dus ga echt voor de 350.

Daarbij, het verschil is 20cc, dat is net een theelepel verschil ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20cc is idd niks, dus ik zou voor de grootste gaan.
Ik twijfelde ook zo sterk tussen 275 en 300. Toch voor 300 gegaan en mocht zelfs nog wat meer.

achteraf zal je alleen maar spijt hebben en denken : "toeme hoe had 350 geweest?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loveut goh ik ken eigenlijk niet zoveel van die protheses.

Hij liet me passen en zei toen welke cc dat was. Maar kan er echt niet goed aan uit bij het passen vond ik 350 moou maar bij het bekijken van de foto's die ik zelf bijhad van resuultaten van hem haalde hij bij een foto aan dat het resultaat bij mij groter zou zijn. Dus zit met de schrik dat het passen niet overeenkomt met het echte resultaat:-\

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loveut goh ik ken eigenlijk niet zoveel van die protheses.

Hij liet me passen en zei toen welke cc dat was. Maar kan er echt niet goed aan uit bij het passen vond ik 350 moou maar bij het bekijken van de foto's die ik zelf bijhad van resuultaten van hem haalde hij bij een foto aan dat het resultaat bij mij groter zou zijn. Dus zit met de schrik dat het passen niet overeenkomt met het echte resultaat:-\

Hmm ik zou het niet zeker weten maar als je monoblock softone (extra high profile) krijgt dan gaat het van 330 naar 380..

want als je dan high profile zou krijgen (maar ik dacht dus dat ze deze niet gebruikten) dan is er wel 350 cc maar dan is het weer geen 330 maar 320.

hier de tabel: http://www.medstrategija.com/uploads/images/Silikono_dydziai.jpg

misschien anders even navragen want dat is wel iets wat je dan zeker wilt weten neem ik aan

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gesproken met iemand van de receptie. Ze zouden in dat hoog profiel de 350 en 280 hebben. Ze zouden niet elke maat in dat profiel hebben? Ga maandag even terug langs. Wist wel dat er verschillende profielen waren maar dacht dat ze bij wk enkel hoog profiel gebruikten. Bij het passen viel mijn oog duidelijk op 350 omdat die breder uitviel onderaan? Leek ook redelijk natuurlijk maar als ik resultaten zie heb ik echt schrik dat ze gigantisch worden bij mij. Misschien voor die 280 dan of ander profiel? bah bah Word er zenuwachtig vn:-\.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm weet je wel wat voor een soort implantaten je krijgt? Ik krijg monobloc softone (silleconen) rond & extra high profile..

ze werken volgensmij ook met hydrogel, en heel soms met anatomische proteses..

Anders maak je voor jezelf even een lijstje met vragen, dat is misschien prettiger zodat je dan zeker weet dat je alle informatie hebt die je wou (dat heb ik bij mijn 2e consult ook gedaan)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 350 is de high profile idd. De 330 is de extra high profile.

Bekijk goed wat je wilt, want de 350 heeft minder projectie dan de 330...

Meer cc wil niet altijd zeggen dat het meer projectie geeft :)

Dat zou beter uitgelegd mogen worden door artsen, want op deze manier ontstaat er vooral verwarring :)

Als er trouwens niets anders vermeld wordt, dan kun je er wel vanuit gaan dat je de ronde geruwde silicone-implantaten krijgt. Dat zijn namelijk de implantaten die ze standaard adviseren, tenzij je vraagt voor andere :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat het hoge profiel natuurlijker is als de extra hoge of lage? of benik mis?

Ik krijg idd de ronde ruwe implantaten, dual plane. Wat zouden julloe mij aanraden voor een volle natuurlijke c, qua profiel en cc? weeg 56kg 1m68

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat heb je nu voor cupmaat?

De high profile heeft minder bolling, waardoor ze natuurlijker vallen idd, dan de extra high profile.

Bij een extra high profile heb je gewoon meer vulling boven je tepel.. Dat maakt het vaak minder natuurlijk. Een natuurlijke borst is niet bol van boven, maar meer als een skipiste :) Dat bereik je meer met een high of een medium profile..

Maar in wellnesskliniek, bij de monoblocs, hebben ze geen medium profile, dus is de high profile voor jou waarschijnlijk de beste variant.

Echter.. hangt dus ook een beetje af van je huidige cupmaat...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.