Guest Curly_87

330 of 350cc... ???!!!

Recommended Posts

Guest Curly_87

Ik sta 30 januari ingepland. Gisteren ben ik gaan passen en vond 350 mooi. Maar toen ikeen foto van 1van zijn operaties liet zien, van een resultaat wat ik heel mooi vond, zei hij dat 350 toch nog groter zou uitvallen dan op foto. Dus twijfel nu om 330 te nemen mss zelfs minder?

ik weeg 56kg en ben 1m68. wat denken jullie?

Guest Curly_87

Ik ga bij dr verdonck, monobloc rond dual plane

Altijd voor de grotere gaan, in het echt valt het vaak iets kleiner uit.

Liever iets groter dan achteraf denken had ik ze maar iets groter gehad.

Guest Curly_87

Ja dat dacht ik ook. Maar in dit geval liet ik een foto zien van een resultaat en dr verdonck zei dat ze bij mij lichtjes groter zouden zijn. En vond het resultaat op foto net groot genoeg wil echt niet groter.... nu misschien is hij heel voorzichtig mar wil echt geen ballonnen voor mijwas 350ook de max om het natuurlijk te hebben nog.

330 Zou nog iets natuurlijker zijn zij hei maar in het passen vond ik 330 niet zo groot.

Vind het echt moeilijk x

Als je bij het passen 330 te klein vond moet je daar zeker niet voor gaan.

Het valt altijd in het echt iets kleiner uit dus ga echt voor de 350.

Daarbij, het verschil is 20cc, dat is net een theelepel verschil

20cc is idd niks, dus ik zou voor de grootste gaan.
Ik twijfelde ook zo sterk tussen 275 en 300. Toch voor 300 gegaan en mocht zelfs nog wat meer.

achteraf zal je alleen maar spijt hebben en denken : "toeme hoe had 350 geweest?"

350cc ;-) zal de beste keuze worden denkik!

Jep ik zou ook voor 350 gaan, ik heb 375 want dit was voor mij t maximale natuurlijk mooi..en tot nu toe ben ik super tevreden . Mijn gewicht is 55 en lengte 1.63

Guest Curly_87

Ok super bedankt voor de reacties x

Huh krijg je lagere projectie dan?

Ik moet ook de 30e en ik krijg 425, maar dacht dat ze vooral met de extra high profile daar werken..

Guest Curly_87

@Loveut goh ik ken eigenlijk niet zoveel van die protheses.

Hij liet me passen en zei toen welke cc dat was. Maar kan er echt niet goed aan uit bij het passen vond ik 350 moou maar bij het bekijken van de foto's die ik zelf bijhad van resuultaten van hem haalde hij bij een foto aan dat het resultaat bij mij groter zou zijn. Dus zit met de schrik dat het passen niet overeenkomt met het echte resultaat:-\

Hmm ik zou het niet zeker weten maar als je monoblock softone (extra high profile) krijgt dan gaat het van 330 naar 380..

want als je dan high profile zou krijgen (maar ik dacht dus dat ze deze niet gebruikten) dan is er wel 350 cc maar dan is het weer geen 330 maar 320.

hier de tabel:

misschien anders even navragen want dat is wel iets wat je dan zeker wilt weten neem ik aan

xx

Guest Curly_87

Ja idd ga vandaag bellen! best belangrijk. Bedankt voor de info