Nicootje Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hoihoi ik werk bij een pakketdienst, dus moet tijdens m'n werk regelmatig sjouwen en veel auto rijden. Hoe ga ik dat doen als ik een bv heb gehad?
Lies_Lies Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hoi Nicootje, ik werk ook bij een pakketdienst. Ik heb 3,5 week vrij genomen en daarna nog 2,5 week een beetje geholpen bij ons op kantoor. Auto rijden gaat wel weer na 2 weken, al vond ik dat toen nog niet prettig, maar tillen staat echt 6 weken voor om dat niet te doen. Misschien kun je wel zorgen dat klanten je helpen met tillen? En anders, met een steekwagentje kom je een heel eind, maar het beste is om het niet te forceren.
Nicootje Posted January 21, 2015 Author Posted January 21, 2015 En na die 6 weken? Hoe lang duurde het voor je weer back in business was?
Lies_Lies Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Na die 6 weken ben ik gelijk weer gewoon fulltime gaan rijden. Tillen mag dan ook weer, moet wel zeggen dat ik vreselijke spierpijn had na de 2e dag haha. Je hebt je spieren dan ook 6 weken niet gebruikt dus dat voel je wel Sowieso wel een beetje voorzichtig gedaan met tillen in t begin, t voelt toch allemaal n beetje raar. Maar opzich ging t goed hoor Enne hey anders gewoon even lief lachen naar de mannen in magazijnen, je weet hoe dat gaat in de koerierswereld
Nicootje Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Dankjewel voor je berichtjes! Binnenkort maar eens ff babbelen met mn leidinggevende. Is helaas wel een man, wat je zegt, idd een mannenwereld... Hopelijk werken ze een beetje mee...
Lies_Lies Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Mijn baas en me planner zijn ook allebei mannen, nou, ze hingen aan me lippen hoor toen ik het besprak met ze hahaha! Ze vonden het ontzettend interessant en leuk voor me. Dus hoop voor jou dat het net zo goed uitpakt meid! Succes!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.