M(.)(.)S Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Nog twee weken en dan is het eindelijk zover, mijn consult. Whoohoo! Kan niet wachten....Natuurlijk heb ik, net als iedereen hier denk ik hihi, al heel wat voor en na foto's bekeken. Wat ik alleen niet tegenkom zijn meiden zoals ik.... Ik ben namelijk gezegend met een hele berg moedervlekken waaronder uiteraard ook op mijn (nu nog) borstjes. Zoals je wellicht begrijpt ben ik heel benieuwd hoe het eindresultaat (ongeveer) gaat worden..... Wie o wie is ook gezegend met een hele berg moedervlekken en wil haar foto's en of ervaring met mij delen?Liefs M(.)(.)S
Boho Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Ik ben niet gezegend met een hele berg moedervlekken maar wel een paar op mijn borsten ennn.. die zitten er nog steeds Voor zover ik heb gemerkt niks aan veranderd behalve dat ze nu op m'n borst zelf zitten
best_boobie Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hoi hoi Ik heb geen berg moedervlekken, maar wel 1 (gehad) op mijn borst.. Helaas begon dat ding zich vreemd te gedragen.. en heb ik besloten het weg te laten halen toen ik een jaaar po was ongeveer (weet het niet heel precies meer...) Je kunt mijn foto's zien in de galerij, ik zal je even toevoegen als vriendin.. Door het weg laten halen, heb ik nu best een groot litteken op mijn borst, maar ik vertrouwde ook die moedervlek niet meer, dus liever nu dat litteken (helaas) dan een moedervlek die voor meer ellende kan zorgen. Echter.. je kunt zien wat mijn moedervlek gedaan heeft na mijn operatie. Hij is netjes op dezelfde plek blijven zitten xx BB
M(.)(.)S Posted January 21, 2015 Author Posted January 21, 2015 @Boho Hahahaha Ik ben gewoon benieuwd of ze ook oprekken dus groter worden of dat ze hetzelfde formaat blijven... Verwacht niet dat ze op magische wijze verdwijnen, al zou dat wel mooi zijn @best_boobie Thanks voor het toevoegen! Al vind ik het nog wel een beetje gek om zo uitgebreid naar de foto's van iemand anders te kijken maar het ziet er prachtig uit..... En je hebt helemaal gelijk dat je hem weg hebt laten halen, je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen!
best_boobie Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Al vind ik het nog wel een beetje gek om zo uitgebreid naar de foto's van iemand anders te kijken maar het ziet er prachtig uit..... En je hebt helemaal gelijk dat je hem weg hebt laten halen, je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen! oh het went wel hoor, dat boobies kijken Wacht maar tot het terrassenweer is.. of je op het strand zit, en zit te kijken wie echte en wie nepperds heeft Doen we bijna allemaal haha xx
Boho Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 oh het went wel hoor, dat boobies kijken Wacht maar tot het terrassenweer is.. of je op het strand zit, en zit te kijken wie echte en wie nepperds heeft Doen we bijna allemaal haha xx Haha inderdaad, vervelende gewoonte is dat boobs staren geworden
loveut Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 oh het went wel hoor, dat boobies kijken Wacht maar tot het terrassenweer is.. of je op het strand zit, en zit te kijken wie echte en wie nepperds heeft Doen we bijna allemaal haha xx lijkt me dan toch nog wel moeilijk om te kunnen zien bij sommige vrouwen wie nou echte heeft en wat nep is haha
M(.)(.)S Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Hahahaha kan me goed voorstellen dat je naar iedereen zit te 'staren' Die mensen zullen wel denken..... Volgens mij heb je in het begin ook het gevoel dat iedereen naar jou kijkt, vooral als het mooi weer is en je (voor het eerst) een decollete kan showen.... Vind ik nu nog even een gekke gedachten hihi. Heb nu de gewoonte mijn hand op mijn borst te leggen als ik buk tegen de inkijk, dat zal ik in het begin vast nog steeds doen. Ik was dan ook afgelopen zomer heel blij met de hoog gesloten shirtjes trend, hoefde ik daar niet zo op te letten
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.