MsJules Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hoi chickies!Binnenkort is het zover! Heb mijn eerste afspraken gepland voor een borstvergroting. Jeeej! Ik heb een afspraak bij beaucare (dr danau) en eentje bij dr de meyere. Momenteel ben ik meer geneigd om dr de meyere zijn kunsten te laten uitvoeren π . Heeft er iemand ervaring met deze twee dokters?Momenteel ben ik gezegend met een a cup ( dank je moeder natuur π) en heb voor ogen om naar een stevige c cup te gaan. Heeft iemand een idee hoeveel cc dit zou kunnen zijn?Zijn er hier meiden die van een acup naar c cup/dcup zijn gegaan? Zou ik hier wat voor en na fotos van kunnen zien?Kunnen de dokters je eigenlijk goed uitleggen wat mooi zou staan bij je lichaam? Ik ben namelijk maar een klein ding ( 1m57, 50 kg) en heb schrik om zowel veel te groot dan te klein uit te komen...Alvast een dikke merci ππ
Guest ikke79 Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Spannend hoor!!Als je eenmaal op consult bent geweest dan ga je er volgens mij ook echt voor! Wat zal het fijn zijn van de zomer eindelijk eens geen bikini dilemma!! Ik word aanstaande vrijdag geopereerd en ga van een A cup hoop ik naar een C cup. Ik krijg 270cc anatomisch dual plane en ben uiteraard ook heel nieuwsschierig of de maat mooi zal zijn. Heel veel succes meiden bij jullie consult...
Strawberry86 Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hoi!Ik ga morgen op consultatie bij Dr. De Meyere. Ik heb een A-cup, of misschien zelfs kleiner (geen idee, ik kocht altijd te grote maximizers omdat anders de cups te smal waren).Morgen zal ik je meer kunnen vertellen over deze pc :-)Maar er zijn hier een aantal dames die hΓ©le mooie resultaten hebben dankzij deze man.Succes!
MsJules Posted January 20, 2015 Author Posted January 20, 2015 Strawberry86 oh zo super! Verl succes morgen! Hou je me op de hoogte?
Guest Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hoi, ik ben 1.58 en 53 kilo en ben met 305 (en 320) CC naar een 75D/80C cup gegaan. Past idd goed bij mijn lichaam. Succes!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.