Jump to content

cyclus na narcose

Recommended Posts

Posted

Hey ik heb een vraagje, ik ben as woe 2 weken po☺

nu was ik tijdens de operatie ongesteld, alleen nu 2 weken erna ben ik er nog steeds niet vanaf.niet meer zo heel erg,maar wel n beetje... iemand hier ervaring mee😑

Posted

Mmh zelf geen ervaring mee. Ben zelf netjes ongesteld geworden toen mijn pilstrip stopte na 2 weken. Lees wel vaker dat dit heel normaal is hoor. Je lichaam is natuurlijk ontregeld van de narcose.

Posted

Het kan best zijn dat je cyclus even in de war is van alles hoor. Het komt vaker voor dat het even wat langer duurt voor het weer op de rit is ;)

Posted

Ik ben spontaan ongesteld geworden voor de operatie en daarna was hij ook meteen gestopt!

Misschien bij mij wel zenuwen!

Posted

Hey hier ook.. ik werd twee dagen po ongesteld.. nu nog steeds niet helemaal er vanaf (12 dgn po)

Posted

Mijn cyclus was na de operatie ineens een stukje korter geworden. Ipv de 28 dagen zoals normaal, nu maar 22 dagen. Het kwam dus te vroeg. Menstruatie was ook extra heftig afgelopen keer. Het begint nu weer, en daar zit nu weer wel precies 28 dagen tussen. Dus waarschijnlijk reguleert het allemaal vanzelf weer.

Posted

hoe zit het dan met de pil? kun je die doorslikken of moet je in je stopweek zitten tijdens de operatie?

Posted

hoe zit het dan met de pil? kun je die doorslikken of moet je in je stopweek zitten tijdens de operatie?

Ik moest eigenlijk ook ongesteld worden in de week van mn operatie. Heb de pil gewoon doorgeslikt en niks aan de hand! Xx

Posted

idem hier, ik zou ongesteld worden als ik 3 dagen PO was maar ik heb gewoon mn pil doorgenomen.
Nu had ik ze vorige week voor het eerst en het was ook niet zoals gewoonlijk.
Hopelijk is het de volgende keer weer normaal en heeft die narcose de veiligheid van mn pil niet aangetast :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.