Jump to content

Hoeveel kunstnagels eraf voor operatie?

Livje

Recommended Posts

Posted

Zijn hier dames die net als ik altijd kunstnagels hebben en hoeveel hebben jullie eraf moeten halen voor je operatie?

De een zegt dat alles eraf moet, volgens de ander is 1 voldoende omdat het alleen voor het metertje is wat op je vinger gaat.

Graag jullie reactie, want vind t zonde alles eraf te halen als t niet nodig is!

Posted

Nou ik heb net m'n voorwaarden en afspraakbevestiging binnen en daar staat dat je bij gel of acryl nagels alleen je wijsvinger nagel hoeft te verwijderen:)!

Gelukkig!!

Maar lees ook dat je geen cremes mag smeren, dus ook geen dagcreme dan!

Nou dat word lekker trekkend huidje en rode vlekken na het douchen dan, haha

Naja das niet anders..

Posted

Je mag ook geen make up dus, hoe zit het dan met wimperextensions?

Posted

Ik ben 2 weken geleden geopereerd en alleen de nagel van je ringvinger aan de linkerkant hoeft er maar vanaf. Wimperextensions mogen wel gewoon. Het gaat gewoon om de hygiëne dus alleen je make-up moet eraf.

Posted

Dagcreme mag wel denk ik?

Bij mij hadden ze gezegd dat ik m'n borsten niet mocht insmeren, je gezicht ligt daar toch volledig buiten? Als je geen dikke vettige laag op je gezicht smeer maar gwn een fijne zachte dagcreme die direct intrekt zie ik al zeker geen probleem.

Posted

Normaal moeten kunstnagels er af. Bij mij moest er normaal maar 1 af maar was dit vergeten en was geen probleem :)

Posted

Bij de WK was het enkel de wijsvinger van je rechterhand die moest kunstnagelloos zijn :-p mss best eens bellen naar de kliniek?

Groetjes!

Posted

Ik kom net van Anesthesiologie (SLAZ) en ik had lichte nagellak op (pearldrop, een hele lichte wittige kleur als je dat iets meer zegt) met een doorzichtige gel-coating eroverheen. Ze zeiden dat dat prima was voor de operatie!

Nu moet je niet alleen naar mij luisteren maar ook wat je eigen dokter zegt, haha. Maar dat zei ze in elk geval tegen mij. ;)

Posted

Hoow..

Heb ik net een nieuwe set gezet van €60,-

Moet ik er 1 afhalen..

Wat een toestand :P

(Wat we allemaal niet over hebben he voor onze prrrrachtige boobs)

:D

Posted

Hoow..

Heb ik net een nieuwe set gezet van €60,-

Moet ik er 1 afhalen..

Wat een toestand :P

(Wat we allemaal niet over hebben he voor onze prrrrachtige boobs)

:D

Hahaha jaah!!

Das idd zonde;(

Balen he!

Posted

Nou ben ik zelf nagelstyliste dus als ik t zat ben heb ik m d'r zo weer op zitten.

Mits mijn borsten dat toelaten

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.