KLiRo Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hey lieve damesIemand hier die bij dokter De Meyere in Gent is langsgeweest en die het niet erg vindt om te delen hoeveel ze uiteindelijk betaald heeft? Ik ben op eerste consultatie ronde GrtjsK.
best_boobie Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hoi hoi Ik ben zelf door hem geopereerd in juni 2012. De prijs is altijd 3000 euro geweest voor ronde prothesen (afhankelijk van hoeveel eigen weefsel of vet je hebt of hij deze kan plaatsen ) Er is echter iets veranderd aan de btw in België, sinds 1 januari... Dus kan zijn dat de prijs iets aangepast is. Voor een consult betaal je 30 euro, maar zit wel in die 3000 inbegrepen als je besluit bij hem geopereerd te worden Hij is een goede PC Zoek zijn naam maar eens in de zoekbalk, rechtsboven, dan kom je redelijk wat verhalen over hem tegen. Succes!! Xx BB
MeMo Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Ik heb ook 3000€ betaald bij De Meyere voor ronde prothesen voor de spier.Zoals BB zegt zou het wel kunnen dat er aanpassingen zijn gebeurt door de btw die er nu bijkomt.Succes !
elesi Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 even ivm de BTW waarover sprake is, de bedoeling was dat er vanaf 1 januari 21% btw op esthetische en plastische ingrepen zou komen maar dat zou pas in voege gaan op 1 januari 2016.Nog een jaartje BTW-vrij dus.Succes !
Guest Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Ja volgens mij was het inderdaad nog steeds 3000,- voor ronde protheses en voor anatomische protheses zat de prijs volgens mij op 4500,-
KLiRo Posted February 10, 2015 Author Posted February 10, 2015 Bedankt ladies voor de info! Ik heb beslist van niet bij De meyere langs te gaan.. Heb een chirurg gevonden waar vriendinnen tevreden van zijn, wel duurder (3800) maar levenslange garantie op de prothesen, waardoor ze nooit vervangen moeten worden. En dat spreekt me wel aan. Verder ook langs Beaucare geweest en Belgian breast clinic, maar toch voor Dr. Lefevre in Aalst gekozen.
Desigual Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 bij demeyere is de prijs nog steeds 3000elevenslange garantie is pr praatMentor die demeyere plaatst heeft ook levenslange garantiemaar advies is toch wisselen na 10/15 jaar om problemen te voorkomensuc6
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.