anony Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hi iedereen,Ik krijg - als alles goed loopt - 3 februari dual plane 500/600cc bij nio.Ik doe 5 dagen in de week kantoorwerk en werk met sieraden, allemala heel ligt dus. ik hoef niks te sjouwen ofzo en zit vooral achter mijn bureau te typen of zoek ringetjes e.d.Ook moet ik vitrines inruimen maar ik kan wel zorgen dat dat zo licht mogelijk is (de spullen zijn sowieso licht).Ook wordt ik opgehaald met de auto (hoef niet zelf te rijden) en kan ik de lift nemen hier.Hoelang zouden jullie mij aanraden thuis te blijven?Ik heb een week ingeplanned.. heb ik daar genoeg aan bij licht werk?Hoe mobiel waren jullie na een week?
R1989 Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Hi Anony, Spannend Je operatiedatum is al bijna! Ik doe zelf ook licht kantoorwerk en ben 12 januari geopereerd. Ik heb ze wel dual plane. Krijg jij ze voor de spier? Zelf vind ik het herstel best pittig. Heb twee weken vrij genomen. Had er niet aan moeten denken om gisteren al te moeten werken. Dat was me gewoonweg niet gelukt. Ik merk dat ik heel erg moe ben maar ook de pijn is er nog best hevig. Ik zou je dus zeker aanraden om minimaal twee weken thuis te blijven. Ik baal ervan dag k geen 3 weken vrij ben haha
anony Posted January 20, 2015 Author Posted January 20, 2015 Oei oke dat is best lang..Waar heb je dan precies 'last van' dat je zo lang nodig hebt? (kan me de pijn niet zo goed inbeelden).
Boho Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Ik heb voor de spier en heb wel echt een week nodig gehad voor ik weer een beetje mobiel was. Had veel pijn en kon geen kracht zetten met mijn armen. Het slot van de wcdeur open maken was al lastig. En bukken bijvoorbeeld deed ook pijn. Ik zou lekker twee weken nemen, dan kan je rustig aan doen en daarna moet het wel lukken
Guest Ava Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Ik ben het eens met de anderen en zou als ik jou was nog een weekje extra vrij nemen (als dat lukt)! Voor ik weer een beetje mobiel was, was ik zeker al een week verder. De eerste paar dagen heb ik alleen maar op de bank gelegen, had veel 'last' van de pijnstillers en spierverslappers, dus was onwijs slaperig. Onderschat het alsjeblieft niet, je kan maar 1 keer herstellen en dat moet goed gebeuren!
R1989 Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Ik heb erg veel pijn op m'n borstbeen en m'n armen zijn niks waard. Ben kapot moe. Als ik de trap op loop gaat heel m'n hart te keer en slaap overdag veel. Gisteren had ik een slechte dag. Heel de dag rillingen gehad en zo moe dat ik er gewoon beroerd van was. Dat is het zo een beetje haha Het is best een pittige ingreep en je lichaam heeft gewoon tijd nodig om te herstellen. Van de narcose maar ook de wonden etc. Je moet het nietOnderschatten.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.