Jump to content

Kelboobie : 23 februari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik hou dit forum al een tijdje in de gaten omdat ik 23 februari zelf de ingreep krijg, echt fantastisch! Ik ben ontzettend blij maar ook ontzettend bang.. ik ben nog nooit geopereerd of iets dus echt spannend..

Ik krijg 400cc en 350 cc. Ik lees allemaal boeiende, super enthousiaste verhalen hier, echt top!

Mijn chirurg is btw Frans Straten..

Iemand misschien ervaringen? En ervaring met de pijn na de ingreep? Ik hoor het graag.

Liefs!

Posted

Welkom op het forum!!!

Er zijn heel veel Straten boobies te vinden hier.

Succes met aftellen en veel leesplezier!

Posted

Heey!

Ik ben gisteren geholpen door Frans, van binnenkomst tot vertrek iedereen super vriendelijk! De pijn valt bij mij reuze mee:) maar ik juig niet te hard wie weet komt de pijn nog opzetten.

Nog een klein maandje en dan ben jij aan de beurt, succes met alle voorbereidingen!!

Liefs

• 3 weeks later...
Posted

Hoi meiden,

Ik lees hier verschillende verhalen, erg leuk allemaal! Zelf ben ik 23 februari 2015 aan de beurt! Ik krijg link 400cc en rechts 450 cc. Heeft iemand ervaring met Frans Straten/kliniek Heyendael? Ik ben erg benieuwd..

Liefs

Posted

Ja!! Ikke... ;-)

Vorige week maandag geopereerd door Frans.

Vanavond mijn eerste controle.

Ben heel erg tevreden, over het consult, de dag van de operatie, en het resultaat tot nu toe!

( in m'n eigen topic kun je evt mijn verslag lezen! )

X

Posted

Ik ook door frans geopereerd! Afgelopen zaterdag!

Dik tevreden!

Ik heb 375 cc rond dual plane high profile, ik heb fotos op mijn profiel staan van elke dag!

Posted

Ik word aankomende dinsdag de 10 e geopereerd ,krijg 450 cc rond high profile !!

Mijn consult vond ik super fijn en relaxt voelde mij er echt op mij gemak !!

Liefs x

Posted

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Zoals je al kunt lezen zijn er hier meer dames geweest bij Straten.

Je kun evt even zoeken via de zoekbalk als je wat meer daarover wilt lezen.

Ik zal je titel even aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Na je operatie kun je hier dan evt ook je verslagje plaatsen.

Succes met aftellen!

Posted

Hallo allemaal,

Wat leuk al deze reacties! Kon helaas nog niet eerder reageren.. maar wauw wat een leuke verslagen en een prachtige foto's! Echt super tof. Ik ben enorm blij dat het eraan zit te komen maar heel erg zenuwachtig.. Maandag nog 2 weekjes & dan gaat het eindelijk gebeuren!

Ik ben heel erg benieuwd naar hoe ik het ga ervaren, vind dit echt een top forum om er zo met jullie over te kletsen! Is de pijn een beetje uit te houden?

Liefs!

Posted

Hallo allemaal,

Wat leuk al deze reacties! Kon helaas nog niet eerder reageren.. maar wauw wat een leuke verslagen en een prachtige foto's! Echt super tof. Ik ben enorm blij dat het eraan zit te komen maar heel erg zenuwachtig.. Maandag nog 2 weekjes & dan gaat het eindelijk gebeuren!

Ik ben heel erg benieuwd naar hoe ik het ga ervaren, vind dit echt een top forum om er zo met jullie over te kletsen! Is de pijn een beetje uit te houden?

Liefs!

Pijn weet ik niet dat kan ik pas na dinsdag vertellen ,, maar ga er vanuit van wel hihi !!

Maar toch heb ik het er voor over !!

Liefs xx

Posted

Dank je wel !!

Ik ben zelf ook zo benieuwd !! hihi

liefs xx

• 2 weeks later...
Posted

Hoi Kelboobie,

Morgen is het jou dag! Super leuk! Heel veel succes morgen :-)

Je zit in ieder geval bij een goede chirurg, zie alleen maar mooie boobies uit zijn handen vandaan komen!

Geniet ervan morgen!

Liefs Fem

Posted

Hoi Fem

Wat lief jou berichtje! Ik zou graag een operatie verslag willen plaatsen weet alleen niet hoe dit moet.. kan iemand mij daarbij helpen?

Liefs

Posted

Hoi Fem

Wat lief jou berichtje! Ik zou graag een operatie verslag willen plaatsen weet alleen niet hoe dit moet.. kan iemand mij daarbij helpen?

Liefs

je kan het gewoon hier typen dacht ik in een reactie en dan maakt iemand het topic naar verslag oid ;)

Gefeliciteerd met je boobiesss

Posted

Gefeliciteerd met je boobs!

Posted

Gefeliciteerd met je boobs en fijn herstel !

Posted

Lieve allemaal,

Gisteren was het zover! Ik moest me om 7 uur sochtends melden bij kliniek heyendael. Ik werd begeleid naar een eigen slaapkamer en daar mocht ik me uitkleden.. met alleen een schort aan lag ik in bed te wachten en om half 8 werd ik door mijn vriend de zuster en mijn moeder weg gebracht naar de uitslaap kamer. Hier kreeg ik het infuus in en dr. Frans straten kwam al gauw om alles af te tekenen. toen werd ik meegenomen naar de operatie kamer en moest hier overklimmen op de operatie tafel. Ik kreeg een dekentje omdat ik het enorm koud had. Frans vroeg nog een aantal dingen en toen voelde ik die vieze narcose in mijn arm glijden.. brandend gevoel.. ik zei nog: doe voorzichtig met me... en boem.. weg was ik hihi. Toen ik wakker werd voelde ik me zo fijn.. alsof ik heerlijk geslapen had.. geen last van misselijkheid niks! Ik ben om 8 uur geopereerd en ik werd om 09.10 alweer wakker. Rond 10 uur mocht ik naar mijn eigen slaapkamer en daar zag ik mijn moeder en vriend gelukkig weer. Ik had nog steeds niet echt veel pijn. Ik heb beschuit en brood gegeten en kon al snel naar het toilet. De pijn is mij ontzettend mee gevallen.. het voelt alsof er iemand op je zit en alsof je hele erge spierpijn hebt.. met de pijnstillers is het prima uit te houden! In de middag kwam Tanne met een bloemetje van haar en van Frans, de chirurg. Hij kwam om 5 uur kijken hoe het met me ging en ik was een voorbeeldige patiënt haha! Gister avond om 7 uur was ik thuis en ik heb goed geslapen! Ik heb links 350 cc en rechts 400 cc en geloof me.. ze zijn huge! Maar zoooo mooi!

Wat voor meiden die nog geopereerd gaan worden misschien een goede tip is: 3/2 weken van te voren beginnen met het slikken van echinaforce forte en arnica D6.. dit is voor een goede doorbloeding, tegen blauwe plekken en ontstekingen.

Ik ben dik tevreden en de pijn? Valt bij mij tot nu toe (afkloppen) reuze mee !

Heel veel liefs

Posted

Heey, gefeliciteerd met je nieuwe boobies. En geniet er lekker van. Ik had ook geen pijn na me operatie, alleen na een dag stijf te worden en meer last van me buik maar de borsten alleen n stuwing gevoel,

Heerlijk voor doe het rustig aan en geniet er ook van xxx

Posted

He voorbeeldig patientje! Hihi

Super om te horen dat alles zo goed is gegaan bij je! Hopelijk blijf je je zo goed voelen en heb je een soepel herstel. Daar hoop ik ook op.

Ik heb in ieder geval vannacht gedroomd dat Frans mij nieuwe boobies had gegeven en dat ik bijna nergens last van had... Laten we hopen dat het een voorspellende droom was haha!

Die tip van je ga ik gebruiken! Welke maat sportbeha heb je nu eigenlijk aan?

Liefs

Posted

Wauw ja ik hoop ook dat die droom werkelijkheid wordt voor jou Ferm :) ik heb nu een 85 E aan als sportbh.. van de Hunkemöller. Ben best breed in de omvang namelijk. Heb wel foto's maar vind dat wel een beetje lastig om hierop te zetten hihi. Ik vind ze in ieder geval nu al schitterend ! Wanneer ben je aan de beurt? En ben je zenuwachtig?

Lfs

Guest boobies24
Posted

Kelboobie; fijn dat het je zo is meegevallen, dat geeft de mede mens weer moed :6: ..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.