Jump to content

Ervaring/kennis gezocht: CMV virus & opereren

Recommended Posts

Posted

Hi iedereen!

Morgen heb ik mijn laatste consult en doe ik mijn eerste aanbetaling, 3 februari heb ik mijn operatie geplanned (bij dr. Nio in de parkkliniek).

Een half jaar geleden ongeveer had ik het CMV virus te pakken (als baby een keer gehad en toen weer) en is beetje het zelfde als pfeiffer qua symptomen.

Nu heb ik het gevoel dat ik dit nu weer heb:( Ben veel moe, heel erg gespannen hoofd, en nu opeens een oogontsteking (heb gelezen dat dat kan, hoewel het vorige keer een keel en longontsteking was).

Iemand enig idee of je dan geopereerd mag worden? CMV moet je 'uitziekken' dus helaas geen kuur ofzo voor.. maar dat betekend dan vrijwel zeker wel dat als het niet mag, ik mijn borstvergroting moet uitstellen! :(:(:( Heb er ZO naar uitgekeken dus zoals jullie begrijpen is dat dan enorm balen.

Iemand enig idee? Uiteraard vraag ik het bij de huisarts (woensdag) en denk ook wel morgen bij Nio (maar ben bang dat als ik het voorbarig zeg terwijl het misschien helemaal niet zo is iemand anders straks mijn datum krijgt..)

Woensdag wordt ik erop getest, uitslag krijg ik een paar dagen later als dat nogmaals te testen is in zo'n kort tijdsbestek (geen idee of dat zichtbaar is in je bloed dan)

Iemand het verlossende antwoord? Gaat CMV en een borstvergroting samen?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.