Missstars Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 dag allemaal ! kom me even terug voorstellen , heb dit al eens gedaan maar was toen nog niet 100 % zeker van een borstvergroting nu heb ik de stap gezet voor dit dit jaar nog te doen . maar ik heb toch nog een paar vraagjes ik ben dus evi , ik woon in langdorp tegen aarschot ik vroeg me af waar jullie dit hebben laten doen ? en of jullie van de pc content waren . mijn zus heeft dit bij dr. plovier gedaan in overijse en zij is hier wel blij van . ook vroeg ik me af wnn je dit best doet , in augustus gaan we op vakantie , dus mss beter voor vakantie of toch erna ? groetjes !
margriet2380 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 HoiPlovier is een goede keuze, veel goede voorbeelden van hier op het forum.Wanneer? Voor vakantie, kan je natuurlijk al genieten van je nieuwe boobs.Maar niet te snel voor je vakantie, je wil natuurlijk wel veel leuke dingen doen dan!!!Maar het is ook maar net, wanneer je vrij kan nemen, en het je veroorloven, om niet te gaan werken. Als je dan al werkt natuurlijk?Succes met je beslissing!Liefs Margriet
Gigi21 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Hoi hoi!! Van dok Plovier lees je veel goeds hier op het forum !! Ik denk dat je het ruim voor je vakantie zou kunnen doen dan kun je met daar idd al genieten van je mooie boobs !! Dat ik wat ik nu ook gezegt heb ik wil de zomer in met mijn nieuwe boobs Ik heb 29 Januari mijn eerste consult met dok van Straaten !! Succes .. Liefs Daisy
Missstars Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 ik werk ja , ben poetsvrouw weet wel ni hoelang je dan moet thuis blijven , heb een zoontje van 3 j maar die is zo goed als zelfstandig maw niet meer oppakken zo ik weet dat je sowieso 2 weken niet veel mag doen , financieel lukt het wel voor de vakantie , eerst wou vriend dit niet (is zijn geld eerlijk gezegd ) maar omdat hij ziet dak er toch van af zie wilt hij mij dit wel geven tzou tof zijn om de zomer in te gaan met nieuwe boobs gaat zou ik niet te groot willen ben 1m72 en weeg 50 kg heb a/kleine B en zou graag iets van C willen maar denk dat plevier dit ook wel zal zien zeker deze week zo is bellen voor eerste afspraak
chargie Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Verdonck is ook goed vooral als je een kleine cup hebt. En niet te groot wilt gaan en natuurlijk. Bij ziekenhuis ervaringen scoort hij ook veel punten. Ik ben 22 1m75 en weegt 55 kg en 4 dagen geleden heb ik me laten opereren door hem. Je voelt je direct op je gemak. Ook nog een jonge gast en volgt veel beurzen en opleidingen. Ik heb al verschillende consulten gedaan bij diversen pc en bij hem voelde ik me wel goe. Maar is natuurlijk persoonlijk he.
Missstars Posted January 19, 2015 Author Posted January 19, 2015 Heb gebeld naar Verdonck Ging me paar datum door mailen zodat ik samen met men man op consultatie kan gaan ! Kan ni wachten ! Gisteren keek ik nog in de spiegel Man man mijn borsten zijn echt ni mooi nu ! Ik ga blij zijn als ik er nieuwe heb hoor !
Missstars Posted January 22, 2015 Author Posted January 22, 2015 Yes! Het is zover ! Zaterdag 31 januari om 11u45 afspraak bij dr Verdonck in Tessenderlo ! Ook ben zo nerveus ! Hoe lang hebben jullie gewacht tussen de eerste consultatie en de operatie zelf ? kzou zo snel mogelijk willen ! Dak met de zomer lekker kan zonnen met nieuwe boobs En dak met de solden dan kleedjes kan kopen enz ! Hier zou het super zijn moest ik dat de eerste week van de paasvakantie kunnen doen , dan is zoontje een week bij mijn mama dus dan heb ik een hele week om echt niets te doen
liesje-jayden Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Hallo ik ben vandaag op consult geweest bij dr verdonck van de wellness kliniek in Genk. De operatie hebben we nog niet vast gelegt ga ik pas binnen een maand of 2-3 doen omdat ik nog wat moet bij sparen, maar wou dat ik het vandaag al had kunnen doen wand kan niet meer wachten erop ik wacht al zolang. Gr
loveut Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Hee! ik ben eerst bij een andere arts in de wk geweest en besloot daarna een consult bij dr verdonck daar af te spreken. Ik had 15 januari mijn consult bij hem en ik heb toen meteen een operatie datum geprikt. Ik weet niet of ik enorm veel geluk had of dat t vaker zo is maar ik ben de 30e al aan de beurt!(wel bij de wk dan) Dus zon 2 weekjes zit er bij mij maar tussen! ken het gevoel wel wat je hebt dat je gewoon zo snel mogelijk wilt haha ben benieuwd wanneer je dan aan de beurt bent, en veel succes de 31e dan! xx
chargie Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 ik heb mijn borsten laten doen bij verdonck en ik vroeg aan hem zo rap mogelijk, en hij vertelde me dat je sowieso 2 weken moest "bedenk" tijd hebben. achter me consult heb ik direct achter 2 weken me operatie gehad en super blij, kijk naar mijn foto's x
Missstars Posted January 23, 2015 Author Posted January 23, 2015 ik heb mijn borsten laten doen bij verdonck en ik vroeg aan hem zo rap mogelijk, en hij vertelde me dat je sowieso 2 weken moest "bedenk" tijd hebben. achter me consult heb ik direct achter 2 weken me operatie gehad en super blij, kijk naar mijn foto's x Ja heb al gezien bij foto's echt wauw ! Vraag me alleen af hoeveel het kost en hoeveel ik aan zou kunnen , Ik wil ni te groot zodat het wel natuurlijk is , dat zijn de voorwaarde ook van mijn vriend , hij zei ge moogt het hebben ( want this zijn geld) maar ze moeten wel natuurlijk uitzien ,
loveut Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Ja heb al gezien bij foto's echt wauw ! Vraag me alleen af hoeveel het kost en hoeveel ik aan zou kunnen , Ik wil ni te groot zodat het wel natuurlijk is , dat zijn de voorwaarde ook van mijn vriend , hij zei ge moogt het hebben ( want this zijn geld) maar ze moeten wel natuurlijk uitzien , je kunt heel veel op de site vinden hoor
Missstars Posted January 23, 2015 Author Posted January 23, 2015 Is de website en prijzen dan hetzelfde als belgianbreastsclinic ? Want op de website van belgianbreastsclinic vind ik toch ni veel info ofwel is da doordat ik op gsm kijk
chargie Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Ja via je computer vind je meer info. De prijzen zijn hetzelfde. Met alles inbegrepen. Enkel 1 consult is 40 euro en borstband ook 40 euro. Veel meiden dragen geen borstband omdat het niet verplicht is. Maar ik draag die omdat mijn borsten mooi tegen elkaar worden geduwd.
Missstars Posted January 25, 2015 Author Posted January 25, 2015 Op website van Belgianbreastclinic vind ik idd nog ni veel meer info . Maar bij wellneskliniek wel Nog een weekje se ! Ooh ben zi benieuwd hehe
Missstars Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 datum doormailen se 2 april operatie 280cc links , 300cc rechts , achter borstspier en ronde prothese
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Yess, super!!Ik zal je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen meid!!Lekker aftellen nu!xx BB
Missstars Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Idd ! Nog 9 weken ! Yess ! Tzou een c/D cup worden
Missstars Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Idd ! Maar nu ben ik aan het twijfelen over die cc's Als de pc zegt dat het uit komt op een c/d cup is dat dan echt zo ? Of us het toch iets kleiner ? Iemand da hier can a/b naar c/d is gegaan ? Wil zeker zijn can de maat ni te groot ma toch ook ni te klein
Nath58 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Hoi Missstars,Ik ben geopereerd door dokter Verdonck in de Wellnesskliniek. Nu zo een jaartje geleden. Ik heb 300 cc en kwam van een grote A.Ik draag 70E, qua uitzicht is het een grote C, denk ik.Je mag me altijd toevoegen, dan kun je mijn foto's zien.GroetjesNath
Missstars Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Kga wachten met nig is mail te sturen baar dr Verdonck eerst de papieren met praktische info ontvangen en dan eens bezien voor ik hem weer lastig val haha
Guest Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Gefeliciteerd met je datum meid.Het is altijd lastig inschatting die cc's. Er komt toch iets meer bij kijken en wat voor de één een D opleverde is voor de ander misschien een F. Bij twijfel denk ik wel altijd neem eerder iets meer dan minder als dat kan. Het oogt vaak toch wat kleiner en je bent ook zo snel gewent aan het nieuwe uitzicht.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.