Guest ikke79 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Hallo meiden,Na 15 jaar hopen op nog borsten heb ik de moet nu echt opgegeven!! Zelfs in mijn zwangerschappen kwam er geen cupmaatje bij.Ik krijg nu aanstaande vrijdag dan eindelijk mijn borsten en heb er gewoon zin in!Al vind ik het wel heel spannend, je weet gewoon niet van te voren hoe het er precies uit zal gaan zien. Nu heb ik een 70A 75AA en ik krijg van natrelle 270CC anatomisch lage hoogte met 4,8 projectie. Ik hoop op een mooie C cup uit te komen. Ik wil ook niet hele grote borsten hebben maar gewoon een netjes maatje wat bij mijn lijf past en wat eigenlijk moeder de natuur ff had moeten geven haha! Ik ben 168 en weeg 58 kilo.Iemand toevallig een beetje dezelfde maatjes?? Ik word geholpen door van Dam bij Bergmanclinics.
margriet2380 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Leeuwtje85\heeft 325, ook bij bergman, misschien heb je er wat aan?http://www.borstenforum.com/user/7831-leeuwtje85/
Guest ikke79 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Bedankt margriet2380.Ik ga het even lezen!!
Larissa1984 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Gefeliciteerd met je datum! Ik ben volgende week maandag aan de beurt..Super zin in ook... ( en enigszins spannend ook wel!) Ik ben ongeveer zoals jij: 1.70 en 56 kgIk laat ronde protheses zetten, 400 cc high profile, dual plane, hoop stiekem wel op een mooie D uit te komen.Mijn voor situatie is ook een 70 A(a) tje ....X
snoepje84 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 ik heb nu aa70 1.63 en 51 kg ik mag 30 januari echt heel spannend allemaal. ik hoop ong. op een d aangezien ik veel heb gelezen dat het maatje kleiner oogt
Guest Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Gefeliciteerd met je datum!!! Ik pas je titel even aan zodat deze gelijk is aan de andere
Guest ikke79 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 @larissa1984, jij ook gefeliciteerd met je datum!! Spannend is het wel idd haha. Die aantal cc zet je soms toch erg aan het twijvelen he! Maar Toch heb ik een goed gevoel erbij en ik hoop gewoon dat ze prachtig worden. Na 15 jaar gaat het nu toch echt gebeuren!!@snoepje84, jij ook gefeliciteerd met je datum!! Ja echt spannend he, ik vind vooral die narcose wel eng en vooral benieuwd hoe pijn de pijn zal zijn erna. Hoeveel cc krijg jij??
>LIZ< Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Hoi newbie,Ik ben afgelopen nov bij bergman kliniek in rijswijk geholpen. Ben 1.68 ongeveer en woog 60, nu 3 kilo aangekomen, hoop dat met sporten er weer af te krijgen. Begrijp je helemaal, ik wilde ook al zolang, maar durfde niet, vond t veel geld, nog steeds haha en hoopte dat ik ooit zelf borsten kreeg...helaas
Vicky1993 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Spannend!! Voor je het weet is het zoverIk was ook erg bang voor de narcose, omdat ik nog nooit onder narcose ben geweest. Maar geloof me, achteraf totaal niet nodig geweest! Je gaat slapen en voor je gevoel ben je 10min later weer wakker met tieten haha! Gaat helemaal goed komen!
Guest ikke79 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 @>liz<, wat een herkenbaar verhaal. Ik durfde ook nooit, maar ben die kussens en bikinidilema's meer dan zat. Dat onzekere gedoe om die borsten moeten nu maar eens over zijn. Ik ga naar Heerenveen, erg leuke mensen wat ik tot nog toe gezien heb. Hoeveel cc heb jij gekregen en rond of anatomisch voor of achter de spier of dual plane??
Guest ikke79 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 @vicky1993, hahaha na min wakker met tieten.... geweldige droom haha!!Ik laat t maar mooi over me heen komen vrijdag!!
loulou1 Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Hoi,IK ben 1.67 en 63 kg ik wilde ook zo natuurlijk mogelijk en heb een c cup gekregen.320 cc monoblok als je even vriendjes wordt kun je het resutaat zien.16 januari ben ik geopereerd in het slaz door van Selms.Ik ben er heel erg blij mee! Had ik veel eerder moeten doen.En alles is mij echt erg mee gevallen.groetjes Loulou
xJojo Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Hoe is het gegaan vrijdag? Blij met je nieuwe boobs?
Guest ikke79 Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Hoi meiden,Het is echt super gegaan en ben heel blij met het resultaat. Ik was niet zenuwachtig en liet alles over me heen komen. Ze riepen nog iets dat ik over mooie bikini's moest gaan dromen en weg was ik. Dat ik wakker werd gemaakt in de uitslaapkamer heb ik wel 100 x gevraagt of t al klaar was en dat ik zooo blij was. Al snel mocht ik weer op mijn kamer. Ik had vreselijke honger dus flink gegeten. En na een paar uurtjes mocht ik weer naar huis. Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad alleen wat gevoelig op mn ribben en wat drukkend spierpijn. Smorgens kon ik zelf niet omhoog komen maar ook omdat ik niet zo erg durfde. Het is mij tot nu toe enorm meegevallen en denk dan ook had ik dit maar eerder gedaan. Woensdag mogen de hechtingen eruit. Had gelijk ook 2 lelijke moedervlekken weg laten halen. Ik ben er erg blij mee!!!
xJojo Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Goed om te horen dat het je zo goed is afgegaan!! en natuurlijk gefeliciteerd met je bobbies!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.