Jump to content

Wachttijden consult en tussen consult en ingreep.

Recommended Posts

Posted

Hallo Boobie liefhebbers,

Ik heb een nieuw vraagje: Hoe lang hebben jullie moeten wachten voordat je op consult kon? En toen je eenmaal de keuze had gemaakt waar je je wilde laten behandelen, hoe lang moest je toen wachten voor de ingreep?

De rede dat ik dit vraag is omdat ik mijn bv eigenlijk al eind Februari wil. Dit omdat het anders begin Juni wordt en dat vind ik een beetje laat. Is dit een reële tijdsindeling of moet ik toch maar op Juni gaan rekenen? Ik ben vooral benieuwd naar Dr. Nio in het SLAZ. Ik lees hier ontzettend veel positieve verhalen over dus ga morgen of maandag ook bij hem een consult inplannen. Aangezien er veel dames hier door hem zijn geholpen hoop ik dat jullie je ervaringen hierover in dit topic willen plaatsen! Alvast super bedankt!

Liefs,

Posted

Hoi hoi,

Ik had op 24-11 mijn consult bij Nio en ben 4-12 geopereerd.

Posted

Als je eind februari gehoplen wil worden, zou ik nu al gaan voor de afspraak.

Je kan wel eens geluk hebben, dat je snel kunt, maar het kan ook zomaar zijn, dat het nu een drukke periode is.

En wat ik hier nu zie, gaan er toch veel dames naar NIO, dus... zou ik de afspraak zeker al wel inplannen.

Succes! Liefs Margriet xx

Posted

Ik denk dat het verschillend is. Het is maar net hoe de agenda op dat moment is natuurlijk. Wel denk ik dat als je richting het voorjaar gaat het drukker wordt omdat dan heel veel het achter de rug willen hebben voor de zomer. Of dit echt zo is weet ik niet, maar dat is een gedachte van mij ;)

Gewoon een consult plannen en dan merk je het snel genoeg.

Posted

Ik belde voor een consult bij dr Nio op een woensdag en kon gelijk de maandag erop op consult. Had dus 1 december mijn consult en ben afgelopen donderdag geopereerd. Of het eerder kon weet ik niet, had hiervoor gekozen ivm mijn werk.

Ga inderdaad eens op consult (kan nooit geen kwaad) en dan zou ik alles vragen.

Posted

Ik word geopereerd door Vito Koeijers, ben 12 jan op consult geweest bij Aestetic Beauty Clinics en word 13feb geopereerd in Amstelveen.

Ik vind het een prettige PC.

Er zijn hier ook een aantal dames geopereerd door hem met hele mooie resultaten.

Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.