Ga naar inhoud

België of Nederland? Merk/prijs. help? Aub


Alinda1985

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Zal me even voorstellen. Ik ben 29 jaar heb een cub b75. En besef me goed dat dat niet heel klein is maar wil al van af mijn puber tijd mooiere grotere borsten. Als ik een maximizer bh aan heb zien het er prachtig uit. Dat wil ik als resultaat en dan natuurlijk zonder die bh.

Nu zit ik met een aantal vragen en daarbij wil ik graag jullie meningen lezen. Een vriendin van mij is bij Velthuizen kliniek geweest en ze is heel tevreden over alles. Ze heeft er een bedrag van 4.600 betaald.

Ze heeft protheses die niet kunnen lekken en daardoor altijd zouden kunnen blijven zitten.

Nu wil ik graag weten of je voor minder geld ook dat soort niet lekkende protheses kunt laten plaatsen?.

Is het dan echt goedkoper in België omdat je bij bijv Velthuizen kliniek een stukje voor de naamsbekendheid betaald omdat ze ook voor tv programma's opereren?.

Ik wil uiteraard goede protheses en betaal liever meer voor een goed resultaat. Maar ik blijf een hollander die er ook gewoon lang voor moet sparen dus zoek naar mensen met ervaringen en prijzen uit België ?.

Ook andere ervaringen gewoon in Nederland en prijzen zijn van harte welkom.

Ik wil alvast iedereen bedanken die de moeite neemt dit te lezen en antwoord te geven. Via Google heb ik zo veel gelezen en daar door leek dit me de beste oplossing. Onafhankelijk aan lot genoten vragen stellen!

Gr Alinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Het ligt echt niet aan de veldhuiskliniek, dat prothese niet lekken, de prothese die de velthuis kliniek gebruikt, worden bij zoveel andere klinieken of ziekenhuizen gebruikt, voor de prijs van 3000 euro.

De tegenwoordige generatie prothese, hebben allemaal de garantie tegen lekken, het komt dan ook maar 1% voor, ook bij de velthuiskliniek!

Ik kan je een paar goede adressen geven, die bekend staan als top dokters met zeer goede resultaten.

Dr Nio SLAZ Amsterdam 3100 euro

De meyere Gent Belgie 3000 euro

Dr Plovier Belgie rond 3000 euro.

Succes met je zoektocht!! Liefs Margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuis is duur! daarbij werken ze met mentor en natrelle, die 2 merken worden door veel chirurgen gebruikt.

Ik zelf heb mijn 1e bv laten doen (€4600)bij Velthuis en totaal niet tevreden over hun.

Mijn 2e is bij Nio gedaan €3100.

De €4600 die je (en ik) vriendin heeft betaald zijn voor anatomisch gevormde protheses, ook met rond kan je een natuurlijk resultaat krijgen en mochten ze draaien krijg je geen misvormde borst, wat je wel krijgt net anatomische.

Tevens zijn tegenwoordig alle merken die in NL en BE gebruikt worden betrouwbaar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
3 uur geleden zei Dee_x:

Dr Plovier in Overijsse (België) heeft ook prothesen van gel materiaal en daar betaal je €3700. Ik krijg ook nog een borstlift en daar betaal ik €800 extra voor, dus €4500 in totaal.

huh? wat bedoel je eigenlijk? Gel materiaal? Bedoel je gewoon siliconen?

Dit is trouwens een oud topic, zowel Jane_doe als de topicstartster zijn al tijden niet meer online :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei best_boobie:

huh? wat bedoel je eigenlijk? Gel materiaal? Bedoel je gewoon siliconen?

Dit is trouwens een oud topic, zowel Jane_doe als de topicstartster zijn al tijden niet meer online :) 

xx BB

Ow haha niet opgelet wanneer de vraag is gesteld. 

Dr Plovier zei dat de prothesen een vaste gel bevatten, die niet gaan lekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Dee_x:

Ow haha niet opgelet wanneer de vraag is gesteld. 

Dr Plovier zei dat de prothesen een vaste gel bevatten, die niet gaan lekken. 

Die worden eigenlijk overal gebruikt tegenwoordig :) Alle merken gebruiken deze siliconengel :) 
Vroeger, zeg 20-30 jaar geleden waren de vloeistoffen niet of minder gel-achtig..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei best_boobie:

Die worden eigenlijk overal gebruikt tegenwoordig :) Alle merken gebruiken deze siliconengel :) 
Vroeger, zeg 20-30 jaar geleden waren de vloeistoffen niet of minder gel-achtig..

xxx

Ahh weer wat geleerd! :) thanks!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.