Leoniecupcake Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Beste mede Boobies liefhebbers,29 januari heb ik een intake gesprek bij contourkliniek in Bussum, ik vroeg me af of er mensen waren met ervaringen over die kliniek. Tevens ben ik benieuwd hoe oud jullie waren toen jullie besloten een BV te nemen. Ik ben zelf namelijk 19 en vind dit aan de ene kant vrij jong maar aan de andere kant denk ik hier al sinds mijn 16e over na en vind ik het er tijd voor om het door te zetten.Heel veel liefs
Sophie22 Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Heeey!Over de kliniek kan ik je niets vertellen.Maar wat betreft je leeftijd, ik ben zelf net twee maandjes 20 jaar. Ik heb er net zoals jou er al meerdere jaren over nagedacht en ook afgevraagd of ik niet nog te jong was. Maar waarom iets uitstellen waar je niet gelukkig mee bent, als je het ook nu kunt aanpakken? Ik ben zo blij dat ik de knoop heb doorgehakt! Maandag is de grote dag!Veel succes de 29 met je consult! Liefs
Kimmmv Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 22 jaar, ook jong maar dacht er ook al veel langer aan
Bosbes Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Over de kliniek kan ik je inderdaad ook niks vertellen. Ik ben zelf pas 18 en heb 16 december mijn borstvergroting gehad in kliniek Heyendael! Ik zelf dacht er inderdaad ook al aan vanaf 15/16, merkte dat de meiden om me heen allemaal borsten kregen en het bij mij allang gestopt was.Toen heb ik besloten om fulltime te gaan werken in de zomer en het het zo kunnen betalen! Ik ben erg blij dat ik het jusit zo jong heb gedaan.Je hoort vaak: Had ik het maar jaren eerder gedaan. Ik heb nu nog geen huishouden en kinderen dus eigenlijk vind ik persoonlijk de ideale situatie.Liefs
Leoniecupcake Posted January 16, 2015 Author Posted January 16, 2015 Super bedankt voor de reactie's ik ben inderdaad ook blij dat ik dit doorzet ookal weet ik dat het niet door iedereen wordt aangemoedigd. Het is toch je eigen lichaam! Lotte, heel erg veel succes en plezier maandag! En Bosbes, ik zit ook op die gedachtelijn, geen kinderen geen verplichtingen behalve colleges dus veel ruimte en tijd om dit nu te doen. Nogmaals bedankt! En als er iemand nog wel ervaringen heeft met contourkliniek dan hoor ik dat uiteraard heel graag X
bemsss Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Super bedankt voor de reactie's ik ben inderdaad ook blij dat ik dit doorzet ookal weet ik dat het niet door iedereen wordt aangemoedigd. Het is toch je eigen lichaam! Lotte, heel erg veel succes en plezier maandag! En Bosbes, ik zit ook op die gedachtelijn, geen kinderen geen verplichtingen behalve colleges dus veel ruimte en tijd om dit nu te doen. Nogmaals bedankt! En als er iemand nog wel ervaringen heeft met contourkliniek dan hoor ik dat uiteraard heel graag X Lees mijn operatieverslag even. Ik heb ervaring met de kliniek qua consult, niet de ingreep. Zij bemiddelen en je wordt behandeld door een chirurg die ook voor andere klinieken kan werken. Ik geloof dat zij per januari de chirurg Vito Koeijers voor zich hebben werken, hij werkt het liefst met anatomische protheses. Je kunt het beste zijn naam googlen of hier op het forum rond kijken of er meiden zijn die ervaring met hem hebben. Zelf ben ik niet voor contourkliniek gegaan maar dat is puur persoonlijk en gebaseerd op mijn ervaring. Een consult kan nooit kwaad. Groetjes
loveut Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Hey! ik kan je niks over de kliniek vertellen, maar ik zelf heb dit zelfde probleem gehad. ik heb er vanaf mijn 17e serieus over nagedacht maar ik wou toch wachten ivm mijn leeftijd. dit jaar juli word ik 21 en ik heb 30 januari mijn bv. Misschien moet je nadenken over waarom je denkt dat je jezelf te jong vind, want ik heb laatst de knoop doorgehakt omdat ik het steeds wou uitstellen ivm reacties die ik van mijn familie ga krijgen. uiteindelijk dus tot de conclusie gekomen dat al ben ik 20, of 24, of misschien wel 30 dat ik toch wel commentaar ga hebben. En ondertussen ben ik de persoon die niet lekker in mijn vel zit. Ik hoop dat je eruit komt en ben benieuwd hoe die kliniek dan is xx
Guest nicky328 Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 was 42 maar moest het twintig jaar eerder gedaan hebben. :-)
Bosbes Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Hey! ik kan je niks over de kliniek vertellen, maar ik zelf heb dit zelfde probleem gehad. ik heb er vanaf mijn 17e serieus over nagedacht maar ik wou toch wachten ivm mijn leeftijd. dit jaar juli word ik 21 en ik heb 30 januari mijn bv. Misschien moet je nadenken over waarom je denkt dat je jezelf te jong vind, want ik heb laatst de knoop doorgehakt omdat ik het steeds wou uitstellen ivm reacties die ik van mijn familie ga krijgen. uiteindelijk dus tot de conclusie gekomen dat al ben ik 20, of 24, of misschien wel 30 dat ik toch wel commentaar ga hebben. En ondertussen ben ik de persoon die niet lekker in mijn vel zit. Ik hoop dat je eruit komt en ben benieuwd hoe die kliniek dan is xx ~Inderdaad, hoe oud je ook bent. Reacties krijg je en zullen ook neit altijd even leuk zijn.
loveut Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 ~Inderdaad, hoe oud je ook bent. Reacties krijg je en zullen ook neit altijd even leuk zijn. jaa precies! ik ben enorm happy met mn keuze en ik denk dat ik er me van de zomer alleen maar beter bij ga voelen dat ik lekker kan zwemmen zonder me zorgen te hoeven maken of te hoeven schamen
snoepje84 Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 ik zou ook zoiets hebben boeiend wat andere ervan denken. het gaat om hoe jij jezelf voelt ik ben 30 en 30 jan. borstvergroting. iik wou dat ik het 10jaar geleden had gedaan ik heb in de laatste 10jaar zo erg tegen me lijf gekeken en gewoon niet echt kunnen genieten van me leven. ik heb nu zelfs de mazzel dat me pa het voorschiet ik ben zo blij mag ik het hem rustig terug betalen. ik heb trouwens niks gevraagd hij kwam er zelf mee.
lizz1808 Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Hoi Ik ben er 28, en ga dit jaar ng vr een bv. Wrm pas nu, ik zat ng altijd met de goede gedachte dat ze ng gingen groeien, door supplemten in te nemen, of door bij te komen in gewicht, helaas Geld speelde natuurlijk ook een rol. Maar besef nu ook dat ik nooit volle borsten zal hebben zonder operatie. Dus ben ik sinds afgelopen zomer keihard beginnen sparen, veel luxe dingetjes gelaten et voila ben bijna aan mijn volledige bedrag, en de geschikte pc heb ik ook gevonden, dus bijna tijd vr de volgende stap :-)
Guest Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Ik ben 41 en heb het in november laten doen. Ik dacht er over na sinds de geboorte van mijn eerste kind en die is nu 10 jaar. Twee jaar daarna heb ik een keer een consult gehad omdat ik nieuwsgierig was, maar besloten het toch (nog) niet te doen. Eerst maar eens wachten tot ik zeker wist dat ik geen kinderen meer wilde. Dat is lange tijd onzeker geweest, maar 6 jaar na de eerste kwam er toch een tweede, en 3 jaar later ook nog een derde. Toen die anderhalf was kwam de wens toch weer terug. Mijn borsten waren erg mooi geweest tijdens alle borstvoedingperiodes, maar zijn daarna weer klein geworden en na de laatste ook verslapt. Dus het was een kadootje aan mezelf dat ik er nu wat aan heb laten doen Ik ga niet zeggen dat ik dit 20 jaar eerder had moeten doen. Het heeft me voorheen nooit echt dwars gezeten dat ik kleine borsten had. Klein maar fijn en ze waren best mooi. Met een push up BH pasten ze precies bij mijn figuur (ik woog toen altijd 48 kilo bij 1.58 dus lekker slank, kleine borsten stonden daar prima bij). Sinds mijn zwangerschappen ben ik een paar kilo zwaarder en heb ik toch een iets ander figuur, dat het nu wel mooier staat dat ik wat meer boezem heb. Het toch wel aanwezige buikje stoort me sindsdien een stuk minder
Leoniecupcake Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 Wauw wat een reactie's! Heel fijn om van verschillende mensen de leeftijd en rede te lezen, maakt dat ik me toch iets zekerder voel over m'n zaak. Ik ga morgen ook maar een consult bij Dr. Nio in het SLAZ inplannen Hey! ik kan je niks over de kliniek vertellen, maar ik zelf heb dit zelfde probleem gehad. ik heb er vanaf mijn 17e serieus over nagedacht maar ik wou toch wachten ivm mijn leeftijd. dit jaar juli word ik 21 en ik heb 30 januari mijn bv.Misschien moet je nadenken over waarom je denkt dat je jezelf te jong vind, want ik heb laatst de knoop doorgehakt omdat ik het steeds wou uitstellen ivm reacties die ik van mijn familie ga krijgen. uiteindelijk dus tot de conclusie gekomen dat al ben ik 20, of 24, of misschien wel 30 dat ik toch wel commentaar ga hebben. En ondertussen ben ik de persoon die niet lekker in mijn vel zit.Ik hoop dat je eruit komt en ben benieuwd hoe die kliniek dan is xx Ik heb precies hetzelfde! ik ga het ook niet aan m'n familie vertellen enkel mijn huisgenote en beste vriendin weten het nu. Ik wil het nu ook niet aan de grote klok hangen ofzo maar uiteindelijk gaan mensen het toch wel merken. Daar dealen we dan wel weer mee X
loveut Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Ja nja ik heb na lang nadenken een deel het wel verteld (ik heb gescheiden ouders) en echt mijn beste vriendinnen enzo. Gelukkig heeft iedereen die ik het wel verteld heb er erg positief op gereageerd
Leoniecupcake Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 Oohh dat is wel fijn! dat scheelt! Toen ik het voorzichtig opperde dat ik het misschien wilde laten doen zeiden al m'n vrienden waarom?!?! En waren heel duidelijk tegen, beetje jammer. Alleen m'n huisgenote reageerde heel positief maar die heeft er zelf ook wel eens over nagedacht we zitten namelijk in het zelfde schuitje qua borstgrootte.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.