Jump to content

J@ycee : 9 maart 2009 : Dr. van Drunen : Medisch Centrum Scheveningen

Guest J@ycee

Recommended Posts

Guest J@ycee

Eerste en tweede consult in januari ----> Medisch Centrum Schevenigen met Drs. G.K. van Drunen

Operatie datum: 9 maart 2009

Lokatie: Kasteel Binckhorst, Den Haag

Chirurg: Drs. G.K. van Drunen / Anesthesist: Drs. W.B. Ovaa

Protheses: Eurosilicone, glad, rond, onder de spier, low profile

Maat: 350cc L/R

75AA---->75B /80B

Verslag geschreven op woensdag 11 maart 2009:

Phoe, is achter de rug......eergisteren. Gelukkig viel alles erg mee! Alleen de eerste verpleegster waarmee ik sprak, ging mij van te voren zeggen dat het erg pijnlijk zou kunnen zijn. Mijn adrenaline schoot meteen omhoog natuurlijk tijdens het wachten op mijn kamertje (kamer 3). Kwas gekleed in 't blauw met daarover heen een witte badjas en wegwerpslofjes. Mijn eigen rose sokken had ik daaronder nog aan, dat voelde wat comfortabeler. Sieraden moesten af. Ik was in eerste instantie best rustig en kalm, maar naar mate de tijd vorderde werd ik wel wat nerveus. Kennis gemaakt met de anesthesist en na een tijdje kwam Drs. van Drunen mijn voorkant aftekenen. Ik haalde snel wat uit mijn tas en vroeg aan hem of hij nog tijd had om een aantal vragen te beantwoorden. Op het display van mijn camera liet ik foto's van een aantal mooie resultaten van andere dames zien. Hij zei lachend: Waar haal je ze vandaan? Zijn dat allemaal vriendinnen van jou?" Hij bekeek ze en zei dat 't wel haalbaar is. Ik vroeg hoe groot het verschil is tussen 325cc en 350cc. Waarop hij antwoordde dat het heel klein is ong. 7%, visueel is dat niet merkbaar. Verder keek hij naar mijn blaadje met aantekeningen hij las het woord "garantie" en zei lachend en heel droog: "Tot aan de deur." Ik moeste wel lachen en zei: "Grappig ben jij...."

Eenmaal op de OK om exact 13.15u, werd 't infuus in mijn handgeprikt. Zei de anesthesist doodleuk: "Oh, sorry verkeerd geprikt...., tja kan gebeuren." Ik dacht serieus dat hij een geintje maakte. Ik antwoordde:"Als de rest maar goed gaat......"

Op 'n gegeven moment begon hij vloeistof in het infuus te spuiten en zei welterusten. Ik was zo nerveus dat ik niets terug heb gezegd. (Spijtig, was niet zo bedoeld, ik focusde me alleen op de klok die daar hing)

Ik begon me heel wazig te voelen, kon mijn ogen niet open houden en voordat ik het wist was 't donker. Daarna hoorde ik zijn stem, hoorde ik mensen praten en het begon weer licht te worden. Merkte dat er iets uit mijn mond werd gehaald en ik werd overgetild op een ander bed. Vervolgens reden ze mij terug naar mijn kamer. Was een beetje misselijk, maar niet echt heftig. En ik voelde wel pijn, maar het was dragelijk. 5 uur gelegen in dat kamertje. Kreeg later een kannetje thee en koekjes. Op een gegeven moment deed Drs van Drunen zijn controle ronde. Hij ging voelen en zei dat het al vrij soepel was en dat het mooi bij mijn lichaam paste. Verder zei hij dat ik strakke spiertjes had, dus de komende tijd de spanning wel zou voelen. Als laatst zei hij "Wel thuis" en ging vervolgens weer weg.

Rond 19u werd ik opgehaald door mijn broer. Thuis heb ik te lang rond gelopen werd een beetje misselijk. Ging meteen op bed liggen en gelijk ebte dat rotgevoel weg. Ik heb nu alleen pijn als ik beweeg. Kan maar moeizaam overeind komen als ik in bed lig, maar verder alles ok.

Foto's --------> http://www.mijnalbum.nl/Album=VXEPK7TJ

• 2 weeks later...

Hey,

ik had dit topic nog niet eens gezien!

Maar, wat ik lees interpreteer ik niet echt positief moe tik zeggen, heb je het wel goed ervaren?

En hoe gaat het nu?

Ze zien er in iedergeval heel goed uit!

Groetjes, Mae

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.