loveut Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 5 Januari 2015 ben ik op consult geweest bij dr Damen in de wk, mijn advies was toen 380 cc xp rond achter de spier. Op zich vond ik het een vriendelijke man maar ik vond hem een beetje stug overkomen. Ik weet niet hoe ik het anders kan beschrijven.. Ik had na het consult een berg aan vragen die ik was vergeten te stellen / waar ik geen uitleg over had gehad. Dus ik besloot om eerst nog maar een keer te bellen voor een 2e consult.Na veel nadenken en geïnformeerd te hebben, had ik besloten om een consult te plannen met dr Verdonck, ook in de wk.15 Januari 2015 had ik mijn consult bij dr Verdonck, dit gaf mij een heel ander gevoel en bijna al mijn vragen had hij eigenlijk al beantwoord voordat ik ze kon stellen, wat ik wel een erg prettig gevoel vond! Ook stelde hij mij gerust i.v.m. dat ik mijn zware medicijnen gewoon kan blijven slikken, en vond ik hem een erg kalme indruk geven. Op het formulier waren een boel dingen nog niet ingevuld bij mijn vorige consult, ik wist dit niet maar nu is het allemaal wel netjes aangevuld. En na opnieuw passen was mijn advies 425 cc xp achter de spier.Na het consult was ik toch wel veel enthousiaster dan na het vorige consult, en ik heb dan ook meteen een datum geprikt. En ik denk dat ik mezelf toch wel erg gelukkig mag noemen dat ik over 2 weken al aan de beurt ben! Ik ben trouwens 20 jaar, 1.70 lang en ongeveer 72 kg.Ik heb momenteel een lege 75B maar ik kan net zo goed doorgaan voor een A zou ik denken.(dit komt denk ik omdat ik geen 'hang' heb bij mijn borsten, het zijn zegmaar meer punten)En menn wat ben ik benieuwd hoe ze eruit komen te zien & wat voor een maat het gaat worden!xx
loveut Posted January 16, 2015 Author Posted January 16, 2015 Jaaa hahah ik denk dat mn vriend nu echt helemaal gek van me gaat worden
Kim1985 Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Het aftellen kan gaan beginnen!! Maar gaat echt wel goed komen!! EN ook goed gedaan om nog een consult in te plannen met een andere PC. Is toch iemand die in je lichaam gaat snijden en jij moet er vertrouwen in hebben!!Kus
loveut Posted January 16, 2015 Author Posted January 16, 2015 Jaa dat vond ik ook! ik voel me er nu stukken beter door en ja met vragen blijven zitten is ook niet handig ahah! Ik vind het wel een heel apart gevoel, dat je gewoon boobs krijgt maar je weet nog niet precies hoe ze eruit komen te zien
Kim1985 Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 daar was ik zenuwachtig over!! Ik was ook bang dat ik niet van ze kon genieten omdat ze zo strak zouden zijn etc etc.... maar ik kijk regelmatig naar mijn foto hoor!! Ik vind ze bovenverwachting prachtig... ssssssttt ben eigenlijk verliefd op mijn PC omdat hij me zulke mooie borsten heeft gegeven! hahahakus
loveut Posted January 16, 2015 Author Posted January 16, 2015 Hahahha! nouja alle dingen waar ik bang voor was, heeft verdonck gezegd dat dat sowieso niet zou gebeuren dus ik ben al redelijk gerustgesteld.. Lijkt me echt heeeel tof om je zo fijn bij je borsten te voelen, mja binnenkort ga ik dat denk ik ook hebben haha! xx
Kim1985 Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 ja natuurlijk ga je dat binnenkort ook hebben! Ik heb van de pC een Tubiband gekregen en af en toe betrap ik mezelf erop dat ik ze zachtjes streel! Gewoon ff checken of ze er echt wel zitten. Ik kan ook niet wachten om straks in de zomer in leuke jurkjes en bikini's te lopen! dat is wel het meeste waar ik naar uit kijk. lekker pronken met ze
loveut Posted January 16, 2015 Author Posted January 16, 2015 Jaaa dat lijkt me zo super, gewoon met mn verjaardag heb ik dan ineens boobies
loveut Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Wauw die 2 weken zijn toch wel behoorlijk snel gegaan! Kan niet wachten tot morgen, vandaag nog maar even wasje doen en beetje opruimen & natuurlijk genieten van een lange warme douche die ik de komende weekjes toch wel ga missen Mja daar staat als het goed is dan ook wel iets heel moois tegenover!
Kim1985 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Heel verl ducces morgen!!!! Gaat helemaal goed komen!!!! Kussie
Booby Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 wasjes doen, heel het huis klinisch schoonmaken, kleding makkelijk neerleggen (vestjes met ritsjes en andere chillpakken) haha Heerlijk hoor die stresssssss
loveut Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 wasjes doen, heel het huis klinisch schoonmaken, kleding makkelijk neerleggen (vestjes met ritsjes en andere chillpakken) haha Heerlijk hoor die stresssssss Jaaa echt he! schrok al want ben 1 van mn trainingsbroeken kwijt, zo maar even zoeken.. Heb ook heel mooi stapeltjes gemaakt -mannenvesten-topjes-trainingsbroeken lekker makkelijk om aan te doen denk ik dan maar! Zo nog even mn sopbak even inpakken en de dingen die ik nodig ga hebben netjes op mn tafeltje zetten en dan denk ik dat ik al een enorm eind ben mja wel leuke stress hé! morgen word vast een topdag
snoepje84 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Ik heb gelukkig genoeg joggingsbroeken. En mannen vesten en wijde truien. Kan ik dan morgen beter een vest of wijde trui aan?
Guest Pds1978 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Ik heb gelukkig genoeg joggingsbroeken. En mannen vesten en wijde truien. Kan ik dan morgen beter een vest of wijde trui aan?succes morgen!Ik zou gewoon allebei meenemen. Kan je daar bekijken wat je prettiger vindt.
loveut Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Ik heb gelukkig genoeg joggingsbroeken. En mannen vesten en wijde truien. Kan ik dan morgen beter een vest of wijde trui aan?Ik doe zelf mooi een mannenvest aan, heel charmant mja dan krijg ik m met mn spierpijn die ik nu al in mn armen heb mooi makkelijk aan hahah :')& Dankjullie!
snoepje84 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Ik neem dan ook wel vest mee heb zowiezo hele dikke wollen vest/jas draag hem altijd als jas.
Barb wire Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Van mij ook heeeeel veel succes voor morgen!!! Ik zag in dit topic dat jullie twijfelen wat jullie best aantrekken,het gemakkelijkste is een joggingbroek met een topje dat goed rekt en een vest met rits.... Xxx
loveut Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Dankjullie! Van mij ook heeeeel veel succes voor morgen!!!Ik zag in dit topic dat jullie twijfelen wat jullie best aantrekken,het gemakkelijkste is een joggingbroek met een topje dat goed rekt en een vest met rits.... Xxx Dat was ik inderdaad al van plan haha! heb het al mooi klaarliggen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.