Jump to content

Vraagjeh

Recommended Posts

Posted

Kan het dat wanneer je op je rug ligt dat je borsten wat naar buiten vallen?

Rechts doet dat meer dan links en ik voelde net dat ik dan ook de bolling van de prothese voel (onder me oksel zeg maar). Ik schrok er best van omdat ik nog wel een sport bh draag.. Dan ga ik weer twijfelen of jij niet te groot is terwijl hij wel goed strak zit.

Ook durf ik nog niet op me zij te slapen hoelang duurde dit bij jullie tot jullie dit durfde?

Posted

yep ik heb dat ook en op mijn zij slapen is helemaal niet prettig! ik ben 5,5 weken po en hoop binnenkort toch wel weer lekker op mijn zij te kunnen liggen als ik het nu doe heb ik het idee dat ik zo weer omrol naar mijn rug hihi..

Posted

Ik had ook t gevoel op een gegeven moment dat mn protheses onder mn oksel zate haha, was gelukkig niet van toepassing en trok weer weg. Ik ben nu al 11 weken inmiddels en nergens meer last van. Ik mocht na 2 weken weer op mn zij liggen maar dit ging pas echt na 6 weken dat het ook echt lekker lag.

X

Posted

Jazeker!

Ik moest vooral wennen aan t feit dat ik borsten heb en dat dat heel gek voelt op je zij. Ik slaap nu ook weer zonder bh maar het is wel altijd weer ff kijken hoe ik goed lig.

Posted

Bedankt voor jullie reacties en advies.

Zonder bh durf ik echt nog niet, ik heb ook al lingerie gekocht maar loop bog steeds in me vertrouwde sport bh haha

Ben benieuwd hoelang het bij mij gaat duren hopelijk geen 11 weken :P

Ik heb trouwens nu een d70 cup maar het lijkt helemaal niet zo groot als een dcup gelukkig haha

Posted

Hoi

Ik heb 3 BV, de eerste toen ik onder de spier had, kon ik pas na ruim 2 maanden pas weer op mijn zij slapen.

Bij mijn 2e op de spier, kon ik al na 2 weken op mijn zij slapen.

Nu met 3e BV, hechtingen aan zijkant, deze week voor de eerste keer op mijn zij geslapen, ( 5 weken PO ) maar ik hou wel mijn sport bh om s'nachts, vind ik net wat lekkerder liggen. En zeker omdat ik grote borsten heb H cup, dus die vallen als ik op mijn rug lig, al wat makkelijker naar de zijkant :6:

Liefs Margriet

Liefs Margriet

Posted

Nog een vraag , slinken bij jullie je borsten ook nog wat? Ik heb het idee dat ze wat kleiner worden omdat ik een bh had gekocht die nu wat gaapt ineens.. En zo ja tot hoeveel weken kan dat door gaan?

Posted

De zwelling neemt af, en dan is de bolling aan de bovenkant wat minder inderdaad.

Maar juist, na een aantal weken, of 2 maanden, als alles op z'n plekkie gaat zitten. zie je vaak, dat het juist weer wat meer wordt.

Posted

Ah oké, bedankt voor je reactie. Blijkbaar lag het een beetje aan de bh's want van de andere winkel zitten ze nog perfect in die maat. Slechte kwaliteit denk ik dan , door het vouwen is de rand gaan kreuken. Dus niet meer vouwen en gewoon goede bh's kopen :D

Posted

Ik kon bij 4 weken al op mijn zei liggen. ik was er in het begin beetje voorzichtig mee, dus denk voor vele ook een beetje schrik. Ik vroeg aan mijn pc wanneer dat weer mocht hij zei toen als jij denkt dat het kan dan mag het , ze zitten niet zomaar op je rug hahaha vannacht geprobeerd om op me buik te liggen maar nee dat zullen we nog maar niet doen . Nu 4,5week po

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.