Ga naar inhoud

Hoe lang pijn gehad na operatie?


Aanbevolen berichten

Ik zou graag willen weten hoe lang jullie echt flinke pijn hebben gehad na de operatie. Is dat zo'n 2 dagen of ben ik nu wel erg optimistisch? En hoe lang hebben jullie echt weinig tot niks gekund?

En hoe zijn de nachten gegaan?

Ik weet dat dit bij iedereen anders is natuurlijk, maar dan weet ik wel een beetje wat ik kan verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Wicked78,

Ik heb zelf vrijwel weinig tot geen pijn gehad. Heb de volgende dag al voor mezelf een boterhammetje staan smeren en gister voor het eerst (6 dagen po) onder de douche gestaan om mijn haar zelf te wassen. Dan wel mijn hoofd naar voren gehangen zodat ik mijn armen niet boven schouderhoogte hoefde te doen.

Nachten gaan op zich wel op. Wel veel gebroken nachten door het op je rug moeten slapen, maar niet van de pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze op de spier gehad , 500 cc en nu dag 3 in douche gestaan , gestofzuigd , gisteren met de auto gereden , ik geef eerlijk toe dat ik eigenlijk geen pijn heb , gewoon gespannen gevoel :-)

stofzuigen mag eigenlijk niet.. Alle repeterende bewegingen zijn slecht voor de aanmaak van kapsel.. Is jou dat niet verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze voor de spier en viel reuze mee. Ik had het lastig met het schuifraam open trekken om de hond uit te laten, vriezer opentrekken, naar toilet gaan. Raar maar dan besef je wanneer je je borstspier gebruikt :) heb enkele keren gehuild van de pijn, was vooral als ik even had stil gezeten/gelegen en me dan recht zette. Maar uiteindelijk viel het al bij al nog mee. Na 2 dagen kan je niet alles hoor, alles voelt gespannen en trekt tegen. Maar rustig aan lukt veel, ik was me zo dood aan het vervelen dat ik na 5 dagen een klein strijkje heb gedaan. Ik kan echt geen 4 weken stil zitten en m'n huis tot 1 rommelhoop laten komen :) rustig aan, je voelt zelf wel als het teveel wordt :)

De eerste nacht was moeilijk maar oke, had me op aanraden van veel meiden hier, hoger gelegd op kussens omdat plat slapen moeilijker is. Ik weet dat ik toen midden in de nacht wakker werd van de rugpijn. M'n vriend even wakker gemaakt want ik raakte zelf niet recht de eerste keer. Ben ik even naar toilet geweest, kussens uit bed gegooid en plat gaan liggen. Ik weet dat ik kort daarna terug naar toilet moest maar m'n vriend niet durfde wakker maken. (Hij vond dat niet erg maarja...) de 2 de keer me op m'n zij gerold met m'n boobs in m'n handen uit schrik dat het teveel pijn zou doen. Van liggen naar zitten, lijkt alsof je vullingen zakken :) maar zo lukte het wel in m'n eentje. Ik kon alles heel snel alleen, achteraf bekeken vind ik het jammer dat m'n vriend maar 2 dagen ongerust en lief is geweest :)

De nachten nu (4weken PO) zijn nog niet als voordien, ik kan nog niet 100% doorslapen. Maar ik was een buikslaper dus dat zal wel meespelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij DP..

En ik vind het ook reuze meevallen tot nu toe, ben ook pas twee dagen PO. Maar ik hou me an de voorschriften van de PC niet tillen, niet bukken enz enz. Het laatste wat je wil is kapselcontractie en weer onder het mes moeten.

Ik heb twee en half week vrij en ga daarna weer werken, maar mijn baas en collegas mogen dan wat kleine taakjes uit handen nemen, want die doe ik voorlopig ook niet!

ik ben daarom ook open en eerlijk over mijn BV tegen iedereen zodat men ook weet waarmee ze me helpen zeg maar

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik heb ze op de spier laten plaatsen. Heb nauwelijks pijn gehad! Het enige wat de eerste dagen echt moeizaam was is zoals hierboven wordt gezegd het opstaan uit bed/bank. Verder geen/nauwelijks pijn, heb ze laten plaatsen op 29 december en heb lekker oud en nieuw alsnog kunnen vieren :35: . Ook weinig pijnstilling geslikt!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane en de pijn is wel aanwezig. De dag van d'r operatie echt liggen janken van de pijn als ik bewoog. Vanaf de dag na de operatie gaat het heel goed maar neem wel nogsteeds (4 dagen po) tramadol en paracetamol. Vandaag m'n bh in de was gedaan en zonder bh was ook geen pretje.

Al met al is het goed uit te houden :) valt me reuze mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal geen pijn gehad, kon na 3 dagen ook weer op mijn zij slapen..

Maar omdat ik geen pijn heb doe ik ook blijkbaar veel meer dan mag. Ik dacht alleen wanneer je voelt dat iets pijnlijk is dan niet doen..

Ik ben heel klein, 1.58.. dus moet eigenlijk continu mn armen in de lucht steken om iets uit de kasten of vd planken te pakken..

Niet meer doen dus? Dat op de zij slapen.. kan dat dan ook kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

stofzuigen mag eigenlijk niet.. Alle repeterende bewegingen zijn slecht voor de aanmaak van kapsel.. Is jou dat niet verteld?

Helemaal geen pijn gehad, kon na 3 dagen ook weer op mijn zij slapen..

Maar omdat ik geen pijn heb doe ik ook blijkbaar veel meer dan mag. Ik dacht alleen wanneer je voelt dat iets pijnlijk is dan niet doen..

Ik ben heel klein, 1.58.. dus moet eigenlijk continu mn armen in de lucht steken om iets uit de kasten of vd planken te pakken..

Niet meer doen dus? Dat op de zij slapen.. kan dat dan ook kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.