Jump to content

even voorstellen

chedienya

Recommended Posts

Posted

Hallo ik ben chedie een mama van 3 kids,in 2001 heb ik een borstvergroting laten doen omdat ik erg afgevallen was maar ook ik schijn een andere de pech vogels te zijn die het merk pup heeft....ik ben erg benieuwd of er nog vrouwen zijn die deze inplantaten nog hebben?

Posted

Hoi Chedienya

Ik had al gereageerd in de shoutbox.op je vraag of het vergoed werd.

Dit had ik gevonden ..

U dient contact op te nemen met de kliniek die u heeft behandeld. Als dat niet meer mogelijk is, neemt u dan contact op met uw huisarts om doorverwezen te worden.

Het verwijderen van PIP-borstimplantaten én plaatsen van nieuwe implantaten wordt volledig vergoed door de zorgverzekeraars, ongeacht of de implantaten om medische of cosmetische reden zijn geplaatst. Dit meldt branchevereniging Zorgverzekeraars Nederland (ZN).

Er zijn ook enkele leden zag ik, moet je even zoeken op pip implantaten, op leden.

Liefs Margriet xx

Posted

Hoi hoi

Wat Margriet al aangeeft, is idd zo voor de vrouwen die in Nederland wonen en een Nederlandse zorgverzekeriing hebben. Ik weet dat in het verleden, dit in Belgie niet vergoed geworden is.

Mag ik vragen waar jij destijds je PIP implantaten gekregen hebt? Er zijn namelijk enkele klinieken die er sowieso mee werkten. Helaas zijn vaak niet alle dossiers nog opvraagbaar.. Drie keer raden waarom niet ;)

Heel rot dat jij behoort tot diegenen die PIP gekregen hebben... Dat moet erg schrikken zijn geweest... Ik las in de shoutbox dat je ook klachten hebt tgv deze implantaten. Mag ik vragen waar je last van hebt?

Om ervaringsverhalen te lezen, kun je via deze link eens gaan kijken: http://www.borstenforum.com/forum/171-verwijdering-vervanging-van-pip-implantaten/

Je komt hier ook, als je linksboven in het forum op: 'borstenforum' klikt en dan naar beneden scrollt. Het is een 'subforum' van 'Operatieverslagen borstprothesewissel'.

Verder weet ik niet of je nog informatie zoekt over PIP implantaten? Die is iets verder naar beneden te vinden onder de categorie: 'Borsten algemeen' --> Algemene informatie over protheses.

Heel veel succes!!

En wil je je implantaten laten verwijderen zonder nieuwe te nemen? Of denk je er over om andere implantaten te laten plaatsen, na het verwijderen van deze?

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.