Jump to content

Ervaringen bij Diana Gabriels en Karim Refaat

mieczz

Recommended Posts

Posted

Goedemiddag lady's

Ik heb zaterdagmiddag mijn eerste consult bij Diana Gabriels via een kennis. Zij is uiteindelijk geopereerd bij Karim Refaat en zij zelf is helemaal tevreden dus mijn voorkeur zal als eerste uitgaan naar Karim.

Nu was ik benieuwd of er nog meer ervaringen zijn bij Karim en ook voor en na foto's.
Zelf heb ik nu cupmaat A75 en zou graag een mooi volle C willen.

Zou degene die bij Karim is geweest mij willen toevoegen als vriend zodat ik foto's kan bekijken??

Thanks a lot girls!

Posted

Huh is die Karim niet die wat Bobbi Eden heeft gedaan?
Ben zelf via Diana de 1e keer bij Frans Straten gegaan, van 75A met 450cc zat ik toen op een F, wat oogde als een D/DD.

Posted

Nee dat is Farid Kazem hihi

Ok.. dat vind ik voor mij zelf te groot. Maar ben ook te bang dat ik het uiteindelijk te klein vind... mm lastig naja we gaan het zaterdag horen :)

Posted

Ik heb je toegevoegd, ik heb geen foto van ervoor, ik had een handje vol cup A, geplaatst 375 cc rond dual plane. Resultaat is nog niet goed te zien, pas geopereerd 23-12-14. Die van mij zullen op zn minst een volle C worden. In mijn vriendenlijst staan er nog wel een paar die door dr Karim zijn geopereerd.

Posted

Hey mieczz,

Hoe was jou ervaring bij Diana? Ik heb as zaterdag een afspraak, er stond op de site dat je binnen 2 weken geopereerd kan worden is dat zo? En de prijs die op de site staat komen daar extra kosten bij of jij weet?

Alvast Tnx

Posted

Hey mieczz,

Hoe was jou ervaring bij Diana? Ik heb as zaterdag een afspraak, er stond op de site dat je binnen 2 weken geopereerd kan worden is dat zo? En de prijs die op de site staat komen daar extra kosten bij of jij weet?

Alvast Tnx

Hooi!

(Ik ben nieuw hier en heb vandaag mijn consult gehad bij Diana, en ja hoor! Ik kan 6 februari al onder het mes!!

Er komen geen extra kosten bij..

Groetjes!

Posted

Huh is die Karim niet die wat Bobbi Eden heeft gedaan?

Ben zelf via Diana de 1e keer bij Frans Straten gegaan, van 75A met 450cc zat ik toen op een F, wat oogde als een D/DD.

Nee dat is een andere dokter van Bobbi Eden, zit in Den Helder, maar heeft ook Karim in zijn naam dacht ik.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.