lindaw Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Hallo allemaal,Afgelopen zaterdag had ik een afspraak bij Kliniekamstelveen met Diana Gabriels.Hele aardige vrouw, neemt de tijd voor je. Dit vond ik erg prettig.Zij raadt mij aan om een 350cc te nemen, ik weet niet meer hoe het geplaatst wordt ect. Je krijgt ook zoveel informatie hihi.Ik twijfel alleen enorm of dit niet te klein is. Ik zie verschillende foto's op deze forum staan met hele mooie borsten en vaak zijn deze vrouwen dunner dan dat ik ben.Ik ben namelijk: 21 jaar, 1,68 en 69 kilo. Ik ben wel bezig om af te vallen.Alleen nu is mijn vraag: zou ik 350cc nemen of misschien toch voor een 400cc gaan?En stel ik val heel veel af, wat ik heel graag wil. Worden mijn borsten dan niet te groot als ik voor een grotere maat ga. Twijfel, twijfelHopelijk kunnen jullie mij informatie hierover geven
Zendé Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Hoi hoi krijg je anatomische of ronde prothese?De ronde kijken naar verhouding met een anatomische (druppelvorm) groterHet ligt ook aan welk soort prothese je krijgt en type prothese en hoe breed je eigen borstkas is
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.