Ga naar inhoud

Wat in huis te halen? ervaringen met cooling producten?


Aanbevolen berichten

Hey!

Ik vroeg me af of iemand deze producten kent en mij kan vertellen of dit eventueel na de bv handig kan zijn voor verkoeling/rust in de spieren.

biofreeze of icegel van de g&w? (ik las laatst iets over dat het bij een bv zou kunnen helpen tegen het branderige gevoel wat veel vrouwen krijgen, dus ben wel benieuwd wat dat nou allemaal is en of iemand het kent)

Ook vroeg ik me af waar je coolpacks kunt kopen & hoe duur die zijn?

En ik had ook nog de vraag wat allemaal verstandig is om in huis te hebben voor vlak na de operatie..?

Mijn vriend trekt na de bv tijdelijk bij ons in om mij te kunnen helpen (vooral voor snachts leek mij dit handig) maar hij gaat overdag wel gewoon naar school toe dus wil ik me zo goed mogelijk voorbereiden voor die momenten dat ik zeer wss alleen ben.. Dus zou ik tips erg op prijs stellen zodat ik me goed kan voorbereiden tegen die tijd.

xx Tessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisje,

Ik heb beide producten verkocht in de sport.

Ik kan je vertellen dat cool Packard zeker wat verkoeling zullen geven. Maar dat het de zwelling niet geheel tegen zal gaan.. Je lichaam is van binnenuit behoorlijk bezeerd en heeft gewoon rust nodig. De cool Packard zullen daarom geen versneld proces bezorgen.

Wat de ice gel betreft ook dat is een sport middel betreft verkoeling van de spieren. Dit product is minimaal bescherming tegen "ook" een borstvergroting.

Wat de borstvergroting betreft is het voor iedereen verschillend hoe die zich de dagen er na voelt. Het is ook maar net wat de arts allemaal met jou borsten heeft moeten doen. Om ze zo mooi te krijgen.

Het is gewoon de eerste dagen echt even je laten vertroetelen en voor je het weet ben je er zo weer boven op! Rust is het beste middel om te genezen bij zo'n ingreep... En je borst spieren dus even ontzien.

Haal rietjes en desnoods lichte bordjes en kopjes die niet te zwaar in de hand liggen. Wn zorg dat je alles zo klaar hebt liggen dat je alles bij de hand heb... Hoeft niet voor iedereen te gelden, maar ik kon bij de eerste dagen niet eens een deur klink naar beneden duwen:-)

Heel veel succes! Wanneer moet je? Ik moet morgen ochtend! Pff ben er ook weer spannend van haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dan zal ik ook eens bij de kruidvat kijken, en anders moet ik maar naar de etos hahah

Nja ik moet morgen voor mijn 2e consult en dan pas weet ik de datum dus dat is nog even afwachten, mja ik wil duidelijk voor de tijd hebben wat toch wel handig gaat zijn, dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.