Sol87 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Hallo allemaal! Wat een prachtige borsten heb ik voorbij zien komen zeg! Wauw! Nou hoop ik natuurlijk ook prachtige borsten te krijgen. Ik ben moeder van een prachtige dochter. Helaas zijn mijn borsten niet meer wat het was maar het was voor een mooi/goed doel, borstvoeding. Ik heb dit 5 maanden met alle liefde volgehouden maar het werd me te zwaar wegens mijn werk. Nu zijn we 1 jaar later en heb ik dan toch besloten dat ik graag weer mijn oude cup/borsten terug wil. Voor mijn zwangerschap had ik mooie volle borsten 75/80 D/E. Nu nog een c maar slap zonder volume. 20 januari is het dan zover en word ik door pc Frans straten geopereerd. Prothese mentor 450 Cc high profile Dual plane. Nou ben ik reuze benieuwd naar verhalen van meiden die deze methode van toepassing en dezelfde hoeveelheid Cc ook hebben? En natuurlijk hun resultaat. Ben benieuwd :-D ik kan niet wachten op mijn resultaat... Liefs sol87
chanick Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Hai Sol 87,Het komt voor jou wel erg dichtbij zeg, spannend!!Ik zijn t ook erg met dr straten in mijn hoofd , ben dus ook erg benieuwd naar je resultaat.Ben sinds gisteren lid geworden en heb 30 jan bij Diana Gabriels twijfel tussen Schietecatte en Straten en 5 febr consult/intake bij À klinieken. Succes de 20 e het wordt vast prachtig!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.