Ga naar inhoud

De tijd na de borstvergroting


Butterfly20

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

18 december 2014 was voor mij de grote dag

eindelijk was het zo ver, mijn borstvergroting!

Ik heb ze achter de borstspier laten zetten, 345 cc

De eerste dagen wel last gehad maar eigenlijk is alles heel goed verlopen en kon ik al snel veel zelf, gelukkig :D

Ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben maar toch maakt het me ook wel onzeker omdat ik me vaak afvraag of het allemaal wel goed gaat

Vandaag op controle geweest bij mijn pc (bijna 4 weken PO) en ze vertelde dat alles er netjes uit zag en dat ik vanaf nu alles weer mag doen dus ook boven mijn hoofd pakken etc.

Dit moet volgens haar allemaal snel weer normaal gaan worden, alleen raad ze af om borstspieren te trainen de komende periode (bij fitness bijv.), verder mag ik alles volgens haar

Nu vind ik dit een beetje raar omdat ik meestal gelezen heb dat je pas na 6 weken weer boven je hoofd mag pakken en sporten etc., ook mag ik mijn sportbh uit (ook s nachts) en weer normale bh's gaan dragen, terwijl ik ook vaak lees dat ook dit pas na 6 weken is

ik vertrouw natuurlijk op mijn pc maar wat is jullie ervaring hiermee? na hoeveel tijd deden jullie dit weer en ging alles weer zoals 'normaal'? :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht ook alles terug na 4w

En na 2w mocht ik snachts al zonder sportbh

Ook na die 4w mocht ik terug normale bh's aan.

Zelf ben ik pas sinds vorige week terug gaan sporten (8w toen)

En na 4w droeg ik af en toe een gewone bh vaak nog afgewisseld met een sportbh.

Nu draag ik eigenlijk constant gewone bh's

Soms voel ik sommige bewegingen nu nog hoor dus denk dat dit wel normaal is :)

4-6 maanden kan het duren vooraleer alles effectief genezen is van binnen hebben ze me verteld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.