bemsss Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Hi dames, Morgen is het de dag dat ik mijn boobies krijg en bedacht me net om, na twee weken "gelezen" te hebben, hier toch een verslagje te plaatsen. Om 13.00 moet ik me melden bij de kliniek dus zal rond 14.00 geholpen worden. Ik word geholpen door Frans Straten en dit is een hele bewuste keuze. Ik heb mijzelf veel ingelezen, ervaringen van andere aangehoord en veel onderzoek gedaan naar alles wat er bij een BV komt kijken. Achtergrondverhaal Ik wil eigenlijk al sinds de pubertijd een BV maar mijn vader adviseerde mij te wachten tot ik helemaal volgroeid zou zijn. Hij had gelijk! Rond mijn 19e had ik 70D waar ik erg blij mee was. Vervolgens ben ik zwanger geraakt, tijdens mijn zwangerschap ben ik heel veel afgevallen (omgekeerde wereld) en na de zwangerschap heb ik (met liefde) borstvoeding gegeven, waardoor er werkelijk niks van mijn volume over gebleven is. Mijn borsten zijn letterlijk leeg gezogen haha. Na een jaar verbeterde de situatie niet en toen heb ik de knoop doorgehakt: ik ga voor een borstvergroting. Spotprijsje Ik kom uit Rotterdam en veel meiden die ik ken zijn geholpen door chirurgen via Diana Gabriels. Toch wilde ik mijn keuze niet laten afhangen van de prijs, waardoor ik me voorgenomen had bij verschillende klinieken op consult te gaan. Wel had ik besloten om niet in een ziekenhuis maar via een kliniek een borstvergroting te ondergaan. Verschillende consulten Mijn eerste consult was bij Contourkliniek in Bussum, daar zou ik geholpen worden door Dr. Vito. Zij adviseerde mij anatomisch, een advies waar ik op dat moment twijfels over had, zelf had ik het idee dat ronde protheses meer mijn ding zouden zijn. De prijs daar zou met ronde protheses uitkomen op €3.300,-. Thuis ben ik de desbetreffende arts (Dr. Vito) gaan googlen om erachter te komen hoe hij stond aangeschreven en of er ook ervaringen over hem te vinden waren. Door deze zoektocht kwam ik erachter dat ik door de zelfde arts geholpen kon worden, via Diana Gabriels, voor €2.800,-. Toen ik hierachter kwam gingen bij mij wat belletjes rinkelen en is mijn onderzoek pas echt van start gegaan. Ik vond het maar een gek verhaal: voor de zelfde arts en dus het zelfde resultaat, betaal je bij de ene kliniek €500,- meer dan bij de andere kliniek. Na een aantal belletjes (ook naar de contourkliniek) kwam ik bij Diana uit. Ik besloot een afspraak te maken voor de week erna. De chirurg Een kennis was helemaal enthousiast over Frans Straten. Hij wordt met een 9,1 beoordeeld op kliniekervaringen.nl en ik vind zijn werk echt prachtig. Frans werkt ook via Diana, dus ik ging daarheen met zijn naam in mijn achterhoofd. Aangekomen bij de kliniek bleek ik ook nog eens de meiden te kennen die daar werkte. Toen het gesprek... Het gesprek In mijn optiek is Diana Gabriels gewoon een ras echte marketingvrouw. Zij fungeert als bemiddelende schakel tussen patiënten en chirurgen. Verwacht dus ook niet te veel van haar advies of expertise. Laat dit aan de chirurg over, die als het goed is zijn vak goed verstaat en kundig is. Als je naar zo'n "bemiddelingskliniek" gaat, zorg er dan gewoon voor dat je jezelf goed ingelezen hebt en weet waar zij, maar ook jijzelf het over hebt. Ik besloot na mijn gesprek met Diana een consult in te plannen met Frans Straten. Twee weken later vond dit plaats en toen was ik om. Ik vond Frans heel rustig en eerlijk. Ik bemerkte wel zijn terughoudendheid met aantal cc's, maar ik zie dit niet als iets negatiefs, ik vind het alleen maar fijn dat hij niet een situatie creëert waar sneller complicaties uit kunnen ontstaan. Afwijkende koers Achteraf is mijn plan om bij veel verschillende klinieken op consult te gaan gestrand, maar na zoveel research en twee maanden later sta ik nog steeds achter mijn besluit. Mede door de ervaringen van andere is mijn positieve gevoel meer en meer versterkt. Morgen is het zo ver, de tijd is echt voorbij gevlogen. Ik voel nog helemaal geen zenuwen, maar kijk er wel super erg naar uit! Frans gaat kijken of 450 cc past, hij zei echter wel dat dit de max. is bij mij. Ik hoop dus echt dat dat gaat lukken. Groetjes, bemsss
N1990 Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Alvast heel veel succes morgen! Misschien kom ik je in de loop van de dag wel tegen, ik moet om 08.00 uur aanwezig zijn
bemsss Posted January 13, 2015 Author Posted January 13, 2015 Alvast heel veel succes morgen! Misschien kom ik je in de loop van de dag wel tegen, ik moet om 08.00 uur aanwezig zijn Aah toevallig! Lekker zo vroeg zeg Succes!
R1989 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Spannend! Bijna zo ver voor jullie @bemsss, @n1990! Heel veel succes en sterkte zometeen! Het is zo gebeurd ik lig hier nu als een t-rex in bed haha en ben blij dat ik een dag verder ben. Ik denk aan jullie!
bemsss Posted January 13, 2015 Author Posted January 13, 2015 Spannend! Bijna zo ver voor jullie @bemsss, @n1990! Heel veel succes en sterkte zometeen! Het is zo gebeurd ik lig hier nu als een t-rex in bed haha en ben blij dat ik een dag verder ben. Ik denk aan jullie! @RZ1989 Hoe gaat t met je? Kan je al wat zien welke maat sport bh heb je aan? x @n1990 Jij zal al onderweg zijn.. Sterkte en nogmaals succes
suus1985 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Heel veel succes. En misschien zie ik jullie nog ik moet er om 11 uur zijn.
Larissa1984 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Succccces jullie allemaal!!!!! ( heel veel verhalen voor mij om bij te houden! Ik ben de 26e bij Frans Straten aan de beurt!!)
Barb wire Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Ohh jij ook al vandaag!! Populaire datum zeg!!!Heel veel succes ook voor jou!!!
indo-w Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Hey bemsss, Gisteren was de dag voor jou hoe is het gegaan?? Het lijkt of iedereen op het nieuwe jaar heeft gewacht haha, ik lees er nu zoveel die er zijn gegaan of binnenkort moeten gaan! Ik ben zelf volgende week maandag aan de beurt.. Vanmiddag het telefoontje gehad dat ik om 10 uur aanwezig moet zijn Nou ik wens je eens snel en goed herstel! Xxx Liefs
R1989 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 @RZ1989 Hoe gaat t met je? Kan je al wat zien welke maat sport bh heb je aan? x @n1990 Jij zal al onderweg zijn.. Sterkte en nogmaals succes Hier gaat het goed! Heb sportbh maat L. Belangrijker! Hoe is het met jou?
bemsss Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Hi daar ben ik weer... Gisteren om 13.00 moest ik mij melden. Ik was blijkbaar de laatste die onder handen werd genomen door Frans. Ik voelde geen zenuwen, geen spanning, het enige dat ik voelde was honger.. Niet normaal kon echt alleen maar aan eten denken haha. Ik moest wachten op een kamer waar ook een ander meisje met haar vriend zat te wachten, best gezellig en handig want wij raakte aan de praat en door hun verhalen vloog de tijd voorbij. Rond half 3 moest ik mijn hesje aan en werd ik naar de uitslaapkamer gereden. Daar reed ik met mijn bed voorbij een ander meisje van dit forum, zij was net wakker en zat er helemaal fit en fris bij met haar duimen omhoog , helemaal blij. Toen dacht ik al, ik zit er waarschijnlijk niet zo bij, ik ga pijn hebben straks. Toen voelde ik wel even zenuwen. Hardop zei ik tegen de verplegers "ik weet ff niet meer waarom ik dit mijzelf aandoe" zij moesten lachen en zeiden "bedenk jij jezelf dit nu?" . Toen Frans de boel af kwam tekenen en ik mijn oude boobies weer zag dacht ik "ohjaa daar doe ik het voor". Ik werd doorgereden naar de operatiekamer, kreeg de protheses nog even te zien, moest op een andere bank gaan liggen en daar kreeg ik dat heerlijke goedje... beetje licht in mijn hoofd en weg was ik. Voor mijn gevoel werd ik 5 minuten later weer wakker en ik dacht alleen maar shit waarom ben ik nu al wakker. Auwieee wat een pijn in mijn armen tot aan me polsen. Het leek wel alsof mijn armen afgekneld werden en er geen bloed naar toegevoerd werd. Ik had het gevoel alsof ik een auto-ongeluk had gehad. Ik vergat zelfs te kijken naar mijn borsten. De zuster liet ze zien en wauw wat waren ze mooi . Ik heb op de uitslaapkamer nog twee keer pijnstilling toegediend gekregen en mocht ik terug naar mijn kamer. Toen heb ik wat gegeten en van half 4 tot 8 uur geslapen. Ik kon niks had zo'n pijn aan me armen, bizar! Uiteindelijk geplast, extra pijnstilling en echt als een oud stroef vrouwtje aangekleed en naar de auto. 1,5 uur terug rijden en tot mijn verbazing ging dat best goed, ik leefde helemaal op. Heb toen ik thuis kwam nog online een cadeautje besteld voor een vriendin haha. Verschil van dag en nacht met 's middags. Thuis heeft mijn lieve mama mijn bed omhoog gezet en ben ik zo met tramadol in slaap gevallen. Ik heb echt heerlijk geslapen, aan een stuk door ! Sindsdien helemaal geen pijn meer gevoeld en ik kan zelfstandig uit bed komen. Ik voel alleen een beetje trekken en soms iets bewegen in mijn borst. Moet wel af en toe echt mijn sport-bh uitdoen om mijn nieuwe tetten een beetje te laten luchten. Ik heb nu de Fila sport-bh aan met voorsluiting maat 80D, zit heerlijk maar ook echt strak! Ik was trouwens bijna vergeten om before foto's te maken , dat hebben wij nog ff snel gedaan voor ik naar de anesthesist moest. Ik ben HEEL blij met het resultaat.. nu al! En de ergste pijn heb ik achter de rug. Mijn borsten staan op ontploffen en ik ben super benieuwd welke vorm ze uiteindelijk krijgen. Tot zover mijn verslag. Slaap lekker lady's!
bemsss Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Hey bemsss, Gisteren was de dag voor jou hoe is het gegaan?? Het lijkt of iedereen op het nieuwe jaar heeft gewacht haha, ik lees er nu zoveel die er zijn gegaan of binnenkort moeten gaan! Ik ben zelf volgende week maandag aan de beurt.. Vanmiddag het telefoontje gehad dat ik om 10 uur aanwezig moet zijn Nou ik wens je eens snel en goed herstel! Xxx Liefs Hi Indo-w, Ik heb net mijn operatieverslag geplaatst . Alles is goed gegaan! Van mij ook een bewuste keus hoor januari 2015. Jij heel veel succes volgende week maandag, Frans levert mooi werk. Ik ben er in ieder geval heel blij mee Groetjes, Bemsss
Kim1985 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Gefeliciteerd met je boobies! Wat een leuk verhaaltje! En zeker ook herkenbaar! Nu mogen wel lekker herstellen! As nacht is mijn eerste macht thuis! Ben benieuwd joe dat gaat! Maar ik ben echt wel tevreden tot nu toe! Succes!!! Btw heb je al foto's!Kus
bemsss Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Dankjewel meiden voor alle lieve berichtjes! @RZ1989: Gaat oké hoor en met jou? Mijn borsten zijn keihard haha, heb jij ook stuwing? Slaap je goed? X
bemsss Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Gefeliciteerd met je boobies! Wat een leuk verhaaltje! En zeker ook herkenbaar! Nu mogen wel lekker herstellen! As nacht is mijn eerste macht thuis! Ben benieuwd joe dat gaat! Maar ik ben echt wel tevreden tot nu toe!Succes!!!Btw heb je al foto's!KusThanks! Jij ook gefeliciteerd, is alles goed gegaan? Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden? Mooi je fotootje! Ik heb wel al foto's maar weet nog niet welke ik ga plaatsen.. Nou een goede eerste nacht toegewenst!
suus1985 Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Hoi leuk verslag om te lezen. Ik denk dat ik jou nog zag voordat je werdt geholpen,fijn te horen dat het goed gaat. Nu lekker herstellen,maar wat is het mooi he. Frans is echt wel een Super chirurg. Succes met je herstel. Groetjes
suus1985 Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Hoi leuk verslag om te lezen. Ik denk dat ik jou nog zag voordat je werdt geholpen,fijn te horen dat het goed gaat. Nu lekker herstellen,maar wat is het mooi he. Frans is echt wel een Super chirurg. Succes met je herstel. Groetjes
R1989 Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Dankjewel meiden voor alle lieve berichtjes! @RZ1989: Gaat oké hoor en met jou? Mijn borsten zijn keihard haha, heb jij ook stuwing? Slaap je goed? X Super om te horen dat het zo goed gaat! hier gaat het ook prima. Borsten staan inderdaad erg strak haha maar dat is normaal. Ik slaap echt heerlijk.. Slaap altijd op m'n rug dus heb nergens last van. Jij?
bemsss Posted January 15, 2015 Author Posted January 15, 2015 Hoi leuk verslag om te lezen. Ik denk dat ik jou nog zag voordat je werdt geholpen,fijn te horen dat het goed gaat. Nu lekker herstellen,maar wat is het mooi he. Frans is echt wel een Super chirurg. Succes met je herstel. Groetjes Jaa dat was jij, je zei je naam nog . Hoe gaat het nu met je, geen klap achteraf nog gevoeld van pijn? 450cc is het bij jou geworden hè? Ja heel mooi, ben blij met Fransiee. Jij ook een fijn herstel toegewenst! Groetjes, Bemsss
bemsss Posted January 15, 2015 Author Posted January 15, 2015 Super om te horen dat het zo goed gaat! hier gaat het ook prima. Borsten staan inderdaad erg strak haha maar dat is normaal. Ik slaap echt heerlijk.. Slaap altijd op m'n rug dus heb nergens last van. Jij? Hier het zelfde, rugslapen is geen enkel probleem! Werd vandaag wel een stuk stijver wakker dan gisteren, logisch maar me bh zit ook onwijs strak misschien moet ik een grotere maat bestellen... Voel jij je verder ook goed? Ga jij een foto plaatsen van je boobies? x
Kim1985 Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Thanks! Jij ook gefeliciteerd, is alles goed gegaan? Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden? Mooi je fotootje! Ik heb wel al foto's maar weet nog niet welke ik ga plaatsen.. Nou een goede eerste nacht toegewenst! er is 410 cc geplaatst van Natrelle de extra full projection.Ik heb nu echt een drama nacht gehad!Mijn littekens ga ik nu ook voelen!Kus
suus1985 Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Heyy nee gaat goed die wel echt rustig aan. Kan zelf mn bed uitkomen,wassen en meer simpele dingen. Mn borsten zijn echt hard haha, ga vandaag over op alleen paracetamol. Want ik werd toch niet echt lekker vd tramadol.
Barb wire Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Tof verslag!!! Nog een dikke proficiat met je nieuwe beste vriendinnen!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.