Jump to content

Even voorstellen...

Poekkie

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Ik ben 31 jaar en 2 kinderen (2,5 jaar en 1 jaar). Had voor mijn zwangerschap al kleine borsten. De afgelopen 2 jaar heb ik twee keer borstvoeding gegeven en dat doet er geen goed aan. Tijdens de borstvoeding was het erg prettig dat mijn borsten veel voller waren door de stuwing. Ik had de valse hoop dat het volume zou blijven maar het tegendeel is waar. Daarom heb ik nu besloten om een borstvergroting uit te laten voeren.

Omdat ik goede verhalen gelezen heb over dokter Nio heb ik bij hem een consult aangevraagd. Maandag a.s heb ik een afspraak. Ik ben erg benieuwd hoe dit zal verlopen en hoeveel cc hij mij adviseert. Mijn vriend kan helaas niet mee vanwege werk dus ik hoop dat ik zelf kan beslissen wat ik het mooiste vind.

Ik zal de aankomende tijd veel op dit forum zijn om mij er zoveel mogelijk in te verdiepen. Fijn dat jullie de informatie met mij willen delen.

Posted

Hoi Poekkie!

Welkom hier, er is genoeg informatie en je kan hier dagen zoet zijn!!

En spannend hoor, het eerste consult! Heel veel plezier en succes!

Liefs,

Manita

Posted

Ik ben vandaag ook alleen op consult geweest bij nio maar hij geeft echt een advies wat bij jou past. Hij zal altijd naar jou voorkeur luisteren en op basis daarvan een advies geven.

Hij is echt een aanrader, super aardige man!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.