Jump to content

Lastig, pc van Selms of pc Nio?

Recommended Posts

Posted

Hallo dames

Kunnen jullie me helpen?

Heb vandaag mijn eerste consult gehad bij pc Kappel in Zwolle.

Ik wil morgen bellen met het slaz voor een afspraak. Maar ik twijfel bij wie. Pc van Selms of pc Nio? Het staat vast dat ik voor de Monobloc Hydrogel ga. Nu hoor ik dat pc Nio daar niet echt fan van is? Hoezo niet? Pc van Selms is er wel weer goed over te spreken?

Ik lees goede verhalen over Nio, maar zou het wel fijn vinden als hij ook 100% achter de te plaatsen prothese staat.

Misschien moet ik bij beide voor een consult gaan? Iemand raad?

Posted

Hoi, ik ben daar ook tegenaan gelopen, bij dr. Nio. Maar ik heb ze uiteindelijk toch door hem laten plaatsen (die Hydrogels). In mijn topic staat dat uitgebreid beschreven trouwens (dus als je effe hebt haha). Hij is ook niet negatief hoor, gewoon neutraal. Maar niet super enthousiast, het is niet zo dat hij ze adviseert bóven siliconen. Hij vertelde dat er wel degelijk nadelen aan vast zitten, al zie ik die zelf niet als nadelen. Behalve dan dat ze dual plane worden geplaatst moeten worden ivm grotere kans op rimpels, dat vond en vind ik echt heel jammer en voelde wel degelijk als een concessie (siliconen konden bij mij wel op de spier). Maar verder heb ik me er goed in verdiept en stond ik 100% achter de keuze om Hydrogel te nemen, en nog steeds. Omdat Nio bekend staat als zo'n goede arts (van Selms trouwens ook hoor, en die is wel een groot fan van Hydrogel) en ik daar 2 jaar eerder ook al een keer bij geweest was en vertrouwen had in zijn expertise (met welke implantaten dan ook) heb ik toch Nio gekozen. Succes!

Posted

Dank je Suus, dit had ik inderdaad gelezen dat van Selms ze wel prefereert. Maar ik lees zoveel goeds over Nio.

Ik ben vandaag bij Kappel geweest voor mijn eerste consult. Zij plaatst ze liever voor de spier, kon ik duidelijk merken. Ik heb alleen niet veel borstweefsel dus wilde ze bij mij dan voor max 275 cc gaan. En dan geen garantie dat je geen rimpelvorming krijgt. Met lipofilling op te lossen, maar daar zit ik niet op te wachten. Wil het in 1 keer goed hebben. Ook zou ik graag iets groter willen, zo rond de 325/ 350 cc. Ik heb nu een kleine a cup en zou graag een goede volle C krijgen.

Posted

Die Hydrogels zijn ook wat platter he, dus ze hebben niet zoveel projectie. Dat wist ik, maar daar heb ik me toch nog op verkeken. Ik heb nu met 320/305 CC overigens wel een 75D cup dus dat valt me mee. Maar het oogt niet zo. Ik ging voor een C dus eigenlijk is het precies goed wat ik nu heb genomen. Alleen je went er zo snel aan, ik dacht altijd dat C/D groot was maar dat is helemaal niet zo. Dus ik ben wel blij dat ik niet kleiner heb (had liever nog iets meer gehad achteraf gezien).

Ik weet niet hoe ver jij van A'dam af woont, maar je zou bij beiden een gesprek kunnen inplannen en dan kijken wat beter voelt? Succes!

Posted

Ik stem nio haha.

Heb vandaag een enorm fijn consult bij hem gehad.

Ik heb het niet over hydrogel gehad, ik wilde graag de 85% gevulde eurosilicone.

Posted

Nio is een super fijne arts - eerlijk en kijkt en adviseerd welke en wat het beste bij je past . Heb in het verleden meerdere artsen bezocht maar bij hem had ik meteen een fijn en vertrouwd gevoel , ik heb eind januari een ingreep gehad in Slaz en gisteren terug geweest op controle nu na 3 weken ben ik super happy met wat er nu al bereikt is en het word alleen nog mooier . (woon ook niet om de hoek van Amsterdam maar toch blij dat ik de reis gemaakt heb ) kijk anders even wat dichterbij is want hij zit ook in Rotterdam in Parkkliniek op Dinsdag en Vrijdag en Maandag en Donderdag in Slaz Amsterdam .

Posted

Ik ben ongeveer 5 jaar geleden op consult geweest bij Dr selms en vond hem in mijn geval er negatief, moest volgend hem zeker een lift en het zou dan max een cup c worden en omdat ik getint ben zag hij erg op tegen eventuele litteken vorming.

Naar aanleiding van mijn redelijk negatieve ervaring met Dr selms en de positieve ervaringen die ik van andere heb gelezen over Dr Nio denk ik ook Dr Nio

Succes

Posted

Hallo Hallo,

Al die fijne verhalen over Nio en ik krijg te horen dat ik voor een consult een doorverwijzing van de huisarts nodig heb. Hebben jullie dit ook via de huisarts moeten doen? :s

Posted

Hallo Hallo,

Al die fijne verhalen over Nio en ik krijg te horen dat ik voor een consult een doorverwijzing van de huisarts nodig heb. Hebben jullie dit ook via de huisarts moeten doen? :s

Yes, maar mijn huisarts was heel begripvol. Ze heeft hem dezelfde dag nog gemaild. Ze zei dat ik gelijk afspraak kon inplannen en ze ervoor zou zorgen dat ik de brief had voordat ik erheen moest. Als je de polikliniek belt vragen ze wel nadrukkelijk of je de brief of tijd kan regelen. :)

Posted

Ik heb een afspraak staan voor een consult voor aanstaande maandag bij Nio, Ik moest inderdaad een verwijsbrief regelen. Mijn huisarts belt mij een dezer dagen om het te bespreken. Prima. Hij komt het toch wel te weten.

Zwaantje, heb jij misschien foto's van je borsten? Ben benieuwd hoe Nio ze gedaan heeft. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.