Jump to content

Onder mijn kleding, lijken ze zo klein! Hebben jullie dit ook?

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi,

Hier weer eens een topic van mij :-) hahaha.

Ik vind mijn borsten zo klein zodra ik aangekleed ben.

Alles en iedereen om mij heen zegt ook steeds. Je ziet het niet hoor, dat je grote borsten hebt. (In hun ogen goed, in de mijne juist helemaal niet goed)

Ik heb 800cc! Maar waar ik al bang voor was, lijkt te gebeuren.

'Waar' is die GROTE ronde borst gebleven?

Posted

Heeey babe...

Herkenbaar...zit ik met men 1050 cc en ook ik denk af en toe'hmmm...had best groter gemogen'

Als ik een strak truitje of topje aan heb kan je er niet omheen hahaha maar in gewone kledij zoals wat meer loszittend is het net zoals voor men bv lijkt het...alsof ik gewoon men push up aan heb.

Naakt of met bh denk ik wel'wow damn girl'

Maar idd,in sommige kledingstukken valt het niet eens op.

Hoewel men man me nog steeds zot verklaard hoor...volgens hem heb ik Dringend een brilleke nodig!! :45: :45: :45:

Xxx

Posted

Ik heb nog geen ervaring maar ik moet zeggen dat ik dit al vaker gehoord heb haha! scheelt wel dat mannen daar ook een soort spanning achter zoeken denk ik.. Dat je alsware een sweater uit doet en het is -bam boobies-

Mja ik denk inderdaad dan push up, maar dat mag toch pas na een tijdje?

Posted

Ooh hier ben ik dus ook zo bang voor he...!

Zo akelig herkenbaar met 400 cc

maar met die akelige 800 wil je dit toch echt niet meer...

Posted

Ooh hier ben ik dus ook zo bang voor he...!

Zo akelig herkenbaar met 400 cc

maar met die akelige 800 wil je dit toch echt niet meer...

Nee idd...maar helaas wen je echt heel snel aan je nieuwe uiterlijk en komt het toch nog voor dat je ze alsnog te klein vind...I know

Posted

Zelfde gevoel hier.
Ik hoop dat het toch betert eens ik gewone bh's aan mag...
Ik zit met amper 300cc (Ja hoor amper, als ik de cc's hier lees :D )

Mocht het echt zo blijven ga ik misschien toch nog push ups dragen, sowieso onder decoltés. :)

Posted

Ja heel herkenbaar, als ik een trui draag valt mijn 500 cc helemaal weg.

Misschien deze zomer als we andere kleding gaan dragen dat onze cc'tjes wat meer opvallen.

Ben nu bijna 7 weken po, toch maar even een push-up kopen

Posted

Erg he...doen we een borstvergroting en zitten we nog naar de push ups te grijpen...

Vrouwen.... :44:

haha Barb wire,

Tzal nooit goed zijn hé ;)

Wij willen alleen maar perfectie, waarom snappen mannen dat niet? :D

Posted

Hier hetzelfde! Ik draag alweer push ups (voor zover ik die kan vinden in mijn maat haha) en vind ze nog klein.

Kan niet wachten om opnieuw onder het mes te gaan! :)

Posted

Ik vind ook in kleding lijken ze niet groter dan toen ik maximazers droeg. Maar naakt vind ik ze weer wel goed pff vrouwen ook haha.

Ben gelukkig niet te enige

Posted

Hier eigenlijk hetzelfde. In kleding is er eigenlijk niks te zien en daarom is het ook niet opgevallen in mijn omgeving dat ik een bv heb gehad, maar straks als het mooier weer gaat worden en je gaat van die strakke shirtjes dragen dan zie je het wel hoor ;)

Ik vond het altijd erg vervelend dat als ik de hele dag met mijn push up had gelopen dat s'avonds de teleurstelling alleen maar groter was als ik hem uit deed en voor mijn gevoel mijn vellen bijna op mijn knieën hingen. Dat maakte me dan wel heel onzeker. Dat is nu voorbij :D Nu zie je het niet meteen in mijn kleding, maar ik draag nu geen push up en als ik mijn bh uit doe zijn mijn tieten niet ineens verdwenen ;)

Posted

Jammer dat we geen reacties kunnen "Liken" zoals die van Esmiralda :D
Idd, ik kijk zooo uit naar de zomer/jurkjes/bikini's.
Waarschijnlijk lopen we dan allemaal te grijnzen een hele dag :D

Posted

Check! Hier idem, in kleding valt het echt niet op. Ik had ook nooit gedacht dat 75D helemaal niet zo groot is. In mijn gedachten was dit echt húge! Maar dat is dus helemaal niet zo. Nou ja we doen het er maar mee haha.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.