Bosbes Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Dag dames,Kan het niet geloven, maar alweer bijna 4 weken PO(dinsdag)! Ik heb een vraag, eigenlijk wou ik volgende week BH's gaan passen zodat ik 5 week PO ben tegen die tijd, maar gaat de maat erg veranderen in één week? Juist omdat nu de SALE tijd is en ik zelf zoiets heb van: Ik heb dual plane, dus ze zullen nog wel aardig veranderen', wil ik niet al teveel gaan investeren en lijkt het me juist heel leuk om een paar BH's voor 15/20 euro te scoren bij de hunkemoller in de sale. Ik dacht zelf einde van de week te gaan.Ik denk namelijk dat over `1.5 week er niet meer veel sale is.Mijn vraag: Wanneer gingen jullie BH's passen( met hoeveel weken) en is het naderhand nog veel veranderd qua cupmaat? Vooral de meiden die dual plane hebben ben ik geintresseerd aangezien ik dit zelf heb. Heb zelf het idee dat ze al goed gedaald zijn en dit ook niet veel verder zal gaan.Liefs en bedankt alvast!
Daisy''* Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Hallo bosbes,Ik ga je topic even mee volgen . Die vraag wil ik ook graag weten ik ben aankomende woensdag 4weken po.Ik had al in een oudere topic gereageerd alleen is die al best oud waardoor veel dames niet meer reageren.Ik heb ze ook dual plane, ben zo benieuwd naar mijn maat die ik ga krijgen. Mijn borsten moeten nog wel best veel zakken.Liefs
SvP Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 Ik paste met 4 weken en had toen E/F meegekregen als advies.Gisteren 6 weken+ po en toen kreeg ik het advies G of H.Maar heb een F gekocht bij de Primark 2 bh's voor Nog geen 1 EuroIk hen ook dualplane. Zie mijn galerij
Bosbes Posted January 12, 2015 Author Posted January 12, 2015 Inderdaad, daarom heb ik een nieuwe topic geopend. De rest was nogal oud! Dankjewel voor je bericht Svp!
WendyD Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik heb 5 wkn po gekocht, inderdaad in de sale! Passen nu 7 wkn po nog precies hetzelfde! Merk alleen dat het allemaal wat soepeler wordt.
Guest ikke79 Posted February 23, 2015 Posted February 23, 2015 Oehh ik ben ook benieuwd, ik ben 4,5 po!
Lau470 Posted February 23, 2015 Posted February 23, 2015 Ik ben vandaag 4 weken po en heb gisteren mijn eerste bh's gekocht. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik silimed protheses heb en je dan in principe na drie weken alles weer mag doen als dat kan. Ik kan, of wil, nog niet alles doen, soms beginnen ze te trekken en weet ik dat ik teveel heb gedaan. Kom van een 80/85 a/b, dat wisselde nogal eens. 85 zat lekker losjes, en ondersteuning had ik niet echt nodig dus dan koos ik daar voor. Gisteren twee bh's gekocht, hoopte op een 80d of e. En het is.... 80F!!!! Ook een niet voorgevormde gepast, stond prachtig maar daar ben ik nkg niet aan toe. Komt vanzelf, of niet.. dat was overigens een 85f.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.