Jump to content

Na 5/6 dagen naar de fysio

Recommended Posts

Posted

Hey,

Ik ga aankomende donderdag voor mijn 2e consult naar de kliniek, en ik wil graag die dag mijn datum voor de borstvergroting al meteen gaan prikken.

Mijn vraag is, zou ik na 5/6 dagen al weer naar de fysiotherapie kunnen?

Ik zit namelijk in een revalidatiecentrum bij een soort jongvolwassenen groep, en ik waarschijnlijk is het niet erg actief omdat er ook een meisje bijvoorbeeld op krukken loopt, en het vooral gaat om het psychische deel bij bewegen ofzoiets.

Ik moet dan vanaf s'ochtends 9.15 tot 14.45 daar therapieën volgen (zie het maar als een soort gezamenlijke fysio, praatgroep, en iets met kunst en iets met hoe je je voelt bij bewegen.)

Als ik dit 2 keer mis in de komende 6 maanden dan word ik van het revalidatiecentrum gegooid en ik zou dus eigenlijk de dinsdag na mijn borstvergroting graag al wel daar weer naartoe willen (ik neem aan dat ik gewoon ook kan zeggen dat ik bepaalde dingen niet kan etc.)

Dus als ik dan mijn borstvergroting op de woensdag of donderdag kan plannen, denken jullie dat het dan mogelijk is om daar gewoon aanwezig te zijn?

Posted

Hoi hoi

Aanwezig zijn is waarschijnlijk geen probleem... Als je er echter met de auto naartoe moet, dan moet je vervoer regelen, aangezien je zelf niet mag rijden. Verder moet je je gewoon aan de adviezen van je PC houden... Overleg dit ook even met hem en vraag wat wel en wat niet mag :)

Komt dan vast wel goed,zeker als je op die fysiogroep aan kunt geven dat je bepaalde dingen even niet mag (ook al zou je ze kunnen ;) )

Succes!!

Xx BB

Posted

Ja ik mag sowieso niet rijden en heb dan waarschijnlijk taxivervoer..

Hoop dat ze er genoeg rekening mee houden als ik zeg dat iets niet mag, en zo niet moet ik de therapeut anders toch maar even apart nemen en het uitleggen :P

dankje!

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.