Jump to content

Lola91!: 8 januari 2015 : Karim Refaat : Kliniek Amstelveen :

Recommended Posts

Posted

Toch ook maar even verslag doen van de BV! =)

Donderdag 8 januari was ik aan de beurt bij dhr Karim Refaat. Doorverwezen via Diana Gabriels. Hij kwam zeer relaxed op mij over en heeft online goede beoordelingen. Hier op het forum kan ik helaas weinig vinden over hem vandaar dat ik mijn ervaring deel.. voor de volgende!

Tijdens het consult heeft hij mij 325 cc aanbevolen, voor of dual plane (naar eigen keus) Hij zei het kan ook eventueel voor de spier omdat ik genoeg had om de rand van het implantaat te dekken. Afgesproken dat ik er overna ging denken. Toch later besloten voor dual plane omdat ik periodes heb waarin ik veel train en dan bang ben dat de randen wel zichtbaar worden.

Op de dag van de operatie mocht ik mij 11 uur melden, half 12 naar boven en ongeveer 12 kwam karim langs om de keuze door te bespreken. 350 cc dual plane is het geworden. Dus toch iets meer cc genomen omdat ik net als vele hier bang was dat het te klein ga vinden.. niet dat die 25 cc super veel verschil uit zou maken hihi.. meer wou hij trouwens ook niet plaatsen.

Ik ben ongeveer 1.64 en weeg ongeveer 58 kg, had een 75A wat aardig hing vanwege borstvoeding die ik heb gegeven

Nou oke 12.15 mocht ik gezellig meelopen naar de ok en onder het warme dekentje gaan liggen op de operatietafel... ff kletsen haha en toen heeeeeerlijk onder narcose.. wil ik elke avond wel zo een spuitje hahah.

Toen ik wakker werd zat ik volgens een van de assistentes alleen maar te lachen haha. kan het zelf niet meer herinneren. Hald 3 uiteindelijk mocht ik na huis na het plassen en een lekker beschuitje... die had ik werkelijk naar binnen gepropt jeeetje wat had ik een honger. Ook bleef ik aan iedereen die langsliep pijn stillers vragen want wat een pijn zeg.. stond echt op knappen. En die assistentes allemaal ' nee mevrouw u heeft al gehad' .. ik was nog een beetje gedisorienteerd. Toen ik echt goed wakker was dus gaan plassen en naar huis.

Thuis ging wel oke... begin nog niet zo veel pijn later op de avond wel bagger. Van de dilclofenac viel ik lekker in slaap. Wel ongeveer 6x wakker geworden eerste nacht. opstaan deed vreselijk veel pijn, dus gewacht op me dochter haar vader om me uit bed te helpen in de ohtend. Nou Daarna goed rechtop gaan liggen.

die dag erna vreselijke pijn jeetje.. heel veel medicatie genomen. wel in de nacht beter geslapen.

gisteren ging het wel weer wat beter maar de nacht pfoe me vriend sliep bij me.. super lief want hijs echt 138203x opgestaan in de nacht en me rug beetje gemasseerd, kussen recht leggen.. onee toch een beetje naar rechts schat. hahah

Nou en vandaag gaat het opzich wel stukken beter.

Ze zitten vreselijk hoog!!! echt in me nek zowat en me huid staat strak. Ik lees veel op het forum dat het normaal is... dus we wachten 'geduldig' af... hiervan hou ik jullie nog op de hoogte (ik sprak meer meiden die hetzelfde nu ervaren) en zal binnen kort fotos gaan plaatsen. ben heel benieuwd wat het uiteindelijk voor maat gaan worden.

Zo heeeel verhaal!

Liefs

Lola met boobs =)

Posted

Gefeliciteerd met je boobs, heel herkenbaar de pijn. Nu lekker herstellen en je lekker laten verwennen en voor je het weet is de ergste pijn wel weg.

Sterkte x

Posted

Hey Lola,

Ik ben ook nog op onderzoek uit geweest. Ik heb gelezen en gehoord dat door sterke borstspieren het hoger en strakker kan zitten waardoor het minder snel zakt. Ik lees dat jij traint en ik deed aan vechtsporten. Waarschijnlijk is dit bij ons de reden waarom het zo hoog zit. Ik zal morgen onze pc even bellen om navraag te doen of dat klopt.

Ik heb een foto gemaakt vandaag. Je ziet weinig verschil op de foto maar in het echt, voor de spiegel en als ik van bovenaf kijk zie ik toch een vooruitgang. Ik heb even goed aangevoeld. Bovenkant voelt zachter aan en onder voel ik de prothese hangen. Dus dat is een goed teken.

X

Posted

Hey Lola,

Ik ben ook nog op onderzoek uit geweest. Ik heb gelezen en gehoord dat door sterke borstspieren het hoger en strakker kan zitten waardoor het minder snel zakt. Ik lees dat jij traint en ik deed aan vechtsporten. Waarschijnlijk is dit bij ons de reden waarom het zo hoog zit. Ik zal morgen onze pc even bellen om navraag te doen of dat klopt.

Ik heb een foto gemaakt vandaag. Je ziet weinig verschil op de foto maar in het echt, voor de spiegel en als ik van bovenaf kijk zie ik toch een vooruitgang. Ik heb even goed aangevoeld. Bovenkant voelt zachter aan en onder voel ik de prothese hangen. Dus dat is een goed teken.

X

ik ben nog luier als een varken en ze zitten ook erg hoog!

Posted

ik ben nog luier als een varken en ze zitten ook erg hoog!

Hey luie varken laat die blote boobs eens zien! haha X

Posted

Hey luie varken laat die blote boobs eens zien! haha X

Hahaha ik zat ook bij jullie te kijken maar jullie hebben ook geen foto's wat heb ik daar nou aan haha
Posted

Hahaha ik zat ook bij jullie te kijken maar jullie hebben ook geen foto's wat heb ik daar nou aan haha

huh jawel hoor, ik wel!

Posted

Hey Lola,

X

Aah vandaar.. kan het ergens wel plaatsen.. hoorde ook als je slank bent en er dus eigenlijk weinig ruimte is dit scenario zich voordoet..

@ ariel

Laat even weten als je wilt als je Karim hebt gesproken ajb xx

En @ eindelijk.. dankjewel!

Posted

Aah vandaar.. kan het ergens wel plaatsen.. hoorde ook als je slank bent en er dus eigenlijk weinig ruimte is dit scenario zich voordoet..

@ ariel

Laat even weten als je wilt als je Karim hebt gesproken ajb xx

En @ eindelijk.. dankjewel!

maar slank ben ik ook moet hahaha
Posted

maar slank ben ik ook moet hahaha

ahaha owww nou dan weet ik het niet meer ha.. misschien dat Karim morgen nog een verklaring heeft

Posted

Hey Ariel,

Zou jij morgen aan dr Karim willen vragen wat de redenen kunnen zijn? Ik ben er niet aan toe gekomen, ik ben op mn werk. Alvast bedankt! X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.