>LIZ< Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 Hallo allemaal, Ik ben Liz en heb sinds 10 nov. 2014 een borstvergroting gehad in de bergman kliniek te rijswijk bij dr. Stevens. Van een kleine cup aa/a naar 75 D met 375 cc, door mijn onzekerheid en bang dat ze te groot zouden worden heb ik zijn advies van 420 cc afgeslagen, waar ik nu veel spijt van heb.. Op de dag zelf was ik erg verkouden en veel snot in mijn keel, daardoor en doordat ik wat nerveus was zat ik nog rustig met mijn vriendin aan de thee... wat dus niet mocht!!! Dus 4 uur daardoor nog moeten wachten, niet fijn, want al die tijd heb je niet gegeten of gedronken etc. Maarja eigen schuld dikke bult. Als dat nog niet genoeg 'straf' was kreeg ik van de anesthesist nog de volle laag toen ik op de tafel lag hoe stom het wel niet was etc. Daar zit je dan echt op te wachten als je al zolang aan het wachten bent en je van nr. 1 naar nr.4 bent gegaan, zenuwachtig en bang bent... Toen ik weer wakker werd was ik wel verrast, want voor mijn gevoel moest het nog gebeuren en toen ik onder mijn lakens keek zag ik dat ik BOOPS had! ik gilde het uit van blijdschap, maar ik moest nog slapen zeiden ze, want ik was te vroeg wakker... 1,5 uur later erg misselijk geworden en 2x wat gekregen daarvoor. Ik schrok wel van het zien dat mijn boops zo ver uit elkaar stonden/ lagen... wist ik van te voren wel, maar niet dat het zo erg zou zijn... Dacht dat gevoel zal later wel overgaan, maar nu 2,5 maand heb ik het nog dat ik dat storend vind en niet mooi. Zo een heel verhaal, hier laat ik het voor nu even bij. Tot een volgende keer (misschien?!)
R1989 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Hallo allemaal,Ik ben Liz en heb sinds 10 nov. 2014 een borstvergroting gehad in de bergman kliniek te rijswijk bij dr. Stevens. Van een kleine cup aa/a naar 75 D met 375 cc, door mijn onzekerheid en bang dat ze te groot zouden worden heb ik zijn advies van 420 cc afgeslagen, waar ik nu veel spijt van heb.. Op de dag zelf was ik erg verkouden en veel snot in mijn keel, daardoor en doordat ik wat nerveus was zat ik nog rustig met mijn vriendin aan de thee... wat dus niet mocht!!! Dus 4 uur daardoor nog moeten wachten, niet fijn, want al die tijd heb je niet gegeten of gedronken etc. Maarja eigen schuld dikke bult. Als dat nog niet genoeg 'straf' was kreeg ik van de anesthesist nog de volle laag toen ik op de tafel lag hoe stom het wel niet was etc. Daar zit je dan echt op te wachten als je al zolang aan het wachten bent en je van nr. 1 naar nr.4 bent gegaan, zenuwachtig en bang bent... Toen ik weer wakker werd was ik wel verrast, want voor mijn gevoel moest het nog gebeuren en toen ik onder mijn lakens keek zag ik dat ik BOOPS had! ik gilde het uit van blijdschap, maar ik moest nog slapen zeiden ze, want ik was te vroeg wakker... 1,5 uur later erg misselijk geworden en 2x wat gekregen daarvoor. Ik schrok wel van het zien dat mijn boops zo ver uit elkaar stonden/ lagen... wist ik van te voren wel, maar niet dat het zo erg zou zijn... Dacht dat gevoel zal later wel overgaan, maar nu 2,5 maand heb ik het nog dat ik dat storend vind en niet mooi.Zo een heel verhaal, hier laat ik het voor nu even bij.Tot een volgende keer (misschien?!)Oh shit! dat zou ook echt wat voor mij zijn.. Haha zit af en toe nu al te denken oh mag dit nog wel?! Maar wel vervelend dat je de volle lading kreeg van de anesthesist.. Je bent al zenuwachtig dan enzo.. Niet echt een lekkere timing. Ben je inmiddels tevreden over je boobs? Groetjes!
Livje Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Ojee dat is wel heel vervelend allemaal he..Heb je ook foto's van het resultaat?Ik hoop 350 cc te krijgen en ben ook bang dat het te groot uitvalt.
margriet2380 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Hoi LIZGisteren in de shout nog ff geklets met je.Een borstvergroting, is een vergroting van je eigen borsten, en als je borsten daarvoor al uit elkaar stonden, is dat nadien ook. En vaak ( niet altijd ) met Dual Plane, gaan ze ook wat verder uit elkaar staan.Maar vind het wel raar dat Dr Stevens juist gezegd heeft tegen jou, dat ze wel verder bij elkaar zouden komen.Liefs Margriet
Guzzi Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Daar ben ik het niet mee eens.Er zijn chirurgen waaronder Plovier die ze wel dichter bij elkaar kunnen zetten.Ik spreek uit eigen ervaring.
>LIZ< Posted January 10, 2015 Author Posted January 10, 2015 Guzzi, weet jij toevallig ook welke chirurgen dat zijn? Ik baal er eigenlijk zo van dat ik er zelfs over denk om opnieuw een bv te doen, ook al zit ik daar niet op te wachten.. Maar ben hier gewoon niet erg blij mee. In het begin zeiden mensen tegen mij, joh wacht het nog even af, het zal vast bijtrekken of meevallen. Nou het is nu ruim 2 maanden verder en ze zijn echt niet dichter bij elkaar gekomen...En Margriet, ja ik vind het ook nog steeds raar van dr Stevens, een volgende keer ga ik niet meer bij hem dat weet ik wel. Hij is wel kundig hoor, daar valt niet over te twisten.Ken jij hem ook?En Livje, ik zal er nog een foto opzetten dan kan je het beter zien. De foto bij mijn profiel is ook na mijn bv... Ik heb nu dus spijt van mijn twijfel, had ik dit forum maar eerder ontdekt dat had ik mijn twijfel kunnen delen... Ik heb ook best een buikje en volle bovenbenen dus het had best gekund, wat grotere borsten... Maarja is achteraf..
Moeder Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Ooh dan moet je naar Plovier.Volgens mij is hij de enige tovenaar die wel wat aan durft.hij maakt prachtige borsten met een mooie decolleté!Helaas snap ik zoooo wat goed je bedoelt,Ik heb namelijk precies hetzelfde.Zelf laat ik er niet insnijden durf de gok niet te nemen.Neemt niet weg dat ik blijf watertanden van die prachtige decolleté's.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.