Jump to content

Wie heeft er ervaring met de complicatie: Mondor cords

Recommended Posts

Posted

Sinds een week na de operatie aan beide kanten harde strengen/stroken onder mijn litteken. na wat speurwerk op internet lijkt het erop dat ik de complicatie mondor cords heb. Heeft er iemand ervaring hier op het forum?

Gelukkig is het niet pijnlijk maar ben wel benieuwd of het helemaal wegtrekt. En kan ik er wat aan doen om het te verminderen. Ik heb de chirurg al gemaild en wacht op antwoord.

Posted

hoi Samster

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er zijn hier wel verschillende dames die het hebben gehad

meestal trekt het na een week of 6 vanzelf weg, je kan er zelf warme compressen opleggen, dit schijnt goed te helpen

Als je Mondor's cord in de zoekbalk ingeeft komen er een aantal topics naar boven

hopelijk ben je er snel vanaf

Posted

hoi Samster

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er zijn hier wel verschillende dames die het hebben gehad

meestal trekt het na een week of 6 vanzelf weg, je kan er zelf warme compressen opleggen, dit schijnt goed te helpen

Als je Mondor's cord in de zoekbalk ingeeft komen er een aantal topics naar boven

hopelijk ben je er snel vanaf

helemaal mee eens :)

Succes meid!!

xx BB

Posted

Samster,

Hier ook een mondor-cordje:-)

Het zal een week of 6 duren voordat het wegtrekt.

Ik merk nu bijna 5 weken p.o idd dat de streng minder zichtbaar is.

Bij twijfel zou ik toch wel je arts raadplegen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.