Samster1985 Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 Sinds een week na de operatie aan beide kanten harde strengen/stroken onder mijn litteken. na wat speurwerk op internet lijkt het erop dat ik de complicatie mondor cords heb. Heeft er iemand ervaring hier op het forum?Gelukkig is het niet pijnlijk maar ben wel benieuwd of het helemaal wegtrekt. En kan ik er wat aan doen om het te verminderen. Ik heb de chirurg al gemaild en wacht op antwoord.
Desert-Rose Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 hoi Samster ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er zijn hier wel verschillende dames die het hebben gehadmeestal trekt het na een week of 6 vanzelf weg, je kan er zelf warme compressen opleggen, dit schijnt goed te helpenAls je Mondor's cord in de zoekbalk ingeeft komen er een aantal topics naar bovenhopelijk ben je er snel vanaf
best_boobie Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 hoi Samster ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er zijn hier wel verschillende dames die het hebben gehad meestal trekt het na een week of 6 vanzelf weg, je kan er zelf warme compressen opleggen, dit schijnt goed te helpen Als je Mondor's cord in de zoekbalk ingeeft komen er een aantal topics naar boven hopelijk ben je er snel vanaf helemaal mee eens Succes meid!! xx BB
ommekeer Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Samster,Hier ook een mondor-cordje:-)Het zal een week of 6 duren voordat het wegtrekt.Ik merk nu bijna 5 weken p.o idd dat de streng minder zichtbaar is.Bij twijfel zou ik toch wel je arts raadplegen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.