loveut Posted January 9, 2015 Posted January 9, 2015 Hey! Ik lees hier vooral vaak over de narcose bij een borstvergroting, maar zijn er ook mensen die ervaring hebben met een slaapverdoving?Ik heb zelf al 3x eerder onder narcose gelegen en eigenlijk vind ik slaapverdoving dan eng klinken omdat in bang ben dat ik alles mee ga krijgen of kunnen voelen.. Maar om nou extra geld te gaan betalen voor narcose vind ik dan ook weer zoiets.Dus heeft iemand hier ervaringen mee?xx
loveut Posted January 9, 2015 Author Posted January 9, 2015 Ja ik vind t ook raar, vragen ze 250 extra voor ofzo.. en ik vind narcose omdat ik dat ken toch een fijner idee.
Marielle2601 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Ik kreeg bij mijn eerste bv een slaapnarcose. Bij de 2 operaties om kapselvorming weg te halen ook. Die laatste twee keren ging het heel goed. Niks hemerkt of gevoeld. Eerste keer ook niet alleen was ik toen wel wakker geworden tijdens de operatie maar viel ook gelijk weer in slaap hoor. En je hebt erna geen last van misselijkheid ofzo. Ideaal!
loveut Posted January 10, 2015 Author Posted January 10, 2015 Ah top, ik ben denk ik vooral bang omdat ik redelijk zware medicatie gewend ben en het gewoon nog niet ken mja, bedankt voor je reactie
Boho Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Bij de meeste klinieken en ziekenhuizen doen ze volgens mij alleen maar narcose. Bij welke kliniek moet je daar extra voor betalen dan, ben wel benieuwd. Ik vind het idee van een narcose persoonlijk een stuk prettiger dan een slaaproesje, met een roesje wordt je veel makkelijker wakker. En ik denk dan ook, waarom doen ze overal narcose en op enkele plekken ineens niet? Is een beetje hetzelfde als klinieken waar je ineens je schoenen aan mag houden, is ook wel apart toch.
loveut Posted January 10, 2015 Author Posted January 10, 2015 Jaa ik kon nergens op de site vinden dat het extra geld zou kosten en weet dat behoorlijk wat meiden in dezelfde kliniek zijn geholpen (wellness kliniek)Weet niet waarvoor hun dan gekozen hebben..
R1989 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Volgens mij is dat in België gebruikelijker? Ik geloof dat De Meyere dit ook doet.. Maar hang me er niet aan op. Vraag anders eens aan meiden die bij de Meyere zijn geweest. Die weten het vast
Ruitje Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Ik ben bij demeyere geweest. Maar voor zover ik weet ben ik onder narcose geweest. Intraveneus ofzo iets noemde het. Ik ademde wel zelfstandig. Net dezelfde narcose zoals ik ook had bij het trekken van mijn wijsheidstanden En net zo misselijk en overgeven
loveut Posted January 10, 2015 Author Posted January 10, 2015 Hmm maar bij narcose is toch altijd via een beademings slang?ik denk sowieso dat het wel erg op elkaar allemaal zal denken dan hmm
Ruitje Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Goh dan weet ik het ook niet Anders moet je eens aan BB vragen zij weet dit zeker en vast
Desert-Rose Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 wat ik er van weet is dat bij narcose er altijd beademing moet zijn, omdat je bij narcose zeg maar bewusteloos bent, en bij een slaapverdoving in een diepe slaap bent, daar krijg je ook geen spierverslappers bij, en bij een narcose wel , dus je bent bewuster, maar wel zo diep in slaap dat je niks merkt en voelten intraveneus is dat het in een ader word ingespoten
best_boobie Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Nou... ik ben hier ook een beetje over in verwarring.. Ik weet niet alles van narcose, maar heb wel gevraagd bij het consult bij demeyere naar wat er gegeven wordt bij hem.. Hij werkt gewoon met propofol, maar geeft geen spierverslapper... In principe denk ik, dat dit verstaan wordt onder slaapverdoving, omdat je dus niet beademd wordt, maar wel een larynxmasker krijgt voor extra zuurstof.. Het voordeel van het niet geven van spierverslappers, is dat je direct na de operatie zelf van de operatietafel naar je bed kunt lopen (met ondersteuning he ) Sommigen weten hier niks van, anderen weten er vaag iets van.. Ik weet zelf dat ik opgestaan ben van die tafel en dat ik wat gezegd heb, maar wat???? Geen idee meer haha.. En dat ik rechtop zat op de operatietafel, is me ook pas naderhand weer ingevallen.. Ik zie steeds een bepaald beeld voor me, zeg maar.. Heb het wel als prettig ervaren.. Al kan ik niet aangeven of ik een verschil gevoeld heb, met de volledige narcose bij mijn eerste bv... Volgens mij niet.. maar heb er ook niet echt specifiek op gelet xx BB wat ik er van weet is dat bij narcose er altijd beademing moet zijn, omdat je bij narcose zeg maar bewusteloos bent, en bij een slaapverdoving in een diepe slaap bent, daar krijg je ook geen spierverslappers bij, en bij een narcose wel , dus je bent bewuster, maar wel zo diep in slaap dat je niks merkt en voelt en intraveneus is dat het in een ader word ingespoten Dan zitten we op 1 lijn idd Gelijk gepost haha
Desert-Rose Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Nou... ik ben hier ook een beetje over in verwarring.. Ik weet niet alles van narcose, maar heb wel gevraagd bij het consult bij demeyere naar wat er gegeven wordt bij hem.. Hij werkt gewoon met propofol, maar geeft geen spierverslapper... In principe denk ik, dat dit verstaan wordt onder slaapverdoving, omdat je dus niet beademd wordt, maar wel een larynxmasker krijgt voor extra zuurstof.. Het voordeel van het niet geven van spierverslappers, is dat je direct na de operatie zelf van de operatietafel naar je bed kunt lopen (met ondersteuning he ) Sommigen weten hier niks van, anderen weten er vaag iets van.. Ik weet zelf dat ik opgestaan ben van die tafel en dat ik wat gezegd heb, maar wat???? Geen idee meer haha.. En dat ik rechtop zat op de operatietafel, is me ook pas naderhand weer ingevallen.. Ik zie steeds een bepaald beeld voor me, zeg maar.. Heb het wel als prettig ervaren.. Al kan ik niet aangeven of ik een verschil gevoeld heb, met de volledige narcose bij mijn eerste bv... Volgens mij niet.. maar heb er ook niet echt specifiek op gelet xx BB Dan zitten we op 1 lijn idd Gelijk gepost haha haha hoe kienen we het uit idd, gelijk posten maar lijkt me toch eng een slaapverdoving, maar dat is persoonlijk
best_boobie Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 haha hoe kienen we het uit idd, gelijk posten maar lijkt me toch eng een slaapverdoving, maar dat is persoonlijk nou... als je wakker wordt bij een slaapverdoving, dan kun je tenminste je armen gebruiken.. bij een narcose, als je spierverslappers toegediend krijgt, kun je wakker worden, en kun je je niet bewegen... Ik dacht eerst ook altijd dat slaapverdoving enger zou zijn.. maar heb er ff over zitten nadenken.. en denk toch dat ik narcose enger vind dan slaapverdoving.. terwijl het altijd maar net zo moet zijn dat je pech moet hebben in dit soort gevallen
Desert-Rose Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 nou... als je wakker wordt bij een slaapverdoving, dan kun je tenminste je armen gebruiken.. bij een narcose, als je spierverslappers toegediend krijgt, kun je wakker worden, en kun je je niet bewegen... Ik dacht eerst ook altijd dat slaapverdoving enger zou zijn.. maar heb er ff over zitten nadenken.. en denk toch dat ik narcose enger vind dan slaapverdoving.. terwijl het altijd maar net zo moet zijn dat je pech moet hebben in dit soort gevallen ja dat is ook waar, nog niet over nagedacht, en bij slaap verdoving kunnen ze dan gelijk extra middelen geven
loveut Posted January 10, 2015 Author Posted January 10, 2015 nou... als je wakker wordt bij een slaapverdoving, dan kun je tenminste je armen gebruiken.. bij een narcose, als je spierverslappers toegediend krijgt, kun je wakker worden, en kun je je niet bewegen... Ik dacht eerst ook altijd dat slaapverdoving enger zou zijn.. maar heb er ff over zitten nadenken.. en denk toch dat ik narcose enger vind dan slaapverdoving.. terwijl het altijd maar net zo moet zijn dat je pech moet hebben in dit soort gevallen Hmm ik heb even alles gelezen wat jullie gezegd hebben, in iedergeval hartstikke bedankt! Ik denk dat ik ook gewoon voor slaapverdoving kies en dan er vanuit ga dat ik inderdaad niks ga voelen, want dan is €250,- me toch iets te veel geld voor iets wat ook anders kan. Kan ik dan net zo goed na een tijdje een boel mooie bh's voor kopen denk ik dan.. Super dat nu het verschil duidelijk is
Desert-Rose Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 nou dat kan je wel zeggen, 250 euro is een hoop geld extra voor narcose, kan je dan idd beter uitgeven aan mooie bh's hihifijn dat het verschil nu duidelijk is, is ook best wel verwarrend
Guest Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Ik heb hier even nagekeken hoe het nu ook alweer precies zat bij de Meyere, want het is inderdaad geen gewone narcose. Je krijgt een slaapmiddel en pijnstillers toegediend. Alleen bij echt lange ingrepen wordt er gebruik gemaakt van een spierlaxerend middel. Het slaapmiddel is Propofol en de pijnstiller is is Remifentanil. Ze kunnen dus de duur van de en diepte van de "narcose" steeds aanpassen tijdens de operatie.Ik werd zelf ook heerlijk wakker en het voelde ook echt alsof je gewoon in de ochtend wakker word. Was ook totaal niet misselijk. Ik kan me niet herinneren dat ik naar een ander bed ben gelopen, maar heb wel gehoord dat ze riepen mevrouw, mevrouw wakker worden! haha. Ik dacht toen ik wakker werd dit net was gebeurd, maar manlief kon me vertellen dat er helemaal niemand was die dat geroepen heeft en hij zat al 3 kwartier bij me. Dit was dus waarschijnlijk toen ik op de operatietafel lag. Ik was wel al 3 kwartier hetzelfde riedeltje aan het zeggen. Leek wel dement zei hij haha
best_boobie Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Ja ik was ook zo dement als een deur toen... Kreeg ook steeds op m'n kop dat ik m'n arm waar het infuus in zat, niet recht hield
margriet2380 Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Ik denk zelf dat een slaap verdoving hetzelfde geld kost, want daar moet toch ook een anysthesist bij zijn? En dat is het gene wat geld kost denk ik dan.Een ding had ik wel gevraagd, voor ik onder het mes ging, van IK KAN TOCH NIET WAKKER WORDEN HE!!)Want dit soort verhalen had ik hier ook al enkele malen gelezen, weet niet wat voor soort narcose dat dan weer is?Maar ik hoefde me niet ongerust te maken, want dat kon niet gebeuren.Ook ik ben bij Dr de Meyere geweest.Liefs Margriet xx
Guest Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Ja ik was ook zo dement als een deur toen... Kreeg ook steeds op m'n kop dat ik m'n arm waar het infuus in zat, niet recht hield Ja ik kon het bijna niet geloven toen hij me dit vertelde. Ik was voor mijn gevoel net wakker en hij zei dat ik al 3 kwartier druk aan het ouwe hoeren was. Alleen zo jammer dat het steeds opnieuw ging Maar deze manier van onder narcose gaan vond ik super. Heb geen vergelijkings matriaal aangezien het mijn eerste keer was.
margriet2380 Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Ja ik was ook zo dement als een deur toen... Kreeg ook steeds op m'n kop dat ik m'n arm waar het infuus in zat, niet recht hield Haha, heb ik dus totaal niet gehad, beide keren niet! Weet dat ik van de operatie tafel naar het bed ben gelopen, en daar was ik al gelijk goed wakker. Ik zat te popelen om me aan te kleden, en naar huis te gaan, verveelde me dood!!!
Ruitje Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Ik kan me ook totaaaaal niet herinneren dat ik zelf naar het bedje gelopen ben Enige wat ik me vaag herinner is dat ze me op de operatietafel een bh aan aant doen waren daarna is terug blanco Ik denk dat ik 100x heb gezegd toen ik in bedje lag "fuck m'n lenzen ei ik heb m'n lenzen niet uitgedaan" haha Maar idd ook bij die soort "narcose" staat een anesthesist langs je dus waarom zou er een prijsverschil zijn?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.