Ga naar inhoud

Wie van jullie heeft de Monobloc Hydrogel en waar gedaan?


Aanbevolen berichten

Hallo dames

Heel graag zou ik reacties willen ontvangen van dames die een bv hebben dmv de Monobloc Hydrogel. Waar hebben jullie het laten doen en wat kostte het?

Zijn jullie tevreden met het resultaat?

En graag zou ik wat foto's zien indien mogelijk van het resultaat.

Ik ben heel benieuwd. Als ik ervoor ga wordt het waarschijnlijk ook de Monobloc Hydrogel. Veel goeds over gelezen.

Dank alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in 2007 heb ik een bv gehad in de wellness kliniek in genk. ik kreeg monobloc hydrogel 265 cc high profile.

in het begin was ik erg tevreden maar na een aantal jaar veranderde de vorm van mijn borsten (was niet mooi rond) en je kon de prothesen goed zien zitten. ze hebben de prothesen bij mij voor de spier geplaatst. (waarom weet ik niet) maar ik heb het idee dat ze het toen beter dual plane of achter de spier hadden kunnen plaatsen.

en helaas kreeg ik in 1 borst kapselvorming waar ik nu 2 keer aan geopereerd ben.

binnenkort prothese wissel omdat ik steeds ontstekingen heb aan mijn borst en de kapselvorming weer terug komt. dit keer ga ik niet meer naar de wellness kliniek maar naar het ziekenhuis. ik krijg dan ook andere prothesen. Natrelle. en dan krijg ik ook een gedeelte van de kosten vergoed gelukkig :)

de operatie toen bij de welness kliniek koste 2000 euro.

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

MissyK, echt supermooi gedaan! Wow! En bij jou dus voor de spier? Heb je erg last gehad na die tijd?

Jeetje Mariëlle, van jouw verhaal schrik ik dan wel weer. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Heb je eindelijk de beslissing gemaakt en ga je ervoor, krijg je deze ellende. Heftig hoor.

Dus jij zou ze dan weer niet aanraden? Kan natuurlijk gewoon puur pech zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor het compliment :) Ik ben nog maar 11 dagen geleden geopereerd maar het is mij heel erg meegevallen! Ik kan eigenlijk alles alweer en heb bijna geen pijn gehad alleen de eerste nacht. Mijn verstandskies eruit laten snijden deed meer pijn haha had ik niet verwacht. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mariëlle heb jij dan geen monobloc soft one? Waar de wk veel mee stunt? Want hydrogel voor 2000,- kan haast niet ( sorry dat ik het zeg)

Daarbij is de kans op kapsel contractie bij hydrogel 5 Keer kleiner dan silliconen ,

Als jij dus al kapsel hebt gehad bij hydrogel, waardoor je dus voor een wissel gaat, heb je met silliconen geheid weer kapsel,,. ?

Krissie ik heb ook hydrogel , bij nio in het slaz gekregen , of nouja, gekocht voor 3100,- hahah..

Bevalt tot nu toe super.

6 wk po, bijna geen pijn gehad. Heb ze dual plane, omdat je met hydrogel meer rimpel vorming hebt. Word deze dual plane geplaatst..

Succes met uitzoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook, ben tevreden. Je kunt mijn topic (staat veel info in mbt de afweging om voor deze protheses te gaan) en mijn foto's bekijken als je wil (zie handtekening).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet eigenlijk niet of ik soft one heb denk het niet. er staat monobloc hydrogel sillicone. het kostte toen 2000 euro omdat dat een aanbieding was omdat de wellness kliniek 10 jaar bestond ofzo..

het kan idd gewoon pech zijn, hopelijk krijg ik deze problemen niet met de nieuwe prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik ben nu 6 dagen po en al heel tevreden.

Ik heb 370 cc achter de spier high profile en heb het in het SLAZ laten doen door dr. van selms, echt een top arts en super vriendelijk. Hij gaf ook aan ze nooit voor de spier te plaatsen ivm het rimpelen. de eerste dagen wel veel pijn gehad, mede omdat mijn spieren erg strak waren en het dus wat meer moeite kostte om 370 cc erin te krijgen, maar nu gaat het super!!

Ga later even foto's plaatsen dus dan kan je kijken als je me toevoeg.

succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet eigenlijk niet of ik soft one heb denk het niet. er staat monobloc hydrogel sillicone. het kostte toen 2000 euro omdat dat een aanbieding was omdat de wellness kliniek 10 jaar bestond ofzo..

het kan idd gewoon pech zijn, hopelijk krijg ik deze problemen niet met de nieuwe prothesen.

Nou, je hebt Hydrogel en Silicone, dat zijn twee heel verschillende substanties.. Dus als er silicone staat, dan is het geen hydrogels volgens mij. Maar het staat er wel, best raar idd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flowerpower, dank voor je info. Ik ben vandaag bij dokter Kappel op consult geweest. Zij stuurt bij mij meer op voor de spier. Alleen kan ik dan waarschijnlijk maar 275 cc kwijt omdat ik te weinig borstweefsel heb. Als ik groter wil dan zal er zeker wel rimpelvorming ontstaan. Kan dan weer met lipofilling worden opgelost, maar daar zit ik natuurlijk niet echt op te wachten. Het liefst gewoon in 1 keer klaar.

Ik wil voor volgende week bij dokter Nio of van Selms een afspraak plannen. Die gaan liever voor achter de spier geloof ik. Toch raar dat ze er allemaal zo verschillend over denken.

Maar Flowerpower, jij bent wel positief over van Selms? Heb je ook nagedacht over Nio, of heb je bewust voor hem gekozen?

Ik heb je zojuist een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben benieuwd hoe het geworden is bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ik heb 295 en 300 cc voor de spier bij dr. Kappel ook. Geen rimpel te bekennen hoor ben nu 6 maanden po. BIj mij zijn ze wel verzakt maar komt door mijn weefsel gewoon is niet te voorspellen. Ben ook niet dik of iets maar had daarboven gewoon voldoende bedekking en ik had een normale 75 b. In mijn spieren snijden leek me helemaal niks brr.

Succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je antwoord Zwaantje! Ik heb al aardig wat consults in de steigers staan en opeens liep ik tegen die verwijsbrief aan. Maar ik ben zeer recentelijk verhuisd naar de andere kant van het land en heb vandaar me nog niet ingeschreven bij een huisarts hier. Kan zo'n verwijsing ook telefonisch met je huisarts geregeld worden denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

in 2007 heb ik een bv gehad in de wellness kliniek in genk. ik kreeg monobloc hydrogel 265 cc high profile.

in het begin was ik erg tevreden maar na een aantal jaar veranderde de vorm van mijn borsten (was niet mooi rond) en je kon de prothesen goed zien zitten. ze hebben de prothesen bij mij voor de spier geplaatst. (waarom weet ik niet) maar ik heb het idee dat ze het toen beter dual plane of achter de spier hadden kunnen plaatsen.

en helaas kreeg ik in 1 borst kapselvorming waar ik nu 2 keer aan geopereerd ben.

binnenkort prothese wissel omdat ik steeds ontstekingen heb aan mijn borst en de kapselvorming weer terug komt. dit keer ga ik niet meer naar de wellness kliniek maar naar het ziekenhuis. ik krijg dan ook andere prothesen. Natrelle. en dan krijg ik ook een gedeelte van de kosten vergoed gelukkig :)

de operatie toen bij de welness kliniek koste 2000 euro.

groetjessss

Bij mij dus hetzelfde als marielle moet maandag bellen voor ok datum, marielle ben benieuwd hoe je je nu voelt met de natrelle ik ga ze krijgen welke cc's heb jij? mischien kun je me een prive bericht sturen?

@wicked helaas nu ik er zon last van heb en heb er echt last van ben niet iemand die gauw zeurt over pijn. en lees dat ik toch ni de enige ben terwijl ze me dat dus zowat wel lieten geloven bij dr kappel (ze had dit nog nooit gezien bij monoblock hydrogel) en de arts in het radboud toch wel schrok hiervan heb ik er een naar onderbuik gevoel van.

ik heb echt zware rimpelvorming al vanaf het begin een beetje tot na 7 jaar flink zichtbaar en ontzettende stekende pijn in mijn borst waarbij vooral lijkt of de prothese me tepel eruit wil duwen(klinkt stom) ze voelen stuk harder aan en lijken ook wel geslonken ( komt volgens kappel door dat de prothese samentrekt)

Radboud wil me snel mogelijk opereren omdat het er niet goed uit ziet. helaas is er weinig bekend over de monoblock hydrogel en nergens zie je ervaringen ls je googled. ( nu denk ik is dat goed of juist heel fout) ik hoop dat er wat meer bekend word want als ik dit had geweten dan had ik nooit voor deze gekozen.

dr kappel was wel een ontzettend aardige vrouw en meelevend heb het toen ook vergoed gehad maar nu moet ik het alsnog zelf gaan betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.