Jump to content

Jansje : 22 december 2014 : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,,

Ik heb een vraagje ik heb 22 december een bv gedaan bij de bergman kliniek en had de eerste week wel pijn maar kon er mee door nu heb is sinds een paar dagen heelmerg last van mijn tepels en het gevoel dat ik constant een soort van stuwing heb,, van die harde pijnlijke borsten is dit normaal???? Wie heeft dit ook gehad???

Groetjesssss

Posted

Helaas hoort dat er bij, de zenuwen zijn zich weer aan het herstellen en dit doet soms aardig pijn. Je zal nog wel langer gekke steken e.d. voelen. Als je borsten warm worden en je koorts krijgt moet je oppassen, maar voor de rest is het normaal.

Mocht je je echt zorgen maken zou ik even contact opnemen met je pc :)

Posted

o-ow ik hou me al vast ... ik hoor het wel vaker dat enkele weken na de bv nog veel pijn kan komen.
Steken enzo merk ik nu ook wel eens maar vooral jeuk.
Hopelijk komt het nooit en hopelijk voor jou gaat het snel weg meid !

Posted

hoi

ik heb ook nog last hoor! vooral links! deze is idd, opgezet als: stuwingen zoals jij het omschrijft!

mijn littekens hebben geen pijn gedaan omdat de huid daar nog verdoofd aanvoelde en links nog steeds daardoor voel ik de littekens dus ook niet

Posted

Ok dames dank je voor jullie reactie's super lief ik hoop ook dat het snel overgaat ik was al bang dat ik te snel weer te veel had gedaan,,

Posted

Maar na ong hoeveel weken moet het normaal minder worden dan?? En het staat nu nog echt op spanning mijn borsten glimmen ook echt heel erg

Posted

hoelang po ben je nu?

ik ben 4 weken po en ik heb ook een glim op mijn linker borst

ik heb wel het idee dat het elke dag minder word

zie het al 22 dec....

ik ben 10 december geopereerd en heb het ook nog ik weet niet of het normaal is en hoelang het duurd

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.