Jump to content

Hoi wie heeft er ervaring met borstvergroting na verschil in cupmaat

Stropez

Recommended Posts

Posted

Ik ben op ziek naar fotos voor en na van ongelijke borsten ik heb zelf links kleine a rechts grote c

En ben heel benieuwd of dit wel mooi word na een vergroting met verschillen de maten van protheses

• 2 weeks later...
Guest Olijfje
Posted

Hey! Ik heb net hetzelfde als jullie en het is al jaren een kwelling. Ben ook benieuwd naar foto's want zou het verschil ook graag willen wegwerken met prothesen

• 4 weeks later...
Posted

Hoi ,ik zie alleen geen foto'svan voor en na ,mijn pc wil links 120 en rchts 300 cc gaan doen maat ik ben bang dat ik dan echt twee verschillenden bormen van borsten ga krijgen ik hen nu ene kant 75a en andere kant 75 c cup van mezelf

Posted

Hoi mijn moeder heeft dit ook linkse is zoals de arts het noemt kippenborst dus was twee maten verschil met rechts.

Zij heeft ook een groot verschil in de cc maar het resultaat is mooi hoor twee gelijke mooie borsten.

Helaas geen foto's van want zij zit nooit op de pc

Groetjes

Posted

Hoi mama van 2 .bij welke pc is je moeder geweest ? Gr

Hoi de eerste keer 12 jaar geleden bij dr kleinschmid in ziekenhuis ter gooi maar die is met pensioen en zijn opvolger heeft het vorig haar gedaan bij mijn moeder omdat ze heel veel is aangekomen Door haar schildklier aandoening en kapselvorming kreeg bij 1borst en toen heeft die nieuwe arts het vervangen. En wederom super mooi werk afgeleverd.

Me moeder is nu stiekem een beetje gek op die arts hij schijnt heel knap te zijn hihi.

Maar dat mag gaar man niet weten dus ik lag dubbel om der. Mijn moeder is nu 54 dus waarschijnlijk was dit de laatste x dat ze vervangen zijn.

Ik kan morgen zijn naam even vragen voor je.

Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.