Jump to content

Waar te beginnen? Wie kan me informeren?

Wicked78

Recommended Posts

Posted

Goedendag meiden

Ik ben me aan het oriënteren op een eventuele borstvergroting maar zie door de bomen het bos niet meer.

Graag zou ik willen weten wat de verschillende mogelijkheden zijn met hun voors en tegens.

En graag wat aanbevelingen voor plastisch chirurgen die mooi/ goed werk leveren.

Ik wil gaan voor een natuurlijk en duurzaam resultaat.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Posted

hoi Krissie,

Kan me goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, er is ook zoveel informatie overal te vinden

Een aantal artsen die goed bekend staan zijn bijv :

:

Dr De Meyere in Gent,

Dr Nio in het SLAZ A'dam en in de Park kliniek in R'dam ( SLAZ is goedkoper)

Dr Straten kliniek Heyendael

Dr van der Weij Boerhaave kliniek

verder ligt het aan je voorsituatie voor verschillende mogelijkheden, heb je bijv genoeg weefsel en is je huid niet te dun dan word er vaak op de borstspier geplaatst, maar heb je weinig weefsel dan word er vaak gekozen voor dual plane ( half onder de spier) of volledig onder de borstspier, maar dit is aan de pc om dat te bepalen

verder kan je heel veel info vinden hier op het forum, betekend heel veel lezen hihi

Heb je al wel zelf een bepaald beeld van hoe groot je zou willen?

Wel is het altijd aan te raden om een aantal consulten te plannen, want iedere pc heeft zijn eigen werkwijze, en jij moet je natuurlijk ook op je gemak voelen bij een pc

heel veel plezier met rondkijken hier

Posted

Dank voor de reacties!

Ik heb veel goeds gelezen over de monobloc hydrogel. En dan komen voornamelijk de namen van pc Nio en pc Kappel naar voren.

En dan inderdaad weer voor of achter de spier. Ben zelf niet heel jong meer (36) en las dat dan voor de spier weer voor rimpelvorming kan zorgen. En achter de spier heeft weer langer herstel nodig. Voor de spier is dan wel weer natuurlijker?

Jeetje lastig hoor allemaal. Ik zal toch voor goed advies eens langs moeten voor een consult. Waarschijnlijk dan bij pc Nio en pc Kappel. Kan ik ook even goed vergelijken. Volgens mij liggen zij niet op 1 lijn qua voor/ achter de spier plaatsen? En inderdaad moet het gevoel gewoon goed zijn bij een pc. Het gaat niet om het kopen van een pakje boter.

Ik heb nu een A cup en zou naar een volle C willen. Na 2 keer zwangerschap en borstvoeding is er weinig meer van over. Ik ben nog niet zeker of ik er echt voor zal gaan. Voornamelijk ook door weerstand vanuit directe omgeving. Maar o wat zijn hier prachtige resultaten te zien zeg, om jaloers van te worden.

Posted

Jammer dat je directe omgeving weerstand bied, maar meid, als jij je gelukkiger kan voelen met een bv, dan zou ik er gewoon voor gaan, desnoods leg je de mensen die tegen zijn uit, hoe jij je nu voelt, leg uit dat je heel goed snapt dat het toch om een operatie gaat, waar natuurlijk altijd risico's aan zitten, maar dat jij dit heel graag wilt, en wie weet veranderd dat iets aan hun mening

Dr Visser werkt ook met Monobloc Hydrogel

Voor de spier is het echt niet altijd zo dat je sneller rimpelvorming krijgt, ligt zowieso aan je huid en aan de protheses, en ook dual plane kan er ook heel natuurlijk eruit zien, wel is het idd dat dual plane en achter de spier een iets langer herstel nodig hebben,maar ook voor de spier moet je jezelf goed in acht nemen

Precies het gaat niet om een pakje boter en daarom is het ook heel belangrijk om verschillende pc's te raadplegen, want je moet vertrouwen hebben in een arts, en dan daarna kan je vergelijken bij wie jij het het liefste zou willen laten doen.

Ik zou zeggen lees de verhalen eens van dames die bij dr Nio , dr Kappel of dr Visser zijn geweest , er zullen nog wel meer pc's zijn die ook Hydrogel plaatsen maar kan even niet op de namen komen

Klopt, voor het beste advies kan je het beste op consult gaan, schrijf dan alle vragen op, neem eventueel foto's mee van wat jij mooi vind en dan hoor je wat een pc voor jou kan betekenen, sommige pc's werken ook met pasprotheses,zo zie je gelijk wat het kan gaan worden

Ja er komen hier hele mooie resultaten voorbij, daar heb je helemaal gelijk in

veel succes met verder zoeken en lezen

xx

Posted

Ik ben twee weken terug geopereerd door d'r van onseloo accz kliniek, ik ben erg tevreden zoals het er nu uitziet heb de prothese van mentor type round high profile 400 cc dual plane geplaatst gekregen.

Posted

Ik ben twee weken terug geopereerd door d'r van onseloo accz kliniek, ik ben erg tevreden zoals het er nu uitziet heb de prothese van mentor type round high profile 400 cc dual plane geplaatst gekregen.

Werkt van Onselen tegenwoordig met Mentor prothesen?

Zou ik daar eens foto's van mogen zien :) Hij werkt eigenlijk altijd met anatomische prothesen, dus ben wel benieuwd :)

xx BB

Posted

Mijn eerste operatie was accz raad deze sterk af. Mijn wissel is bij Nio in slaz, resultaat kom ik over 1 week tenzien :-))

Geloof dat d'r Kappel duurder is maar weet niet zeker.

Maar heel verstandig om meerder artsen te bezoeken,

dat was mijn fout bij de eerste operatie.

Succes in je zoektocht!

Posted

Werkt van Onselen tegenwoordig met Mentor prothesen?

Zou ik daar eens foto's van mogen zien :) Hij werkt eigenlijk altijd met anatomische prothesen, dus ben wel benieuwd :)

xx BB

Ja dat dacht ik ook meteen!!

Naar mijn weten silimed pur en Hydrogel.

Moet zeggen dat ik mij ook all verbaas over rond,

dat is al vrij opmerkelijk.

Misschien is ie van z'n geloof gekukkeld :P

Posted

Sorry dames lees dit nu pas jullie vraag.. Toevallig dus heb hier ook geen bericht van gehad dat jullie hierop gereageerd hebben.... Sorry, maar dan het volgende hoe kan ik foto's plaatsen privé zodat jullie ze kunnen beoordelen? Hahahah

Posted

Sorry dames lees dit nu pas jullie vraag.. Toevallig dus heb hier ook geen bericht van gehad dat jullie hierop gereageerd hebben.... Sorry, maar dan het volgende hoe kan ik foto's plaatsen privé zodat jullie ze kunnen beoordelen? Hahahah

Als je hier rechtsboven op: VOLG DIT ONDERWERP klikt (dus naast de titel van het topic) dan krijg je er meldingen van :)

Maar misschien kun je toch ff antwoord geven op onze vraag haha, nu je het toch gelezen hebt ;)

De handleiding om foto's privé te plaatsen, vind je hier: http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij-en-fotos-prive-zetten/

xx BB

Posted

Haha ja ben nog lerende hier da blijkt wel weer, d'r van onseloo van accz kliniek werkt met sillimed protheses anatomisch en de mentor protheses rond, hij heeft wel de voorkeur voor anatomische weet ik nu door dit forum :-) maar als je ronde wilt plaats hij deze net zo goed, de hydrogel heb ik bij het consult niet op de tafel zien liggen alleen de mentor en sillimed

Posted

Foto's zijn geplaatst ben nu 3 weken en 3 dagen po dit zijn twee fotos hoe ze nu zijn ik heb ze wel op privé gezet dus dan moet je me als vriend toevoegen als ik het goed begrijp?

Posted

Foto's zijn geplaatst ben nu 3 weken en 3 dagen po dit zijn twee fotos hoe ze nu zijn ik heb ze wel op privé gezet dus dan moet je me als vriend toevoegen als ik het goed begrijp?

heb je album even aangepast, want je had het op prive gezet, maar niet op: enkel vriendinnen, zoals in de link verteld werd die ik hierboven gaf :)

jammer dat je zo een hoog contrast gebruikt hebt voor je foto's, dan is moeilijk te zien hoe ze er echt uitzien :)

Wát ik ervan kan zien, ziet er goed uit :)

xx BB

Posted

Ik heb een nieuwe foto geplaatst niet zo overbelicht, ja ben er blij mee alhoewel ze voor mij nog wel maatje groter hadden gemogen

Posted

Ik was bij Docter koeijers in Amstelveen.

Super fijne Docter en staat bekent dat hij graag natuurlijk ogende borsten maakt!

Als je mijn voor en na wil zien kan je me toevoegen.

Groetjes en succes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.