loveut Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Hey! Ik heb afgelopen maandag mijn 1e consult gehad en maak binnekort een afspraak met een andere pc voor een 2e consult. Mij werd toen aangeraden 380 cc achter de borstspier. (monobloc softone) Maar ik vraag me enorm af of dat wel genoeg is.. Ik wil namelijk redelijk ronde volle borsten, het liefste toch wel op zn minst een D'tje Momenteel heb ik 75B maar het had net zo goed een AA kunnen zijn want er zit gewoon bijna niks. Ik ben 1.70 en weeg ongeveer 72 kg, dus ik ben niet super slank ofzo. en ik heb ook foto's in mijn gallerij staan van hoe het er nu uit ziet (wel op vrienden) Heeft iemand een idee of mijn borsten van die 380 cc wel een beetje rond worden? of misschien advies? Ik zit nog met een boel vragen, en ik probeer zo veel mogelijk hier al beantwoord te hebben voor mijn 2e consult. - Tessa
loveut Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 En zijn er trouwens mensen die misschien ervaring hebben met fysiotherapie en een borstvergroting?
best_boobie Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Mag ik vragen bij welke pc je op consult geweest bent? En om welk profile het ging? Je gaat dus voor de siliconen borstprothesen he? Uhm, wat ik weet is fysiotherapie met borstvergroting alleen iets dat in de Velthuiskliniek toegepast wordt, voor de rest heb ik het nog nooit ergens gehoord xx BB
loveut Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 Hey! ik ben bij de wk geweest bij dr damen, en wil graag voor een 2e consult naar dr verdonck gaan.Ik ga inderdaad wel voor de siliconen en bij dr damen werd het profile niet aanbod gebracht (waardoor ik sowieso nog een keer terug wilde, maar nu dus naar dr verdonck toch maar wil gaan) & ik bedoel niet voor de borsten, ik krijg vanaf de 13e fysiotherapie in een revalidatieprogramma, waarschijnlijk zal het niet veel voorstellen maar ik vroeg me dus af of er mensen waren die ook fysiotherapie volgden en vervolgens een borstvergroting deden..xx
best_boobie Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 oh oke!!! Nou, wat die 380 betreft, dat zal de extra high profile zijn.. Verdonck zal hetzelfde gaan adviseren, aangezien hij meestal met 330, 350, 380 en 425 werkt... Ook dit gaat om de extra high profile (die gebruiken ze bijna altijd ) Hm.... wat fysio betreft.. Je moet er vanuit gaan dat je niet op je buik kunt/mag liggen in de eerste 6-8 weken na je bv (zeker niet op een tafel van een fysiotherapeut) Over of je op je buik mag slapen in je eigen bed, daar zijn de meningen over verdeeld Verder moet je gewoon rekening ermee houden dat je geen repeterende bewegingen mag maken.. (dat geld dus ook voor strijken, dweilen, ramen zemen, stofzuigen enz) dus het is volledig afhankelijk van welke revalidatie het is.. En! Je mag niet meer dan 2 kg tillen, dus bijvoorbeeld (volgens mij) jezelf ook niet op krukken voortbewegen... En je mag je ellebogen niet hoger heffen dan je schouders.. Het ligt er dus nogal aan wat je voor fysio krijgt Misschien moet je het gewoon even aan Verdonck vragen De pc weet er het meest vanaf xx BB
loveut Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 Ah super bedankt! dan weet ik dat ook meteen weer! Ik krijg een soort algemene fysio en weet niet wat de klachten zijn van de anderen in de groep, ik denk dat ik sowieso wel kan aangeven dat ik niet op mijn buik kan liggen en mn armen niet hoger dan mijn schouders kan krijgen, denk dat dat verder ook geen probleem zal zijn. Ben erg benieuwd! Ga morgen in ieder geval bellen en zorg dat ik dan ook een vragenlijst voor mijn volgende consult heb met de laatste vragen xx
Jerko Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Hey Tessa,Ik ben ook bij Dr Damen op consult gegaan en word volgende week vrijdag geopereerd door hem. Bij mij steldde hij ook 380cc voor extra high en zoals best boobie zegt nemen ze daar altijd dit profiel. Zelf heb ik ook 75B (voor de moment toch nog) maar twijfel nu heel erg om toch niet voor de 425cc te gaan daar ze maar 2mm breder zijn. Best inderdaad ook eens bij Dr Verdonck op consult gaan dan zal je wel een beslissing kunnen nemen.Moest ik wat dichter wonen bij de WK (voor mij 3u rijden) ging ik zeker ook op een 2de consult, maar heb ondertussen kunnen afspreken om voor mijn operatie nog eens de siliconen te passen en dan te beslissen. Ivm fysiotherapie kan ik je niet helpen want daar weet ik niets van af. Hopelijk weet je snel iets meer :-)Groetjes,Steffie
loveut Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 Hey! Heel veel succes! Ben erg benieuwd naar je resultaten!Ik moet zelf zo'n 2 uur ongeveer er naartoe rijden, maar omdat ik een fijn gevoel heb bij de kliniek heb ik dat er wel voor over.Ik zal dan opnieuw ook passen en deze keer foto's maken, en ik wil die dag dan ook gelijk een afspraak voor de operatie maken of dat nou bij verdonck gaat zijn of damen (ik wacht even af waar ik een prettiger gevoel bij heb gehad)xx
Proud mommie Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Hey! Heel veel succes! Ben erg benieuwd naar je resultaten!Ik moet zelf zo'n 2 uur ongeveer er naartoe rijden, maar omdat ik een fijn gevoel heb bij de kliniek heb ik dat er wel voor over.Ik zal dan opnieuw ook passen en deze keer foto's maken, en ik wil die dag dan ook gelijk een afspraak voor de operatie maken of dat nou bij verdonck gaat zijn of damen (ik wacht even af waar ik een prettiger gevoel bij heb gehad)xxHoi Hoi,ik heb ook een consult ingepland bij Dr Verdonck, en heb een afspraak gemaakt in Acura medisch centrum in Weert, daar opereert hij ook, weet niet of dit voor je dichterbij is, ik kom namelijk zelf ook uit de buurt van Eindhoven, en voor mij is dit dichterbij dan de WKgroetjes
loveut Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 Hoi Hoi, ik heb ook een consult ingepland bij Dr Verdonck, en heb een afspraak gemaakt in Acura medisch centrum in Weert, daar opereert hij ook, weet niet of dit voor je dichterbij is, ik kom namelijk zelf ook uit de buurt van Eindhoven, en voor mij is dit dichterbij dan de WK groetjes Hey! Ah ben benieuwd, dat is inderdaad een stuk dichterbij.. dankje voor je reactie xx
san1013 Posted January 7, 2015 Posted January 7, 2015 Ben ook erg benieuwd wat de pc tegen mij gaat vertellen ben zelf ook 172 en 72 kilo. En mijn wens is richting een D te gaan. Ik blijf je volgen
loveut Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 @ san1013 heb je al een afspraak gemaakt? ik hoop toch ook wel een d op zn minst te bereiken
san1013 Posted January 8, 2015 Posted January 8, 2015 Ik heb al wel een afspraak gemaakt. 29 januari mag ik op consult komen bij Frans straten die zit in groesbeek. Vind t allemaal best spannend.
Marieke01 Posted January 8, 2015 Posted January 8, 2015 Ik ga binnenkort ook starten met informatieverzamelen over nieuwe borsten, vandaar heb ik me ingeschreven op dit forum! Ik blijf je volgen!!!
loveut Posted January 8, 2015 Author Posted January 8, 2015 Ik heb al wel een afspraak gemaakt. 29 januari mag ik op consult komen bij Frans straten die zit in groesbeek. Vind t allemaal best spannend. Ah super spannend!
loveut Posted January 8, 2015 Author Posted January 8, 2015 Yeaaah ik heb nu een 2e consult afspraak gemaakt voor volgende week donderdag de 15e om 17.00 super spannend!
san1013 Posted January 8, 2015 Posted January 8, 2015 Super kan je al je vragen waar je nog mee zit ook gelijk vragen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.