Jump to content

Pijnlijk plekje

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen Dames,

Ik hoop dat iemand van jullie mij misschien kan helpen met een antwoord :)

Ik ben vandaag precies 3 weken po. Ben op 16 december door Dr. Verdonck geopereerd in de Welness Kliniek, 330 CC high profile achter de spier.

Nu heb ik van mijn rechterborst niet zo veel last meer, eigenlijk alleen nog gevoelig. Mijn linkerborst voel ik wel nog, vooral met borstband. Een tintelend gevoel wat ik links niet heb.

Heb sowieso wel het idee dat ik met borstband alle pijntjes extra goed voel.. Als ik deze af doe met douchen is dat een stuk minder.

Als ik ga staan/lopen/plat liggen dan heb ik een trekkend/drukkend/tintelend gevoel op een plekje in mijn linker borst. Het gevoel zit rechts aan de onderkant van mijn linker borst.

Het drukkend gevoel voel ik extra met diep inademen/hoesten/niezen etc. Als ik met mijn hand druk op die plek zet met niezen/hoesten dan voel ik het een stuk minder. Ook zonder borstband is dat gevoel een stuk minder. Lijkt wel soms of de prothese er los in zit, dat idee krijg ik. Als ik de band los doe is dit een stuk minder..

Iemand toevallig een idee wat dit kan zijn? Of toch slim om even contact op te nemen met Dr. Verdonck?

Misschien hoort het er wel gewoon bij maar maak me toch een beetje druk..

Het is gewoon lastig omdat je niet weet wat je moet voelen en wat normaal is aan pijntjes etc..

Alvast bedankt voor eventuele reacties ladies!

Liefs Kelly x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.