Ga naar inhoud

Wissel


Shanty85

Aanbevolen berichten

Shanty

Je hebt het over beschadigde bloedvaten, maar hoe weet dr Verdonck dat?

Is er na je vorige operatie iets mis gegaan, of heb je een nabloeding gehad? en als dat zo is , heb je dit dan ook tijdens je consult verteld?

Want anders vind ik het zo raar dat hij dat zegt.

Je geeft aan dat je gevoel goed is bij deze pc ,en dat is alleen maar fijn, want je moet een pc wel vertrouwen, hij is wel degene die jou moet gaan opereren.

Een second opinon is altijd goed, ik ben benieuwd wat daar voor advies uit gaat komen

Ook wil ik wel even zeggen dat ik het jammer vind dat je na het bericht gisteren van BB zegt dat je teleurgesteld was, waarom ? want ik zie in het bericht niets negatiefs staan waardoor je teleurgesteld zou kunnen zijn

BB heeft je alleen maar proberen te helpen met duidelijke en eerlijke antwoorden en theorieen ,en het komt nu een beetje op mij over als dat zij nu de gebeten hond is, vind ik jammer , dit verdiend ze niet

heel veel succes met je volgende consult

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja ik vind het ook een apart verhaal, en zeker van die bloedvaten, hoe kan een arts dit weten van te voren, dan moet er iets bekends zijn van je oude BV.

Ook van achter de spier naar voor de spier of andersom, zou geen probleem moeten zijn.

En ook ik denk dat je met de 485 rond weinig meer projectie zult hebben.

Sla alle advies nog eens goed in je op, nu kan je er nog over nadenken, en advies vragen aan een andere PC. Zou jammer zijn als je een 2e BV zou krijgen zonder het resultaat dat je voor ogen hebt.

Ook bij mijn eerste BV was er van alles fout, en het was BB, die het bij het rechte eind had. Al beweerde de arts toen ook van NIET!

Succes met je beslissing!

Liefs Margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.