Recommended Posts

Hallo lieve dames, uiteindelijk heb ik dan toch de knoop doorgehakt.. Donderdag 15 januari ga ik op consult bij d'r Verdonck in de wellness kliniek. In 2011 heb ik een borst vergroting gehad.. Anatomisch 300 cc, al snel vond ik ze te klein bij mijn lichaam. Samen met mijn mannetje besloten om voor een wissel te gaan, ik vind het wel heel erg spannend! Van te voren had ik nooit gedacht om 2de keer te moeten gaan. Ik denk dat ik nu voor rond ga en sowieso een maat groter.. Ik ben benieuwd!!!

Groetjes Anne

Hoi shanty. Gefeliciteerd met je beslissing. Ikzelf heb ook pas een wissel gehad. Dit omdat ik mijn protheses al 23 jaar had. Ik ben van 210 cc naar 800cc gegaan. En....ik ben helemaal happy met ze. Ik zou zeggen ....Neem ze niet te klein want je bent zo aan de grote gewent zoals je zelf al heb ondervonden.

Veel succes met je keuze

Xxx

Vervelend dat je ze te klein vond.

Ben benieuwd wat voor advies je zal krijgen. Veel meiden zijn bang dat als ze meer cc krijgen hun borsten heel onnatuurlijk worden, maar dat is heel vaak niet het geval. Denk zelf altijd dat je beter een beetje meer kan nemen dan minder als dat kan. Je went ook ontzettend snel aan je nieuwe borsten.

Hallo lieve dames,

Bedankt voor jullie reactie's!

Vandaag ben ik bij de WK geweest in Genk en heb een heel fijn advies gehad. Ik wil ze niet te groot, maar ook niet zoals ik ze nu heb. 1 cup maat groter is voor mij meer als genoeg. Er is vandaag 425cc of maximaal 485 cc geadviseerd, als ik nog groter ga zou het onnatuurlijk gaan ogen. Ik was heel blij met dit advies!

Waar ik wel een beetje door teleurgesteld werd is dat ik ze niet dual plane kan plaatsen. Omdat ik nu protheses heb voor de borstspier en er bloedvaten beschadigd zijn, kunnen ze nu niet achter de spier protheses plaatsen. Hier zouden dan ook bloedvaten beschadigen met als gevolg dat de borstspier zou kunnen afsterven... Ik zou dus moeten kiezen voor 425cc of 485cc voor de borstspier.

Lastig! Ik wil wel een mooi, volle en natuurlijke overloop. Zonder randen.. Als er iemand is met 425cc of 485cc voor de spier zou ik graag voorbeelden zien,

Liefs xxxx

Ik denk dat je beter op zoek kan gaan naar een andere pc.

Met zo'n weinig verschil erbij denk ik niet dat je op een cupmaat groter gaat komen.

Met de passprotheses zag ik voldoende verschil, hier werd ik heel vrolijk van. Ik ga sowsieso al van anatomische protheses naar ronde protheses dus meer volume boven. Ook worden ze dan extra high profile geplaatst.

Extra high profile is een type, ze worden niet extra high geplaatst

Ik zou toch echt ook verder gaan kijken, zou jammer zijn als je wederom niet tevreden zou zijn over de grote.

Daarbij pasprothese oogt altijd groter dan in het echt.

Weet ik, ik heb de verschillen protheses gezien van profile het gaat zich hier bij om de bolling van de prothese... Dat ga ik ook zeker doen, dat was ook een advies van de pc. Altijd een consult bij een 2de kliniek. Maar ik ben gewoon benieuwd naar voorbeelden van dames die nu 425 of 485 voor de spier hebben.

Tnx voor je advies!

Hoi hoi

Mag ik vragen welke prothese je nu hebt? Welk merk en welk nummer? Ik wil namelijk wel eens voor je kijken welke projectie je nu hebt en welke projectie je gaat krijgen..

De anatomische prothesen geven namelijk bij een gelijk aantal cc als een ronde, meer projectie.. Dus je zou met 125 cc misschien niet eens zoveel grotere borsten krijgen als dat je nu hebt.. Het zou kunnen dat het wel zo is, maar dat ligt aan de prothsen die je nu hebt

Aan de hand van de projectie kun je voor jezelf veel beter beoordelen

Heb jij de 425 en de 485 gepast bovenop je huidige prothesen?

En dat verhaal van die bloedvaten he.. Is dat tegen jou verteld bij je eerste bv, dat die bloedvaten beschadigd zijn? Ik vind het nogal een apart verhaal dat ze nu bij de wellnesskliniek zeggen dat zij dan bij een plaatsing achter de spier ook weer bloedvaten zouden beschadigen.. Er zijn hier veel meiden die bij een wissel van voor naar achter de spier gaan.. En als je dat graag zou willen, dan zou dat toch mogelijk moeten zijn, lijkt mij

Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik weet hoe het is om teleurgesteld te zijn na een bv

Dus wil graag helpen om dat bij anderen te voorkomen
Ik heb bij voor mijn wissel heel veel info gezocht en ben nu dan ook erg tevreden

xx BB

Oh haha, we hebben gelijkertijd gepost, misschien dat je mijn bericht dan niet ziet

Vandaar dat ik nog ff een regel toevoeg

Hoi,

Ik heb nu de mentor prothese anatomisch 300cc cohesive 3,medium high, high profile. Ik heb inderdaad de passprotheses gepast bovenop wat ik nu heb. Fijn dat je reageert, het consult zelf ging heel fijn en warm. Maar dat van die bloedvaatjes schrok ik wel van, ook omdat ik hier inderdaad nog nooit eerder van gehoord had.

xxxx

Zou je monobloc krijgen?

Die "aanbieding" bij de wk?

Als dat het geval is zou je met dat aantal cc er juist op achteruit gaan als ik het zo zie.

Als ik de goede voor mij heb ga je van projectie 5.6 naar 4.5...

O en ik heb ze ook van voor de spier naar dp gekregen en geen last van bloedvaatjes..

Oke, ik heb even het verschil voor je opgezocht

De mentor anatomische medium height, high profile heeft een breedte van 11 cm en heeft een projectie van 5,6 cm.

De 425 van monobloc, extra high profile (die ze in de wellnesskliniek geadviseerd hebben)) is 12,5 cm breed en heeft een projectie van 5,4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) cm

De 485 van monobloc, extra high profile is 12,9 cm breed en heeft een projectie van 5,6 cm...

Meid, het spijt me om te zeggen.. maar je schiet er helemaal niks mee op als je deze prothese neemt.. Het enige dat er gaat veranderen is dat je borsten tot 2 cm breder worden, per kant.... Daar ga je echt heel erg ontevreden mee zijn. Je gaat wel wat meer bolling krijgen aan de bovenkant, maar het wordt niet groter.. Je gaat niet meer volume naar voren krijgen, en dat is toch eigenlijk juist wat je wilt, niet?

Verder.. als er geen problemen zijn geweest bij jouw eerste operatie, dan vind ik het een flauwekul verhaal dat er bloedvaatjes geraakt zouden zijn, en dat er een spier zou kunnen afsterven als ze nu achter de spier zouden plaatsen... Heb je toevallig een gesprek gehad met dr. Damen? Het is echt een raar verhaal.. Ik loop hier al meer dan 2 en een half jaar rond, op dit forum, en dit heb ik nog nooit gelezen (en heb echt veel topics gelezen...)

Het is gewoon mogelijk om achter de spier te plaatsen! Tenzij je een aandoening aan je spier hebt...

Is er nog een optie, een kliniek waar je naartoe kunt gaan voor een consult? Het resultaat wat je gezien hebt, bij het passen, ga je niet bereiken.. je volume naar voren blijft gelijk...

heb je al eens gedacht aan dr. Nio? Niet dat ik hem persé wil promoten, maar hij werkt wel veel met extra high profile prothesen en ik heb de laatste jaren heel mooie resultaten van hem gezien

Denk er nog eens over na

Succes!!

xx BB