Ga naar inhoud

Wissel


Shanty85

Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames, uiteindelijk heb ik dan toch de knoop doorgehakt.. Donderdag 15 januari ga ik op consult bij d'r Verdonck in de wellness kliniek. In 2011 heb ik een borst vergroting gehad.. Anatomisch 300 cc, al snel vond ik ze te klein bij mijn lichaam. Samen met mijn mannetje besloten om voor een wissel te gaan, ik vind het wel heel erg spannend! Van te voren had ik nooit gedacht om 2de keer te moeten gaan. Ik denk dat ik nu voor rond ga en sowieso een maat groter.. Ik ben benieuwd!!!

Groetjes Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shanty. Gefeliciteerd met je beslissing. Ikzelf heb ook pas een wissel gehad. Dit omdat ik mijn protheses al 23 jaar had. Ik ben van 210 cc naar 800cc gegaan. En....ik ben helemaal happy met ze. Ik zou zeggen ....Neem ze niet te klein want je bent zo aan de grote gewent zoals je zelf al heb ondervonden.

Veel succes met je keuze

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je ze te klein vond.

Ben benieuwd wat voor advies je zal krijgen. Veel meiden zijn bang dat als ze meer cc krijgen hun borsten heel onnatuurlijk worden, maar dat is heel vaak niet het geval. Denk zelf altijd dat je beter een beetje meer kan nemen dan minder als dat kan. Je went ook ontzettend snel aan je nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames,

Bedankt voor jullie reactie's!

Vandaag ben ik bij de WK geweest in Genk en heb een heel fijn advies gehad. Ik wil ze niet te groot, maar ook niet zoals ik ze nu heb. 1 cup maat groter is voor mij meer als genoeg. Er is vandaag 425cc of maximaal 485 cc geadviseerd, als ik nog groter ga zou het onnatuurlijk gaan ogen. Ik was heel blij met dit advies!

Waar ik wel een beetje door teleurgesteld werd is dat ik ze niet dual plane kan plaatsen. Omdat ik nu protheses heb voor de borstspier en er bloedvaten beschadigd zijn, kunnen ze nu niet achter de spier protheses plaatsen. Hier zouden dan ook bloedvaten beschadigen met als gevolg dat de borstspier zou kunnen afsterven... Ik zou dus moeten kiezen voor 425cc of 485cc voor de borstspier.

Lastig! Ik wil wel een mooi, volle en natuurlijke overloop. Zonder randen.. Als er iemand is met 425cc of 485cc voor de spier zou ik graag voorbeelden zien,

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je beter op zoek kan gaan naar een andere pc.

Met zo'n weinig verschil erbij denk ik niet dat je op een cupmaat groter gaat komen.

Met de passprotheses zag ik voldoende verschil, hier werd ik heel vrolijk van. Ik ga sowsieso al van anatomische protheses naar ronde protheses dus meer volume boven. Ook worden ze dan extra high profile geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra high profile is een type, ze worden niet extra high geplaatst ;)

Ik zou toch echt ook verder gaan kijken, zou jammer zijn als je wederom niet tevreden zou zijn over de grote.

Daarbij pasprothese oogt altijd groter dan in het echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra high profile is een type, ze worden niet extra high geplaatst ;)

Ik zou toch echt ook verder gaan kijken, zou jammer zijn als je wederom niet tevreden zou zijn over de grote.

Daarbij pasprothese oogt altijd groter dan in het echt.

Weet ik, ik heb de verschillen protheses gezien van profile het gaat zich hier bij om de bolling van de prothese... Dat ga ik ook zeker doen, dat was ook een advies van de pc. Altijd een consult bij een 2de kliniek. Maar ik ben gewoon benieuwd naar voorbeelden van dames die nu 425 of 485 voor de spier hebben.

Tnx voor je advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mag ik vragen welke prothese je nu hebt? Welk merk en welk nummer? Ik wil namelijk wel eens voor je kijken welke projectie je nu hebt en welke projectie je gaat krijgen..

De anatomische prothesen geven namelijk bij een gelijk aantal cc als een ronde, meer projectie.. Dus je zou met 125 cc misschien niet eens zoveel grotere borsten krijgen als dat je nu hebt.. Het zou kunnen dat het wel zo is, maar dat ligt aan de prothsen die je nu hebt :)

Aan de hand van de projectie kun je voor jezelf veel beter beoordelen :)

Heb jij de 425 en de 485 gepast bovenop je huidige prothesen?

En dat verhaal van die bloedvaten he.. Is dat tegen jou verteld bij je eerste bv, dat die bloedvaten beschadigd zijn? Ik vind het nogal een apart verhaal dat ze nu bij de wellnesskliniek zeggen dat zij dan bij een plaatsing achter de spier ook weer bloedvaten zouden beschadigen.. Er zijn hier veel meiden die bij een wissel van voor naar achter de spier gaan.. En als je dat graag zou willen, dan zou dat toch mogelijk moeten zijn, lijkt mij :)

Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik weet hoe het is om teleurgesteld te zijn na een bv :) Dus wil graag helpen om dat bij anderen te voorkomen :) Ik heb bij voor mijn wissel heel veel info gezocht en ben nu dan ook erg tevreden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mag ik vragen welke prothese je nu hebt? Welk merk en welk nummer? Ik wil namelijk wel eens voor je kijken welke projectie je nu hebt en welke projectie je gaat krijgen..

De anatomische prothesen geven namelijk bij een gelijk aantal cc als een ronde, meer projectie.. Dus je zou met 125 cc misschien niet eens zoveel grotere borsten krijgen als dat je nu hebt.. Het zou kunnen dat het wel zo is, maar dat ligt aan de prothsen die je nu hebt :)

Aan de hand van de projectie kun je voor jezelf veel beter beoordelen :)

Heb jij de 425 en de 485 gepast bovenop je huidige prothesen?

En dat verhaal van die bloedvaten he.. Is dat tegen jou verteld bij je eerste bv, dat die bloedvaten beschadigd zijn? Ik vind het nogal een apart verhaal dat ze nu bij de wellnesskliniek zeggen dat zij dan bij een plaatsing achter de spier ook weer bloedvaten zouden beschadigen.. Er zijn hier veel meiden die bij een wissel van voor naar achter de spier gaan.. En als je dat graag zou willen, dan zou dat toch mogelijk moeten zijn, lijkt mij :)

Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik weet hoe het is om teleurgesteld te zijn na een bv :) Dus wil graag helpen om dat bij anderen te voorkomen :) Ik heb bij voor mijn wissel heel veel info gezocht en ben nu dan ook erg tevreden :)

xx BB

Hoi,

Ik heb nu de mentor prothese anatomisch 300cc cohesive 3,medium high, high profile. Ik heb inderdaad de passprotheses gepast bovenop wat ik nu heb. Fijn dat je reageert, het consult zelf ging heel fijn en warm. Maar dat van die bloedvaatjes schrok ik wel van, ook omdat ik hier inderdaad nog nooit eerder van gehoord had.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je monobloc krijgen?

Die "aanbieding" bij de wk?

Als dat het geval is zou je met dat aantal cc er juist op achteruit gaan als ik het zo zie.

Als ik de goede voor mij heb ga je van projectie 5.6 naar 4.5...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik heb even het verschil voor je opgezocht :)

De mentor anatomische medium height, high profile heeft een breedte van 11 cm en heeft een projectie van 5,6 cm.

De 425 van monobloc, extra high profile (die ze in de wellnesskliniek geadviseerd hebben)) is 12,5 cm breed en heeft een projectie van 5,4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) cm

De 485 van monobloc, extra high profile is 12,9 cm breed en heeft een projectie van 5,6 cm...

Meid, het spijt me om te zeggen.. maar je schiet er helemaal niks mee op als je deze prothese neemt.. Het enige dat er gaat veranderen is dat je borsten tot 2 cm breder worden, per kant.... Daar ga je echt heel erg ontevreden mee zijn. Je gaat wel wat meer bolling krijgen aan de bovenkant, maar het wordt niet groter.. Je gaat niet meer volume naar voren krijgen, en dat is toch eigenlijk juist wat je wilt, niet?

Verder.. als er geen problemen zijn geweest bij jouw eerste operatie, dan vind ik het een flauwekul verhaal dat er bloedvaatjes geraakt zouden zijn, en dat er een spier zou kunnen afsterven als ze nu achter de spier zouden plaatsen... Heb je toevallig een gesprek gehad met dr. Damen? Het is echt een raar verhaal.. Ik loop hier al meer dan 2 en een half jaar rond, op dit forum, en dit heb ik nog nooit gelezen (en heb echt veel topics gelezen...)

Het is gewoon mogelijk om achter de spier te plaatsen! Tenzij je een aandoening aan je spier hebt...

Is er nog een optie, een kliniek waar je naartoe kunt gaan voor een consult? Het resultaat wat je gezien hebt, bij het passen, ga je niet bereiken.. je volume naar voren blijft gelijk...

heb je al eens gedacht aan dr. Nio? Niet dat ik hem persé wil promoten, maar hij werkt wel veel met extra high profile prothesen en ik heb de laatste jaren heel mooie resultaten van hem gezien :)

Denk er nog eens over na :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx voor de reacties!

Hij zal dit verhaal toch niet zomaar verzinnen? Ik ga sowieso verder kijken en dit verhaal ook met een andere pc bespreken (kijken of dit bekend is). Ik ga nu heel erg twijfelen en weet het even niet meer... Het is niet de bedoeling dat ik mega grote borsten krijg, ik wil ze gewoon wat voller dan dat ik nu heb. Voor nu laat ik het even allemaal bezinken.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet het ook niet, maar het is gewoon een apart verhaal.... Heb het nooit eerder gehoord!

Ga het in ieder geval met een andere pc opnemen (niet een andere in de wellnesskliniek, want dan krijg je geen ander antwoord, omdat alles in de computer staat.....)

Heb je al een idee bij wie je een consult aan wilt vragen?

Succes!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet het ook niet, maar het is gewoon een apart verhaal.... Heb het nooit eerder gehoord!

Ga het in ieder geval met een andere pc opnemen (niet een andere in de wellnesskliniek, want dan krijg je geen ander antwoord, omdat alles in de computer staat.....)

Heb je al een idee bij wie je een consult aan wilt vragen?

Succes!! xx

Ik ga sowieso terug naar mijn oude pc.. Verder ga ik nog veel surfen, lezen en bellen voordat ik ergens op consult ga..

Truste dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet het ook niet, maar het is gewoon een apart verhaal.... Heb het nooit eerder gehoord!

Ga het in ieder geval met een andere pc opnemen (niet een andere in de wellnesskliniek, want dan krijg je geen ander antwoord, omdat alles in de computer staat.....)

Heb je al een idee bij wie je een consult aan wilt vragen?

Succes!! xxx

Ik heb even alles gelezen maar wat je hier zegt vind ik wel heel negatief en uit ervaring niet kloppen, ik ben 5 januari bij dr damen geweest en gisteren ook bij dr verdonck. het bleek dat dr damen nieteens heel het formulier had ingevuld en dat vond verdonck erg raar. Ook heeft hij dingen gedaan/gezegd/gevraagd die dr damen niet had gedaan. Ook ben ik nu op 1 stapje meer uitgekomen qua cc's maar ik moet erbij zeggen dat er dan ook niet veel meer in kon omdat ik van mijzelf alsware geen "hang" heb. dit komt voor bij 1 op de 20 vrouwen waardoor het nu meer een soort punt is alsware.

Dus van dat ze maar dingen klakkeloos overnemen is totaal niet zo. en wat dat verhaal verder betreft heb ik daar totaal geen verstand van en kan ze misschien ook nog op consult bij andere pc's maar ik denk nou ook niet dat verdonck het zou verzinnen en dat het misschien meer een geval is van meer kans op ofzo?

ben erg benieuwd wat je gaat doen shanty! had je wel een fijn gesprek verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is fijn dat verdonck en Damen niet hetzelfde zouden zeggen, echter zie ik niet waarom ik negatief was? Ik probeer reëel te zijn... Het verhaal klopt niet, en daar gaat het om. Dan is het altijd beter om in een andere kliniek een second opinion te doen, in plaats van in dezelfde kliniek :)

Dat er niet meer in zou passen, komt dan door de breedte van de prothesen. Als je van anatomisch naar ronde prothesen gaat, kun je niet sec uitgaan van het aantal cc :)

In wellnesskliniek gebruiken ze zelden grotere prothesen dan 485... Ik ben nog geen verhaal tegen gekomen van iemand die een grotere prothese kreeg. Dat is geen negativiteit, maar realiteit :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor maar het kwam enorm apart over alsware.. omdat ik toch een heel groot verschil heb ervaren (ben enorm blij dat mijn 2e consult bij verdonck was)

Ja klopt ook wel maar het heeft ook te maken met de vorm van mijn borst alsware, maar daar had ik al eerder wat dingen over gehoord dat mijn 'borstvorm' niet 'normaal' alsware zou zijn.

En ik weet niet precies wat ze zelf wilt, maar een cupmaat groter lijkt me hiermee ook niet te halen, en als je dat echt wilt neem ik aan dat ze dat wel gewoon zouden doen toch? Het is alleen jammer dat boven die maat het natuurlijk ook duurder is bij de wk. Mits het natuurlijk met je lichaam ook kan.

Ik zelf hoef ze niet heel 'echt' alsware, ik vind zelf zo'n bovenste lijntje op zich ook wel mooi en ik ben erg benieuwd hoe het er uit komt te zien, mja dat kun je niet met elkaar vergelijken door dat ik nog helemaal geen protese's heb hahah!

Ben benieuwd wat een andere pc hierover zou zeggen want van dat voor de spier plaatsen daar ben ik wel redelijk nieuwsgierig naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loveut ik snap wat je bedoelt, ik was na gister tijdens dit forum nog meer teleurgesteld. Waarom zou Verdonck die bijna alleen maar achter de spier plaatst dit verhaal verzinnen en mij nu adviseren om voor de spier te plaatsen? En ik mag inderdaad groter... Hij gebruikt NIET alleen de maten die op dit moment in actie zijn, hij heeft met mij alle maten en opties besproken alleen zal dit inderdaad duurder worden en volgens hem minder natuurlijk ogen.

Ik zal mijn onderwerp herstellen, misschien is het niet een cupmaat groter wat ik wil maar gewoon volume boven en een rondere vorm... Zie mijn voorbeelden! Ik wil ten alle tijden dat het natuurlijk blijft en bij mijn lichaam past. Hierbij moet je toch ook een beetje vertrouwen hebben in je pc??? Hij wist van spreken en gaf mij een heel goed gevoel. Hij adviseerde mij zelfs om een second opinion te doen bij mijn oude pc of iemand anders. Om zijn verhaal te bevestigen.

Zelfs heeft hij mij een verwijs brief gemaakt om in het ziekenhuis een echo te laten maken om te kijken of er niks vreemds is voor dat hij aan de operatie begint.

Vandaag dus gebeld naar mijn oude pc. Velthuis kliniek Eindhoven, ik mag gratis op consult komen en bespreken wat de volgende opties/mogelijkheden zijn. Aller eerst zal ik mij stil houden over wat dr Verdonck mij vertelde over de bloedvaten. Mocht dit tijdens dit consult niet ter sprake komen en ik nieuwe protheses gewoon achter de spier kan plaatsen, zal ik vertellen wat dr. Verdonck mij verteld heeft..

Helaas kon mijn pc niet eerder dan 4 maart in de avond, dus nog even afwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niemand willen teleurstellen.. Heb enkel willen aangeven dat als je nu die 300 cc anatomisch hebt, dat je dan met 485 rond, geen grotere projectie krijgt. Ik dacht dat je graag een cupmaat groter wilde, en liefst achter de spier (zo kwam het op mij over) en daar heb ik mijn verhaal op gebaseerd...

Over waarom Verdonck voor de spier zou willen plaatsen, dat lijkt me best een logische verklaring. Daar bestaat al een pocket en dus is het gemakkelijk om de oude prothese daar uit te halen, de pocket iets te verruimen en dan daar een nieuwe prothese in te plaatsen. Het is minder werk dan een nieuwe pocket te maken achter de spier. Ik wil hier absoluut niets verkeerds mee zeggen!! Maar ik ga me verder wel onthouden van commentaar in dit topic, aangezien ik het gevoel heb, dat het er niet toe doet.

Je verhaal is aangepast, dus doet mijn theorie er niet meer toe.

Heel veel succes! (dat meen ik)

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.