Ga naar inhoud

Ik kan gewoon niet wachten!


Aanbevolen berichten

Inderdaad te spannend gewoon! Lijkt me ook zo leuk om al naar een datum uit te kunnen leven!

Dankjewel voor de reacties trouwens allemaal :)

IDD!!! ik kan daar ook echt niet op wachten.

Maandag mijn consult bij Nio en hoop dan ook meteen een datum te kunnen prikken..

Al zal het bij mij eind april begin mei pas kunnen ivm mijn studie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend vraagt ook af wat ik hier allemaal doe! Hoe kan je in godsnaam meer te weten komen over borsten dan wat je nu weet!

Hahahaha....Ik probeer er ook zo min mogelijk over te praten met bepaalde mensen! Maar als iemand anders er zelf over begint kan ik mijn mond niet meer houden hoor!

En ook regelmatig ff lingeriezaken binnen gaan hoort erbij... Welke bh's kan ik straks allemaal aan!

hihihihi

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel heel herkenbaar hoor meiden. Ook ik heb dit gehad....ik zat elke avond op t forum en op.internet tieten te zoeken! Mijn vriend begon naar een paar dagen al te zeggen als ik met met tel zat.....enne schat weet tietjes aan het zoeken hihi.

Ik denk dat dit een normaal iets is en ook heel goed want hierdoor weten we wel wat we willen beter alsdat je je niet zo inlees en en dan later spijt heb omdat je ze dan te klein vind bijvoorbeeld.

Dus meiden.....gewoon tieten blijven kijken hihi

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier nog eentje die niet kan wachten!

Paar weken terug heb ik mijn operatiedatum gekregen 13 februari en ik ben ook echt alleen maar met boobies bezig!

Ik zie mezelf al helemaal staan in mooie bikini's en jurkjes haha.

Ook zit ik veel op dit forum geeft op 1 of andere manier erg veel steun. Ik heb zelfs al een paar keer gedroomd dat ik ze al had haha maar nog even geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en één keer de datum vastgesteld zich weer afvragen of we wel genoeg cc kiezen :-) dit was mijn geval althans ! In het begin zou het 320 cc worden maar gisteren uiteindelijk op laatste moment 500 cc gevraagd ,, en geen moment spijt ervan , integendeel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt he Pomme!

Ik twijfel nu ook of ik 350/400 niet te weinig vind..

Als ik naar de passessie foto's kijk denk ik daar mag best nog een maatje meer bij..

Leuk Immie!!

Samen aftellen:)

Had jij geen moeite met vrijdag de 13e?! ;-0

Ik ben altijd een beetje bijgelovig maargoed het is ook maar gewoon 'een dag'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah Livje dat het vrijdag de dertiende was heeft ook heel even door me hoofd gespookt:p

Maar ik ben gelukkig niet zo bijgelovig. Vindt het wel erg spannend en kan gewoon niet wachten! Vandaag precies nog een maandje en dan hebben we onze droom boobies haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hahaha ZO herkenbaar dit allemaal!

Mijn datum staat vast en staat op 31 Maart en ik kan echt NIET wachten. Pfff dat is echt lastig... maar toch fijn om te zien dat ik niet de enige ben waarvan haar vriend denkt: Zit je nou alweeeeer naar foto's te kijken, zit je nou alweer op t forum?!

Ik wilde het eerst juist even laten rusten omdat de datum vast staat, maar het lukt niet :11:

Je kan ook niet echt met jan en alleman erover gaan zitten lullen, dus denk dat dit een uitlaatklep voor het enthousiasme en spanning is :D

En zoals Pomme zegt, nog even niet helemaal zeker over de cc's. Volgende week nog een passessie; yay! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.