Ga naar inhoud

Ik kan gewoon niet wachten!


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

ik moet dit even van mij afschrijven, waarschijnlijk zal ik mijn operatie pas krijgen rond eind feb/maart, dat ligt er een beetje aan want ik moet ook nog mijn eerste consults plannen enzo, maar IK KAN GEWOON NIET WACHTEN! Ik ben helemaal geobserdeerd ervan lijkt het wel, bij elke vrouw die ik voorbij zie lopen kijk ik wel naar dr borsten, bij elke foto die ik zie van een vrouw met nepperds denk ik hmm hoeveel cc zal dat zijn, etc. Het lijkt echt alsof ik er 24 uur mee in mijn hoofd zit HAHA. Elke dag zeg ik wel tegen mijn vriend "kan niet wachten op me tieten pff" soms word hij er gewoon gek van hoeveel ik erover praat! Hadden jullie dit ook voor dat jullie je operatie kregen? Of hebben, als jullie er ook nog op aan het wachten zijn nu? Het lijkt wel alsof het een eeuwigheid duurt voordat ik eindelijk kan gaan! Terwijl ik pas in december pas echt vastbesloten was en begon met sparen, want eerst wou ik er nog een jaartje ofzo op wachten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan helemaal meepraten met jou :-) ben in november op consult gegaan en volgende week vrijdag is het EIN DE LIJKKKKK mijn beurt!! Is al van in het middelbaar dat ik het wil en kijk 10j later heb ik eindelijk mijn stoute schoenen aangedaan en er mijn werk van gemaakt :-) wnr mag jij op consult?

Groetjes,

Steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa dat doe ik dus ook, terwijl ik moet werken, ik laat gewoon de hele tijd het werk links liggen omdat ik te veel ermee bezig ben hahah, gevolg ervan is dat ik dus elke keer rond 2 in de nacht klaar ben met werken, ik weet nog niet waar k het ga laten doen, en jij? Ik zat te denken aan Nio omdat ik elke keer zoveel goede dingen over hem lees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet alles nog helemaal plannen, moet zelfs nog kijken waar ik een consult heb laatstaan dat ik al weet wanneer haha! Ik wou eigenlijk eerst het geld bij elkaar hebben, en dan pas op mijn gemak kijken waar en hoe etc, want ik ben een beetje een chaoot ik kan niet teveel tegelijk aan mijn hoofd hebben dan raak k gestresst

maar zeker spannenddd hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here,

al héél lang aan het overwegen en een maand geleden eindelijk de knoop doorgehakt en dit forum ontdekt.

Vrij snel nadien al 2 consults gepland (14 en 21 januari) en van plan om eind mei m'n operatie te hebben.

Sindsdien zit ik hier elke dag en ben ik zelfs aan het bekijken of ik de operatie toch niet wat vroeger kan inplannen haha :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt kan je niet meer wachten! maak gewoon eerst een consult afspraak, spaar ondertussen door. je zal waarschijnlijk na de eerste consult met nog veel meer vragen zitten... mijn eerste consult was bij beaucare belgie, viel erg tegen.... ging echt met een domper naar huis, daarna toch weer op consult bij Plovier. dat was 180graden anders!! wat een top arts! alles wel 20x uitgelegd alles opgemeten, siliconen laten zien, alles! terugweg in de auto, meteen knoop doorgehakt! t voelde zoooo goed! gebeld voor afspraak, kon pas 23 maart...(van 6 nov)... maar mezelf op wachtlijst gezet, paar weken later kreeg ik een belletje of ik toch niet 12 januari kon!! nu dus nog 5 nachtjes slapen.......

succes! snap da je niet kan wachten, maar het is wel een hele grote stap! laat je goed informeren, neem niet de eerste de beste. laat alles goed bezinken.... t zijn tenslotte wel "de meiden" waar het om gaat:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ik had precies het zelfde ! :)

Ook in december de knoop doorgehakt en consulten ingepland!

Nu een maand verder heb ik me operatiedatum geprikt 11 februari ben ik aan de beurt..

Tsja en dus geen cent gespaard maar ik moet en zou het NU doen dus heb maar een lening afgesloten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

is zo'n operatie duur eigenlijk?

verschillend, variend van 2650 tot ruim 5000 heb ik ze gezien, ligt er aan welke je wilt en waar je het laat doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

hihi ik had precies het zelfde ! :)

Ook in december de knoop doorgehakt en consulten ingepland!

Nu een maand verder heb ik me operatiedatum geprikt 11 februari ben ik aan de beurt..

Tsja en dus geen cent gespaard maar ik moet en zou het NU doen dus heb maar een lening afgesloten haha

tof he!! soms kan het eeeeerg snel gaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt precies hetzelfde. Heb een consult gehad bij bergman maar besloten daar niet mee door te gaan.

Ik heb maandag een consult bij Nio en kan zelfs daar niet op wachten. Ben echt gribesdeerd. Ook mijn vriend word gek van mij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor het is heel normaal dat je nergens anders aan kunt denken. Ik denk dat we dit allemaal hebben gehad en de meeste er zelf nu nog steeds last van hebben ;)

Als je een aantal consulten gaat plannen dan zal de tijd ook weer wat vlotter gaan. Het is wel belangrijk om meerdere pc's te spreken en te kijken wat er allemaal te koop is zeg maar hihi. Het moet voor jou natuurlijk goed voelen en zoveel mogelijk aan je wensen voldoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf had 12november mijn consult en kon de volgende maand al gaan, maar kon dit niet regelen met mijn werk dus ben ik 16 januari aan de beurt :-) in de WK bij Dr Damen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik herken mezelf heel erg in je verhaal! Mn vriend wordt onderhand ook gek van me! Ik had 1 december een consult bij Nio en gelijk mijn operatie gepland, nu ben ik volgende week donderdag al aan de beurt! Sindsdien ben ik er letterlijk elke dag mee bezig geweest en heb op dit forum heel veel informatie opgedaan.

Ook ik raad je aan om bij Nio op consult te gaan! Heb nog niet eens mn operatie gehad maar vondt hem gelijk al top!

Heel veel succes met alles en ik ga je volgen.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.